Benbjo Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Rart hvordan flaks spiller inn. En kompis av meg fikk Furnace som neste første drop. Jeg har bare drit. Klarer ikke engang T1. Bare fått items fra forskjellige set. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Season 4 starter idag for meg, ble litt for heftig helg ^^ wtb: boost Lenke til kommentar
Sumble87 Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Nå som s4 har startet skal NorskDiablo fylle opp clanen igjen, er ca 35 spots igjen, bare og søke etter clanen og apply så får du en invite. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Norskdiablo? eller heter clanen det? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Synes S4 så langt er veldig bra. Bra man slipper keys for vanlig rift, samt at man nå gjør bountys alle akter. Må ikke glemme cuben. Har gått ganske bra for meg så langt. Mangler noe gear enda, blant annet focus, samt bedre gear på det jeg har allerede. 3 og 4 mans Grift 50. Solo 40 på under 10 min, har ikke prøvd høyere enda. Klanen her på siden heter GamerNO, så Norskediablo er en annen klan. Mange folk online fortiden, siste kveldene har vi ligget på rundt 55 online samtidig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Hadde egentlig bestemt meg for å bare spille normal siden jeg uansett starta opp igjen med 2.3, meeen i går fikk jeg tilbud om ny char boosta til 70 så takka pent ja til det. Brukte mye av dagen(bakfull) til å skaffe hele unhallowed, yangs + quiver. Fikk også gulla inn bracers og witching hour. Alt i alt starta ganske bra, men må farme en del mats framover. Endret 31. august 2015 av barezell Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Heilt ubeskrivelig til flaks enkelte har. Sugen på samme flaks ^^ Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Nådd paragon 403 på under 3 dager, går unda med xp gear og speedrunning av GR50-55 Snart to fullt gearet monker også, en healer suppert og en Ulianas Lenke til kommentar
Sumble87 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Norskdiablo? eller heter clanen det? clanen heter det jah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Klanen her på siden heter GamerNO, så Norskediablo er en annen klan. Mange folk online fortiden, siste kveldene har vi ligget på rundt 55 online samtidig. Norskdiablo? eller heter clanen det? clanen heter det jah herlig, to vidt forskjellige svar Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Det er jo to forskjellige klaner. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har folk fulle sett eller? Har to sett der jeg har 4 deler. Death's Breath er det for lite av i mitt stash Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Klanen her på siden heter GamerNO, så Norskediablo er en annen klan. Mange folk online fortiden, siste kveldene har vi ligget på rundt 55 online samtidig. Norskdiablo? eller heter clanen det? clanen heter det jah herlig, to vidt forskjellige svar To forskjellige svar? Vi har jo svart akkurat det samme. GamerNO er en klan også skrev jeg at norskdiablo er en annen klan. Han andre bekreftet også at norskdiablo er en klan. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har folk fulle sett eller? Har to sett der jeg har 4 deler. Death's Breath er det for lite av i mitt stash Har to fullt gearet chars nå, men det tok meg 512 paragon levels før jeg fikk det, så har hatt enormt uflaks Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har hatt griseflaks denne sesongen. Fullt gearet innen P250 i motsetning til 550 forrige season... Ganske bedritne rolls på enkelte items, men jeg har dem hvertfall Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Over 500 i para allerede? Ingen jobb skjønner jeg ? fått full ancient uliana, bindings, gungdo, lionsclaw på para 280 ca. Vært heldig sålangt, bare få en ancient az og noen bedre f/r ringer så skal jeg ikke klage. Gr 40 test gikk på 3 min, med xp farm oppsett. S4 er nok den gøyeste sesongen så langt. Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Kjører du Broken promises i cuben? Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Kjører du Broken promises i cuben? Ja, dropper spirit guard for nemisis. Bytter nok til mad stone når den dukker opp. Tipper 50+ krever wrists, hvertfall solo med mindre man har ekstrem cdr. Har 56% nå uten gem i hode og gogok, er litt nedetid på sss. Litt % å hente på div items også Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Over 500 i para allerede? Ingen jobb skjønner jeg Har såvidt spilt 40 timer på 4 dager, og det har vært helg, ingen problem det Ikke med dette buildet i GR50-55 ihvertfall; http://eu.battle.net/d3/en/profile/JVMyhre-2591/hero/64345019 Endret 1. september 2015 av JVMyhre Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har hatt griseflaks denne sesongen. Fullt gearet innen P250 i motsetning til 550 forrige season... Ganske bedritne rolls på enkelte items, men jeg har dem hvertfall Det har gått fort denne sesongen. Mangler en del og RRoG / 2 deler på samtlige sett. Er vel under para 150. Eneste er at jeg irriterer meg litt over at jeg har salvaget duplikater av setitem uten å tenke på at jeg kan kjøre de gjennom cuben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå