Doffeo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 det har vært klaging. Men Blizzard har gjort så mye rart i diablo 3-prosessen at man ikke kan sette igang enorme tiltak mot alt. Av rare ting tenker jeg blant annet på: * en grafisk stil som beveger seg langt vekk fra diablo, og mye nærmere wow. * Fjerning av stats * Fjerning av skills * Auksjonshus med ekte penger * Kun 4-player * En level cap som nås innen slutten av hell De har da ikke fjernet skills? Systemet er endret på, men man har jo fortsatt skills man unlocker og må assigne til et visst antall slots. ja, du unlocker etterhvert alle skillsene.... Med andre ord: Du trenger bare en av hver class... Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 det har vært klaging. Men Blizzard har gjort så mye rart i diablo 3-prosessen at man ikke kan sette igang enorme tiltak mot alt. Av rare ting tenker jeg blant annet på: * en grafisk stil som beveger seg langt vekk fra diablo, og mye nærmere wow. * Fjerning av stats * Fjerning av skills * Auksjonshus med ekte penger * Kun 4-player * En level cap som nås innen slutten av hell Der definisjonen på rar er "Ikkje ein direkte kopi av D2", eller? Er det nokon som kan bekrefte 100% at invites har blitt sendt ut til vanlige folk i EU? Nei, det er ikke likt. Men når vi snakker om Diablo 3, hadde man jo håpet at endringene gjorde spillet fyldigere og bedre. Vi går ned på antall spillere som kan spille sammen, vi gjør det lettere å nå max level, vi fjerner så å si alt av muligheter til å gjøre hver build unik, det er ikke lenger noe poeng å lage mer enn en av hver class. Det eneste vi sitter igjen med til end game er en massiv leting etter items, og ikke for å bruke det selv, nei her skal det selges for penger! 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nei, det er ikke likt. Men når vi snakker om Diablo 3, hadde man jo håpet at endringene gjorde spillet fyldigere og bedre. Vi går ned på antall spillere som kan spille sammen, vi gjør det lettere å nå max level, vi fjerner så å si alt av muligheter til å gjøre hver build unik, det er ikke lenger noe poeng å lage mer enn en av hver class. Det eneste vi sitter igjen med til end game er en massiv leting etter items, og ikke for å bruke det selv, nei her skal det selges for penger! Fjerner muligheter for å gjøre en build unik? Jeg vil nå si at det nye systemet er MYE bedre. Hvis vi ser bort fra stats og skills, er det eneste som kan skille unike builds i D2 bruken av enten class-specific items, eller items med +skills den chartypen. For å lage en ny unik build måtte du dermed starte HELT på nytt, eller respecce. I D3 tror jeg dette systemet kommer til å føles sinnsykt mye bedre når du går fremover i spillet siden du kan aktivt bytte skills uten å respecce, du kan endre måten skillen funker på med forskjellige runer som igjen gir VELDIG mange skill-comboer iom. at du har ca. 20 skills + 4(?) runer som gir tilsammen 80 forskjellige skills. Samt at det skal være mye flere class-specific items. Jeg for min del er mer fornøyd med at jeg kan perfeksjonere EN char til fingerspissene, runde inferno og så kan jeg respecce skillsene fullstendig med runestones samt å re-equipe med andre items og gjøre det samme over igjen med en totalt forandret char, uten å måtte begynne fra scratch. Og jo, det blir fyldigere fordi du når max lvl tidligere, men du har fortsatt ikke nubbesjans i inferno uten å bruke betraktelig med tid på å bygge opp og perfeksjonere charen din med skills og items. For meg hvertfall gir det større mening å ta "siste boss" på maks lvl, enn å ta Baal på lvl 75. 2 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nei, det er ikke likt. Men når vi snakker om Diablo 3, hadde man jo håpet at endringene gjorde spillet fyldigere og bedre. Vi går ned på antall spillere som kan spille sammen, vi gjør det lettere å nå max level, vi fjerner så å si alt av muligheter til å gjøre hver build unik, det er ikke lenger noe poeng å lage mer enn en av hver class. Det eneste vi sitter igjen med til end game er en massiv leting etter items, og ikke for å bruke det selv, nei her skal det selges for penger! Fjerner muligheter for å gjøre en build unik? Jeg vil nå si at det nye systemet er MYE bedre. Hvis vi ser bort fra stats og skills, er det eneste som kan skille unike builds i D2 bruken av enten class-specific items, eller items med +skills den chartypen. For å lage en ny unik build måtte du dermed starte HELT på nytt, eller respecce. I D3 tror jeg dette systemet kommer til å føles sinnsykt mye bedre når du går fremover i spillet siden du kan aktivt bytte skills uten å respecce, du kan endre måten skillen funker på med forskjellige runer som igjen gir VELDIG mange skill-comboer iom. at du har ca. 20 skills + 4(?) runer som gir tilsammen 80 forskjellige skills. Samt at det skal være mye flere class-specific items. Jeg for min del er mer fornøyd med at jeg kan perfeksjonere EN char til fingerspissene, runde inferno og så kan jeg respecce skillsene fullstendig med runestones samt å re-equipe med andre items og gjøre det samme over igjen med en totalt forandret char, uten å måtte begynne fra scratch. Og jo, det blir fyldigere fordi du når max lvl tidligere, men du har fortsatt ikke nubbesjans i inferno uten å bruke betraktelig med tid på å bygge opp og perfeksjonere charen din med skills og items. For meg hvertfall gir det større mening å ta "siste boss" på maks lvl, enn å ta Baal på lvl 75. gjøre akkurat det samme en gang til? Så når du er i level 60, har super gear etc, bestemmer deg for å endre litt på skillsammensetningen din, så skal du plutselig finne det underholdende og utfordrende å spille fra normal igjen? ja, akkurat, kos deg med det. I realiteten ser jeg ingen grunn til at noen kommer til å spille gjennom normal og nightmare mer enn 5 ganger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 ja, du unlocker etterhvert alle skillsene.... Med andre ord:Du trenger bare en av hver class... Så i stedet for å bruke mye tid på å levle flere identiske karakterer kan du bruke tid på å utvikle en karakter til spillestilen din, og samtidig vet du at fem, seks andre spillere med samme class som deg kan bruke helt andre skills. Men det er jo det der med å tenke selv. Det er slitsomt, det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gjøre akkurat det samme en gang til? Så når du er i level 60, har super gear etc, bestemmer deg for å endre litt på skillsammensetningen din, så skal du plutselig finne det underholdende og utfordrende å spille fra normal igjen? ja, akkurat, kos deg med det. I realiteten ser jeg ingen grunn til at noen kommer til å spille gjennom normal og nightmare mer enn 5 ganger. Normal? Går du igjennom norm og nm når du respeccer i hell i D2? Nei, du fortsetter jo der du var. Som blizzard sier: Inferno blir sinnsykt vanskelig. Ingenting tyder på at inferno blir noen form for cakewalk, uansett hvor godt utstyrt du er. Derfor vil inferno være hovedområdet for endgame og du kommer til å tilbringe mesteparten av tiden der eller i hell. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gjøre akkurat det samme en gang til? Så når du er i level 60, har super gear etc, bestemmer deg for å endre litt på skillsammensetningen din, så skal du plutselig finne det underholdende og utfordrende å spille fra normal igjen? ja, akkurat, kos deg med det. I realiteten ser jeg ingen grunn til at noen kommer til å spille gjennom normal og nightmare mer enn 5 ganger. Normal? Går du igjennom norm og nm når du respeccer i hell i D2? Nei, du fortsetter jo der du var. Som blizzard sier: Inferno blir sinnsykt vanskelig. Ingenting tyder på at inferno blir noen form for cakewalk, uansett hvor godt utstyrt du er. Derfor vil inferno være hovedområdet for endgame og du kommer til å tilbringe mesteparten av tiden der eller i hell. Ja det er akkurat mitt poeng. I diablo 2 måtte man spille spillet en gang til for å få en ny type sorc. I diablo 3 kan du trykke på noen knapper og ferdig med saken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jo mer jeg leser av info, og ser på videoer, desto mindre ser jeg frem til spillet. Så og si alt av forandringer har vært negative. Diablo 3 gikk fra å være det spillet jeg har sett mest frem til noensinne, til å være et spill jeg omtrent ikke veit om jeg gidder å spille. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Går bra, du kommer til å kjøpe og spille det uansett. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jo mer jeg leser av info, og ser på videoer, desto mindre ser jeg frem til spillet. Så og si alt av forandringer har vært negative. Diablo 3 gikk fra å være det spillet jeg har sett mest frem til noensinne, til å være et spill jeg omtrent ikke veit om jeg gidder å spille. Litt samme her. Tingen er at jeg tenker tilbake på hvor kult Diablo 1 og 2 var helt til vi ble dritlei. Det er jo veldig generisk og bare hack and slash uten noe "skill" sånn sett. Men føler nå i 2011 at jeg ikke orker noe sånt igjen hvis ikke dem har virkelig greid å fange "helvete" atmosfæren. Syns streamen som Day9 gjorde beviste det jeg tenker, han er vanligvis så energisk og morsom når han spiller SC2 og andre spill. Men i Diablo 3 betaen slet han med å si noe for det var samme greia om og om igjen. Så jeg er SKEPTISK! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gjøre akkurat det samme en gang til? Så når du er i level 60, har super gear etc, bestemmer deg for å endre litt på skillsammensetningen din, så skal du plutselig finne det underholdende og utfordrende å spille fra normal igjen? ja, akkurat, kos deg med det. I realiteten ser jeg ingen grunn til at noen kommer til å spille gjennom normal og nightmare mer enn 5 ganger. Normal? Går du igjennom norm og nm når du respeccer i hell i D2? Nei, du fortsetter jo der du var. Som blizzard sier: Inferno blir sinnsykt vanskelig. Ingenting tyder på at inferno blir noen form for cakewalk, uansett hvor godt utstyrt du er. Derfor vil inferno være hovedområdet for endgame og du kommer til å tilbringe mesteparten av tiden der eller i hell. Ja det er akkurat mitt poeng. I diablo 2 måtte man spille spillet en gang til for å få en ny type sorc. I diablo 3 kan du trykke på noen knapper og ferdig med saken. Ser du ikke følger med i tiden. Med patch 1.13 så kan du respec'e en gang pr vansklighetsgrad. Du kan også gjøre det senere, men da må du drepe über-bossene og få tak i noe drops derfra såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Trenger ikke dreper über for å få respec-reagent. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Går bra, du kommer til å kjøpe og spille det uansett. Det betyr ikke at det er bra. Men, men, Blizzard for pengene mine uansett om jeg liker det eller ikke. Endret 22. september 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Utrolig at så mange kan være skeptiske og negativt innstilt uten ha prøvd spillet i 5 minutter engang. Hvis det ser så dårlig ut, er det vel bare å 'move on' ? 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Stor forvirring ute og går om invites har blitt sendt ut i Europa eller ikkje. Er ein lag tråd om det på det offisielle D3-forumet her. Men eg må advare om mykje laber kvalitet på innlegga På mange virkar det som om dei tar det for gitt at invites ikkje har blitt sendt ut fordi akkurat dei ikkje har fått. Blizzard har også forsiktig kommentert prosessen rundt utsending av invites. Basert på det som står der vil invites typisk bli sendt ut 1800-0300 norsk tid, viss eg har rekna riktig. Kan også vere kjekt å lese Fan First Hands-On Diablo III Beta Impressions Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ja nå er den 18:45 så da er det vel bare å nitrykke på F5 frem til kl 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Å få en Beta Invite så tidlig som dette er som å vinne i lotto, du er jævlig heldig om du får en med andre ord. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du må bare spørre litt flere om å få kjøpe en da Romis... Er da inderlig ikke så viktig å få en betakey? 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Utrolig at så mange kan være skeptiske og negativt innstilt uten ha prøvd spillet i 5 minutter engang. Hvis det ser så dårlig ut, er det vel bare å 'move on' ? Nei for de fleste eier ikke ryggrad, "alle" kommer jo til å spille diablo 3, derfor må jeg også selv om det er mange ting man ikke liker. Vi ser det gang på gang på trippel a titler. Det er på tide folk stemmer med pengene. Det er nok av andre spill å bruke tid og penger på. Og for all del, diablo 3 kan være så kult det bare vil, jeg har mine prinsipper, og det bør folk stå for. Forandringer skjer ikke av seg selv, og ikke finn deg i alt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har ingenting i mot å gi Blizzard mine penger. Faen, de skulle fått det dobbelte av vanlig spillpris om det var det det stod på; Jeg synes D3 ser helt fantastisk fett ut og gleder meg som en unge til det kommer. Bare håper det kommer etter 1. desember for da går jeg over på fastlønn og flexitid 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå