Spirre Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 tviler sterkt, er para 686 nå og dinger gjerne to lvls på en 50+ rift solo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Har også inntrykk av at grift er kjappere når det kommer til leveling av paragon, men nå har jeg ikke akkurat testet særlig nøye. Er 400+ selv, og får mellom 6-7 paragon levels på 50-60 griftene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 grift er mye kjappere, selv en 45 rift vs TX er mer xp. vs bounty vet jeg ikke helt, men du skal nok være i en ganske kjapp 4 manns gruppe på bounties for å få xp tilsvarende gr45. og til de som ikke vet det, man får 5+5 mats fra bounties på TX. og det er ikke noe spesiellt treigere på TX vs T7. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det går vel fortsatt fortere å kjøre bounties på levling pga massacre bonus? Faktisk ikke, kun helt i starten, opp til lvl ~11 eller noe (når du får kjøpt dmg rings + amulet). Da er det hard (eller høyere, alt ettersom) rifts som gir mest xp. Etter 70 er det ingenting som kan sammenlignes med greater rifts. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hater crusadere nå, deres set dungeons er så mye enklere enn monk sine. Spilt monk de 3 siste sesongene og sliter fortsatt med mastery på 2 av de selv om jeg har alt gear jeg kunne ønske, crusaderen min kaster jeg bare på noe random gear og får lett mastery, ffs med thorns settet fikk jeg mastery på første forsøk! Veldig stor forskjell på vansklighetsgrad. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Set dungeons er generelt jævlig dårlig balansert. Det er ikke alltid det er noe i veien med objectives, men mob RNG er helt katastrofal til tider. Det er som oftest bare å fiske lenge nok. Husk også at du faktisk kan få hjelp av venner! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Hvis man har venner med seg inn vil da deres kills telle mot "kill x mobs" målet? (ikke "kill all" men der man har ett satt antall) Sliter veldig med rainment set dungeons nå, og klarer akkurat å drepe det antallet jeg trenger for ene målet, men har alltid 20-40 igjen fra kill all. Problemet med å ta med en venn inn da er hvis han dreper for mye og det ikke oppdaterer første målet så vil jeg sansyndligvis ikke ha drept nok mobs når alt er dødt. Redigert: Enderlig klarte jeg å få mastery i rainment set Dungeon, fikk hjelp av en wizzard og da fullførte vi med 4 sec igjen på klokka Endret 29. januar 2016 av Civilix Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Sesong 5 sugde for min del, ingen gode venner (da snakker jeg mest om irl venner) som spilte og group meta er sovende kjedelig. Blir nok bare rolig casual levling med de kompiser som logger på, clanen har vært inaktiv siden den startet, noen akive momemts men ellers dead. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Alle vil være med men ingen vil bidra. Er bare sånn det er. Se på facebook og alle dets gigantiske grupper med like-horer. <3 <3 <3 Å JA JEG VIL VÆRE I GAMER.NO CLAN :3 :3 :3 Endret 29. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Bra start på D3 karriere kan jeg si, som casual men skal man ha aktiv guild så må man dra videre... Denne guilden ble bygd opp som venne guild og ble omformed til litt større men er ikke mer enn venneguild igjen med mange medlemmer som ikke sier noen ting, dette kan jeg si av erfaring siden.... så si day 1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Det minner meg om alle ungene som vil at youtubere skal spille Minecraft i kommentarfeltene til helt andre spill. Og vil være "venn deres". Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Noen som har ett forslag til en bra monk build for no-set conquest? Kjører en fire/LTK build nå som funker men begynner å gå litt sakte når jeg går opp gjennom gr-levels, men det kan være grunnet dårlig gear(har ikke ancients annet enn våpen) og/eller ikke optimal build. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Syns det er ganske ålreit gamerno jeg. Den består riktignok ikke av 24/7 gamere som har grindefest hele døgnet, men på ettermiddagene og kveldene er det alltid mange som spiller, og vi er mange på TS som kjører runs av ymse ting sammen. Jeg er dog enig i at top 4p meta er kjip. Men jeg har snart nådd 1 av 2 mål for sesongen, season journey, så er det set dungeons igjen til senere hvis jeg gidder, ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Kan avkrefte at klanen ble laget som en venneklan. Jeg opprettet klanen etter deltagelse i denne tråden. Jeg kjente ingen i klanen når den ble startet. Blitt kjent med mange spesielt etter at vi begynte med TS. Men klart er man ute etter en klan som f.eks ZE hvor folk spiller 16 timer i døgnet og botter de resterende 8, så har man kommet feil. 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Tok opp igjen D3 etter at jeg så season rewards for S5. Laget meg en barbarian og har fått spillt noen timer på lvl 70. Aldri hatt det så morsomt med spillet noen gang! Hadde dritflaks og fikk Blade of the Tribes nesten med en gang jeg dinget 70, med 195% earthquake skade! Fikk meg også Dread Iron belt og selvsagt Lut Socks Cube power og koste meg stort med å rulle gjennom på T8+. Leste rundt på nettet og der sa folk at The Furnace var tingen for weapon cube power. Har ikke funnet denne, men fant en In-Geom ganske tidlig som jeg tenkte kunne være festlig som cube power med dette buildet. Resultatet er at jeg kan Leape konstant i 15 sekunder etter at jeg har drept en elite pack! Kjempegøy, og GR går så det suser http://eu.battle.net/d3/en/profile/Urias-2609/hero/674996 Endret 2. februar 2016 av UriasX Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 In-geom er helt klart det beste valget i cuben til man får nok CDR til å kunne leape på nytt etter å ha brukt ancient spear. Er ingen barb ekspert da jeg spiller wiz selv, men jeg bruker også in geom opptil GR 65 i gruppe. Spiller HC riktignok, så jeg føler at det er bedre med litt mer mobility. Skal teste IK/reakor idag tenkte jeg da jeg har fleste deler i Ancient. Tipper den builden er gøy også, var hvertfall gøy med charge sist. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Noen som spiller DH her i nye sesongen? Er det mauradersettet som er "the shit" for solo grifting? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg spiller DH med Marauder, og uten å være noe særlig over gjennomsnittet god i spillet og uten å ha superbra gear, steamroller jeg lvl 50 grifts. Gjorde en lvl 55 grift i dag på litt under 10 minutter. Jeg liker ikke å dø (spiller Hardcore), så spiller ganske safe...derfor det går så tregt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvorfor har blackthorne settet så ekstremt høy droprate? Er det noen builds som bruker det overhodet? Er jo nesten en vits, roller blackthorne både hos kadala og cube hele tiden Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvorfor har blackthorne settet så ekstremt høy droprate? Er det noen builds som bruker det overhodet? Er jo nesten en vits, roller blackthorne både hos kadala og cube hele tiden Får mye blackthorne selv, insta-forgotten soul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå