Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes S4 så langt er veldig bra. Bra man slipper keys for vanlig rift, samt at man nå gjør bountys alle akter. Må ikke glemme cuben. Har gått ganske bra for meg så langt. Mangler noe gear enda, blant annet focus, samt bedre gear på det jeg har allerede. 3 og 4 mans Grift 50. Solo 40 på under 10 min, har ikke prøvd høyere enda.

Klanen her på siden heter GamerNO, så Norskediablo er en annen klan. Mange folk online fortiden, siste kveldene har vi ligget på rundt 55 online samtidig.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig bestemt meg for å bare spille normal siden jeg uansett starta opp igjen med 2.3, meeen i går fikk jeg tilbud om ny char boosta til 70 så takka pent ja til det. Brukte mye av dagen(bakfull) til å skaffe hele unhallowed, yangs + quiver. Fikk også gulla inn bracers og witching hour. Alt i alt starta ganske bra, men må farme en del mats framover.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Klanen her på siden heter GamerNO, så Norskediablo er en annen klan. Mange folk online fortiden, siste kveldene har vi ligget på rundt 55 online samtidig.

Norskdiablo? eller heter clanen det?

clanen heter det jah

herlig, to vidt forskjellige svar :)

To forskjellige svar? Vi har jo svart akkurat det samme. GamerNO er en klan også skrev jeg at norskdiablo er en annen klan. Han andre bekreftet også at norskdiablo er en klan. 

Lenke til kommentar

Over 500 i para allerede? Ingen jobb skjønner jeg ? fått full ancient uliana, bindings, gungdo, lionsclaw på para 280 ca. Vært heldig sålangt, bare få en ancient az og noen bedre f/r ringer så skal jeg ikke klage. Gr 40 test gikk på 3 min, med xp farm oppsett.

S4 er nok den gøyeste sesongen så langt.

Lenke til kommentar

Kjører du Broken promises i cuben?

Ja, dropper spirit guard for nemisis. Bytter nok til mad stone når den dukker opp. Tipper 50+ krever wrists, hvertfall solo med mindre man har ekstrem cdr. Har 56% nå uten gem i hode og gogok, er litt nedetid på sss. Litt % å hente på div items også

Lenke til kommentar

Har hatt griseflaks denne sesongen. Fullt gearet innen P250 i motsetning til 550 forrige season... Ganske bedritne rolls på enkelte items, men jeg har dem hvertfall :p

Det har gått fort denne sesongen. Mangler en del og RRoG / 2 deler på samtlige sett. Er vel under para 150.

Eneste er at jeg irriterer meg litt over at jeg har salvaget duplikater av setitem uten å tenke på at jeg kan kjøre de gjennom cuben..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...