Flin Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som har lyst til å booste en stakkars DH som døde på grunn av server-tullet? Non-season. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Spiller folk non season? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det var min tanke og. Men de finnes faktisk. Season er det som gjør at jeg fortsatt spiller. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hvorfor spille season? Er uansett ganske enkelt å forstå.Jeg jobber en del og har andre aktiviteter jeg holder på med, spiller mye mindre data et før, og da er det ikke noe poeng med season. Spiller ikke nok til å holde med i toppen og da ser jeg ikke poeng med season. Har tenkt på det et par ganger, men for meg er det ikke noe poeng. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Med en normal jobb har man da virkelig ikke tid til å holde med i toppen av non-season heller. For de fleste av oss er en ny season en mulighet til å oppleve spillet fra starten igjen, det er om å utfordre seg selv og oppleve de gode øyeblikkene som blir sjeldnere og sjeldnere jo lengre man spiller. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har full jobb og vel så det. Seasons er det eneste som fortsatt opprettholder interessen på et visst nivå. Det handler egentlig bare om å være med den første uka på ettermiddagene for å ikke bli fullstendig frakjørt, etter det så henger man jo med som regel. Det som har mest å si er ikke hvor mye man spiller, men hvordan man bruker den tiden man investerer. Spiller man for mye solo blir man stående på stedet hvil. Hvis man derimot spiller med andre mesteparten av tiden henger man greit med. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Med en normal jobb har man da virkelig ikke tid til å holde med i toppen av non-season heller. For de fleste av oss er en ny season en mulighet til å oppleve spillet fra starten igjen, det er om å utfordre seg selv og oppleve de gode øyeblikkene som blir sjeldnere og sjeldnere jo lengre man spiller. Gode øyeblikk? De gode øyeblikkene i Diablo kommer når man får det ene perfekte iteme man har lett etter. Historien var ok første gangen jeg gikk gjennom det, men nå er den null verdt for meg. Diablo er grinding. Jeg har full jobb og vel så det. Seasons er det eneste som fortsatt opprettholder interessen på et visst nivå. Det handler egentlig bare om å være med den første uka på ettermiddagene for å ikke bli fullstendig frakjørt, etter det så henger man jo med som regel. Det som har mest å si er ikke hvor mye man spiller, men hvordan man bruker den tiden man investerer. Spiller man for mye solo blir man stående på stedet hvil. Hvis man derimot spiller med andre mesteparten av tiden henger man greit med. Er ikke alltid jeg har tid til det engang. Når det nye season kom var jeg opptatt. Hvor mye bedre tror du det er å spille med andre? Personlig spiller jeg bare med en venn av meg, men har lurt litt på å prøve med randoms også. Lurer også på hvorfor season er det eneste som fanger interessen. Hva er så bra med season? Er jo bare grinding uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Hvis man spiller for progress og grinding er 4 man group praktisk talt obligatorisk. Forskjellen er så stor at det er ikke sammenlignbart, gitt at de man spiller med er på samme eller høyere nivå som deg selv.. Det eneste som potensielt er mer effektivt solo er death breath farming. For min del synes jeg som regel det er kjedelig å spille aleine. Men det er nesten alltid IRL kompiser på, eller folk fra gNO klanen å spille med. Det som fenger med season er jo "veien" fra bunn til topp. Jeg synes kanskje den har gått i overkant fort denne season sammenlignet med tidligere, men uansett. Hvis jeg hadde investert like mye tid i non season som i season ville jeg ikke hatt annet å gjøre enn å fiske GRs siden alt gear ville vært near-perf for lenge siden. Season-journey systemet som de lanserte til S4 var også litt artig. Endret 16. oktober 2015 av Feh Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 nice, grats. å mange timer har du i season? nysgjerrig på å lang tid det tar å dinge 1000. og før noen påpeker at det er veldig inviduelt i forhold til hvordan man spiller, så vet jeg det allerede Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Skal bli artig nå og se hva som skjer videre i S5. Håper det kommer litt mer info på Blizzcon. Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Lover ikke bra for diablo I fremtiden. Etter å ha sett åpningsermonien på blizzcon så var det kun d3 de ikke nevnte. Rip d3. Haha Får titte på Sc-kampene frem til de viser d3 senere Endret 6. november 2015 av REALITET Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Da ble patch 2.4 annonsert på Blizzcon i går. Patchen blir den største siden RoS kom ut. Sesong 4 varer til slutten av Desember, vi får beskjed som vanlig 2 uker før den slutter. Det blir en liten pause til Sesong 5 som starter i januar en gang. Det ble også sagt at de tror de har funnet optimal lengde på en sesong. De neste sesongen kommer til og vare i 3 mnd. Samtidig som de innfører en liten pause mellom sesongene. Patch 2.4 går live på ptr i slutten av neste uke. edit: kort oppusmert hva som blir nytt i patchen. - Ny sone: Greyhollows Island - Expanded Areas: The Eternal Woods and Royal Quarters - Ending av set items - New Feature: Set Dungeons - New Featrue. Empowered Rifts - New Ledendaries - Endret på Buff UI - Mer Stash Space - opptil 10 tabs (dobling fra i dag) - Endringer av Season Journeys - Season Rebirth - Action Combat - 175 nye bounties - Ny Cube oppskrift - Monster healt for små grupper og solo senkes - DMG numbers kortet ned til "K", "M" og "B" Høyeste dmg number blir vist i orange skrift og vist litt lenger. - Indikator om man har cubet ett item eller ikke - Ny farge på Death Breath - og mye mer Mer om patchen: http://www.diablofans.com/ http://eu.battle.net/d3/en/blog/19941044/patch-240-ptr-preview-07-11-2015 Endret 7. november 2015 av Scrapyard Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ser virkelig bra ut. Kommer på ett perfekt tidspunkt, begynner å gå litt lei. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Dette ser veldig bra ut ennå synes jeg. Regner med det kommer mye annet nytt også før S5 er på plass. Blir nok litt mer forandringer på set items. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 En ting jeg la spesielt merke til er denna her: 1 Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hvis dette er den største patchen siden RoS burde de heller fokusere å fikse all rubebrbandinga, laggen på høye rifts og optimalisere diverse skills. Men de prøver vel bare å dekke over alle problemene med mer content. Kanskje det fikses til neste og siste expansion? Blir trolig ingen S5 på meg før de fikser spillet. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Utrolig mye utvikling egentlig i dette spillet siden vi faktisk ikke betaler for dette. Det er dog noen ting til som jeg ønsker de fikser eller forandrer. Og respecce nå er slitsomt, laget heller en ny char og brukte det gear som jeg hadde til "overs". Slitsomt med gems bare. Håper på at det kommer "cubing" av gems i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå