johanf Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Denne gangen har de tvunget inn variasjon. Hvis du skal gjøre "alt" (bruke kuben og lignende), MÅ man gjøre bounties i ALLE Acts, og man må gjøre vanlig Rift for å få gear og Greater Rift for å oppgradere legendary gems. ...men det er fortsatt en endless grind. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Chainer er ganske lillegutt ved siden av Gabynator, er det noen som er nerd så er det han =) Hva ble han forrige sesong? paragon 2700 elns... Gaby var 2760 elns på unseasonal rett før denne seasongen startet, det er alle sesongene + unseasonal lagt sammen. Tar mer enn et par mnd å blir paragon 2700 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Chainer er ganske lillegutt ved siden av Gabynator, er det noen som er nerd så er det han =) Hva ble han forrige sesong? paragon 2700 elns... Gaby var 2760 elns på unseasonal rett før denne seasongen startet, det er alle sesongene + unseasonal lagt sammen. Tar mer enn et par mnd å blir paragon 2700 for å si det sånn. Det er jo klart og tydelig at Gaby botter. Var å så på quin69 hvor han viste play timen til gaby. Der og da så hadde nåværende sesong en up time på 88t, hvor av de Gaby hadde en up time på 81 eller 82. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Chainer er ganske lillegutt ved siden av Gabynator, er det noen som er nerd så er det han =) Hva ble han forrige sesong? paragon 2700 elns... Gaby var 2760 elns på unseasonal rett før denne seasongen startet, det er alle sesongene + unseasonal lagt sammen. Tar mer enn et par mnd å blir paragon 2700 for å si det sånn. Ja, var 2760 i season også. Accounten han spiller nå er nummer #2, han var 1570 paragon da han ble banned i season 4 og startet et nytt account (kjøpt?) i paragon800 og nådde til 2760 da s4 avsluttet. Botet? bryr meg ikke og han får ikke mye ut av det med tanke på at exp pools og grifts 80+ må nesten til for å få alright EXP i så høy paragon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvorfor ble han banned? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Den nye patchen, hva burde jeg vite om? Med unntak av det som står i notatene? Er det noen smarte ting, optimale farme strategier eller noe sånt som har blitt radikalt endret? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Ikke så langt jeg har sett eller lest hvertfall. Du har dette gratis gear-settet du får når du fullfører season journey, da. Det er nytt. Endret 20. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Trenger ikke fullføre for å få settet. Du får to deler på lvl 70, to deler for Zoltun Kulle på Torment II og de to siste etter en solo grift 20. Endret 20. januar 2016 av johanf Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Trenger ikke fullføre for å få settet.Du får to deler på lvl 70, to deler for Zoltun Kulle på Torment II og de to siste etter en solo grift 20. Kan det gjøre på adventure mode? Eller må man kjøres på champagne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Adventure ja. Campaign er totalt irrelevant nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Hvorfor ble han banned?Han exploitet, noe han da har gjort flere ganger. Bl.a. blod shards Chainer er ganske lillegutt ved siden av Gabynator, er det noen som er nerd så er det han =) Hva ble han forrige sesong? paragon 2700 elns... Gaby var 2760 elns på unseasonal rett før denne seasongen startet, det er alle sesongene + unseasonal lagt sammen. Tar mer enn et par mnd å blir paragon 2700 for å si det sånn. Ja, var 2760 i season også. Accounten han spiller nå er nummer #2, han var 1570 paragon da han ble banned i season 4 og startet et nytt account (kjøpt?) i paragon800 og nådde til 2760 da s4 avsluttet. Botet? bryr meg ikke og han får ikke mye ut av det med tanke på at exp pools og grifts 80+ må nesten til for å få alright EXP i så høy paragon. Begynte fra scratch igjen.. Han får ikke mye ut av det? Eh, jo, han gjør det om man konkurrerer. Blir unfair for de som spiller fair Endret 20. januar 2016 av Laffe Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Kan det gjøre på adventure mode? Eller må man kjøres på champagne? Som Bytex sa, det er bare å kjøre på i Adventure mode. Lenke til kommentar
Gladelig Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hei, jeg er ute etter noen nordmenn å spille med i den nye sesongen - så litt gjennom tråden men fant ikke noe, så: Hvem kontakter jeg for å muligens bli med i klanen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg var ikke innom Adventure mode før etter jeg ble 70. Levelet 1-70 i rifts. Går myyyyye fortere. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Mye er vel et utsagn med modifikasjoner... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg var ikke innom Adventure mode før etter jeg ble 70. Levelet 1-70 i rifts. Går myyyyye fortere. Sist jeg sjekket så kan man ikke entre rift via Story mode, så du har nok vært i adventure mode hele tiden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Ja jeg mente bounties da. får man Secret Cow Level i rift er det chiching XP Endret 20. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ja jeg mente bounties da. får man Secret Cow Level i rift er det chiching XP Gjelder der også, kun adventure mode Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) så hvor høyt har folket klart GR solo enda? gi gjerne litt info om build, gear og gems og slikt slik at at andre kan se hvordan de kan bli bedre selv tok jeg en GR74 i natt med earthquake barb. har stricken, trapped og estoric alteration på lvl 70, ca 6 deler med ancient gear og 3 av delene er oppgradert med caldesans despair lvl 60 (+300 styrke). tror jeg dinga para 677 i løpet av riften. kjørte all res gems i gear. Endret 24. januar 2016 av Spirre Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det går vel fortsatt fortere å kjøre bounties på levling pga massacre bonus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå