Romis Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fytti helvete.. Jeg tror ikke jeg kan glede meg mer til Diablo 3. Det er så alt for lenge til det kommer ut! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 online sigleplayer kan jo ikke bli noe annet enn crap. Hvem sin lure ide var det? Hvem tror du? Dette er noe Blizzard gjør for å unngå at folk skal kunne manipulere sine characters offline, for så å gå online. Det er mot juksing med andre ord. Jeg ser ikke helt hvordan det absolutt skal være så crap. Nehei? Les du ikke hva jeg postet? Du kan få store laggspikes pga wifi, eller ustabil linje. Det er jo helt ufattelig latterlig. Jeg forstår virkelig ingenting lenger. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 er det flerspiller online i diablo, og hvordan sømmer det seg i forhold til diablo 2? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 et hack and slah spill som er MS dependent selv i singleplayer? ser du ikke problemet her? Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser ut til at SP kun er et private game som ikke blir lista i MP delen av spillet. Mao, vil ping, nettstabilitet m.m. kunne slå negativt ut. Not fun for de som ønsker å spille SP. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 burde gått ann å lage en offline only char for de som bare vil spille det SP... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) online sigleplayer kan jo ikke bli noe annet enn crap. Hvem sin lure ide var det? Hvem tror du? Dette er noe Blizzard gjør for å unngå at folk skal kunne manipulere sine characters offline, for så å gå online. Det er mot juksing med andre ord. Jeg ser ikke helt hvordan det absolutt skal være så crap. Nehei? Les du ikke hva jeg postet? Du kan få store laggspikes pga wifi, eller ustabil linje. Det er jo helt ufattelig latterlig. Jeg forstår virkelig ingenting lenger. At nettet på toget er ustabilt er jo ikke noe Blizzard kan noe for, og jeg kan ikke huske å hatt noe problemer med dropouts når jeg spilte D2. Hvis Blizzard mener dette utelukker juksing, boting e.l. synes jeg det er helt greit. Men jeg ser jo poenget i at de kunne lagt ved en SP-only del av spillet. Vet ikke hvor mye jobb det ev. hadde blitt. For min egen del har det ingenting å si, siden jeg bare spilte D2 online uansett, selv når jeg spilte alene. Endret 21. september 2011 av Dimitrij Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, gjett hva... ingen f***ings betanøkkel.... GIEF!! GIEF NOAW!!!! Trenger fixen min med blizzard etter at jeg sluttet med wow >< Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nehei? Les du ikke hva jeg postet? Du kan få store laggspikes pga wifi, eller ustabil linje. Det er jo helt ufattelig latterlig. Jeg forstår virkelig ingenting lenger. At nettet på toget er ustabilt er jo ikke noe Blizzard kan noe for, og jeg kan ikke huske å hatt noe problemer med dropouts når jeg spilte D2. Hvis Blizzard mener dette utelukker juksing, boting e.l. synes jeg det er helt greit. Men jeg ser jo poenget i at de kunne lagt ved en SP-only del av spillet. Vet ikke hvor mye jobb det ev. hadde blitt. For min egen del har det ingenting å si, siden jeg bare spilte D2 online uansett, selv når jeg spilte alene. 1: Det er ikke det at det er for mye jobb å lage SP del, det er pga de ikke vil legge ved den fullstendige klienten for å spille. Dvs. de kan ha deler av kildekoden på sine egne servere i et lukket miljø ergo gjør de det mye vanskeligere for hackere å studere koden og hvordan spillet fungerer. 2: Laggspikes og dropouts i D2 kommer hovedsakelig, men ikke utelukkende, fra duping og hacking. Så lenge du selv har en stabil linje er det veldig lite tull med blizzard sine servere. 3: Har du ustabilt nett, fiks det. Kan du ikke, synd for deg. I det minste får resten forhåpentligvis spilt et hack-fritt D3 og i mine øyne er det mer verdt enn at noen stakkars sjeler ikke får spilt. 2 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nehei? Les du ikke hva jeg postet? Du kan få store laggspikes pga wifi, eller ustabil linje. Det er jo helt ufattelig latterlig. Jeg forstår virkelig ingenting lenger. At nettet på toget er ustabilt er jo ikke noe Blizzard kan noe for, og jeg kan ikke huske å hatt noe problemer med dropouts når jeg spilte D2. Hvis Blizzard mener dette utelukker juksing, boting e.l. synes jeg det er helt greit. Men jeg ser jo poenget i at de kunne lagt ved en SP-only del av spillet. Vet ikke hvor mye jobb det ev. hadde blitt. For min egen del har det ingenting å si, siden jeg bare spilte D2 online uansett, selv når jeg spilte alene. 1: Det er ikke det at det er for mye jobb å lage SP del, det er pga de ikke vil legge ved den fullstendige klienten for å spille. Dvs. de kan ha deler av kildekoden på sine egne servere i et lukket miljø ergo gjør de det mye vanskeligere for hackere å studere koden og hvordan spillet fungerer. 2: Laggspikes og dropouts i D2 kommer hovedsakelig, men ikke utelukkende, fra duping og hacking. Så lenge du selv har en stabil linje er det veldig lite tull med blizzard sine servere. 3: Har du ustabilt nett, fiks det. Kan du ikke, synd for deg. I det minste får resten forhåpentligvis spilt et hack-fritt D3 og i mine øyne er det mer verdt enn at noen stakkars sjeler ikke får spilt. Fin info, og sier meg hjertens enig i siste punktet ditt Hvis vi kan unngå hacke-helvete som D2 etterhvert ble synes jeg det er verdt å måtte være koplet til nett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nehei? Les du ikke hva jeg postet? Du kan få store laggspikes pga wifi, eller ustabil linje. Det er jo helt ufattelig latterlig. Jeg forstår virkelig ingenting lenger. At nettet på toget er ustabilt er jo ikke noe Blizzard kan noe for, og jeg kan ikke huske å hatt noe problemer med dropouts når jeg spilte D2. Hvis Blizzard mener dette utelukker juksing, boting e.l. synes jeg det er helt greit. Men jeg ser jo poenget i at de kunne lagt ved en SP-only del av spillet. Vet ikke hvor mye jobb det ev. hadde blitt. For min egen del har det ingenting å si, siden jeg bare spilte D2 online uansett, selv når jeg spilte alene. 1: Det er ikke det at det er for mye jobb å lage SP del, det er pga de ikke vil legge ved den fullstendige klienten for å spille. Dvs. de kan ha deler av kildekoden på sine egne servere i et lukket miljø ergo gjør de det mye vanskeligere for hackere å studere koden og hvordan spillet fungerer. 2: Laggspikes og dropouts i D2 kommer hovedsakelig, men ikke utelukkende, fra duping og hacking. Så lenge du selv har en stabil linje er det veldig lite tull med blizzard sine servere. 3: Har du ustabilt nett, fiks det. Kan du ikke, synd for deg. I det minste får resten forhåpentligvis spilt et hack-fritt D3 og i mine øyne er det mer verdt enn at noen stakkars sjeler ikke får spilt. De kunne fint lagt annen klientkode på serveren i MP enn i SP og fikset dette. Å kunne få lag-problemer i SP er lættis. Det er ikke verd å spare blizzard for litt ekstra koding i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er ikke noe problem at man må være logget på nett i SP. Blizzard er blant de beste i klassen når det kommer til spillservere. Man er pålogget for og spille Starcraft 2 også. Det har fungert smertefritt fra dag 1, selv under betaen. Til nå, 1 år etter lanseringen har jeg ikke falt ut 1 gang. Skulle tro at det skal gå like bra med D3. Her selv spilt SC2 med bærebar via 3g routing fra mobilen, går som en drøm det også. En av hovedgrunnen til at Blizzard vil ha slik, er for og unngå piratkopiering. Det skjønner jeg veldig godt. Samtidg får vi den bonus at det ikke blir cheating. Har man problemer med at wifi faller ut. Får man fikse problemet eller kjøpe seg en bedre ruter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Man kan spille SC2 offline. Alt som skjer er at man ikke får achivements osv. Sikker på at det ikke blir noe sånt i D3 også? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Man kan spille SC2 offline. Alt som skjer er at man ikke får achivements osv. Sikker på at det ikke blir noe sånt i D3 også? Tror ikke det. Man kan bruke SP-characteren i Multiplayer, det er ikke lenger noe skille. Hvis du ser litt tilbake så er det sikkert ti sider om dette tidligere i tråden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Joda, men jeg synes bare det høres rart ut at de har gjort D3 til et online-only uten at noen klager. Folk får jo fullstendig panikk for mye mindre, og mange har boikottet andre spill nettopp fordi de er online only. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 det har vært klaging. Men Blizzard har gjort så mye rart i diablo 3-prosessen at man ikke kan sette igang enorme tiltak mot alt. Av rare ting tenker jeg blant annet på: * en grafisk stil som beveger seg langt vekk fra diablo, og mye nærmere wow. * Fjerning av stats * Fjerning av skills * Auksjonshus med ekte penger * Kun 4-player * En level cap som nås innen slutten av hell Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Joda, men jeg synes bare det høres rart ut at de har gjort D3 til et online-only uten at noen klager. Folk får jo fullstendig panikk for mye mindre, og mange har boikottet andre spill nettopp fordi de er online only. Det er jo folk som klager. Nå er det jo som vanlig når det er snakk om blizzard også masse folk som bagatelliserer problemet, og later som det er en nødvendighet. Men det var det vel feks når SC2 kom også. AtW Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) det har vært klaging. Men Blizzard har gjort så mye rart i diablo 3-prosessen at man ikke kan sette igang enorme tiltak mot alt. Av rare ting tenker jeg blant annet på: * en grafisk stil som beveger seg langt vekk fra diablo, og mye nærmere wow. * Fjerning av stats * Fjerning av skills * Auksjonshus med ekte penger * Kun 4-player * En level cap som nås innen slutten av hell De har da ikke fjernet skills? Systemet er endret på, men man har jo fortsatt skills man unlocker og må assigne til et visst antall slots. Endret 22. september 2011 av Dimitrij 2 Lenke til kommentar
nisse1991 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 har så utrolig lyst på beta inv, alle dere som har fått er faen med heldige:P Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 det har vært klaging. Men Blizzard har gjort så mye rart i diablo 3-prosessen at man ikke kan sette igang enorme tiltak mot alt. Av rare ting tenker jeg blant annet på: * en grafisk stil som beveger seg langt vekk fra diablo, og mye nærmere wow. * Fjerning av stats * Fjerning av skills * Auksjonshus med ekte penger * Kun 4-player * En level cap som nås innen slutten av hell Der definisjonen på rar er "Ikkje ein direkte kopi av D2", eller? Er det nokon som kan bekrefte 100% at invites har blitt sendt ut til vanlige folk i EU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå