Feh Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Det skal litt til å få de man vil ha ja. Jeg hadde få eller ingen ancients da jeg var lvl 150. Hatt flaks med våpen denne season dog, kun ett jeg mangler i ancient versjon. Ellers har det droppet jevnt, men desverre ikke alltid de piecene jeg har mest lyst på. Jeg endte også forrige season med svært få ancient pieces av det gearet jeg brukte. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Noken som har stats på ka dropraten er på ancient items? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 10% på T6. Crafting og kadala har egne, unknown rates afaik. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 10% ? Gjer jo ikkje meining i det heile tatt. Eg har jo fått sånn 500+ leg's der 250 er på t6. 2 ancients så langt. Og den eine var crafta. Ka i alle dager foregår her? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Bad RNG 10% chance != 1/10 legs. Noen får 4/10 ancient på en god kveld, andre får 4/100 ila en uke. Denne season har jeg hatt kjempeflaks med våpen. Fått 1 BiS ancient våpen + 2-3 gode ancient wps. Resten av gear derimot - kun 2 ancient pieces. Forrige season var det motsat... Fant aldri det våpenet jeg skulle ha selv etter 500+ paragons (ancient furnace). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Damn jeg sliter med death's breaths og arcane dust nu om dagen. Har de gjort noe med deaths breath, kan ikke huske jeg hadde problemer med det i season 2, arcane dust er da forståelig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Det finnes mange metoder for å farme disse. Jeg foretrekker dog T6 speedrifts siden det er så mange andre bonuser ved å gjøre det kontra å spesifikt farme f.eks via a5 quest, scoundrel quest osv. Dropper du trashet i T6 og kun tar elites blir det flere DBs pr. run + at de dropper blå items + blå items fra chests o.l. + blå items og dust fra RG + eventuelle goblins. I tillegg får man de vanlige T6 rift godene. Det eneste andre stedet jeg innimellom farmer er battlefields of eternity i a5. Lett 100+ white mats fra racks + mange chests i det området. Få DBs der though siden man farmer normal for speed. Endret 20. april 2015 av Feh Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Skal prøve å komme i gang igjen, men sliter litt med å motivere med å sololevle en ny karakter i S3. Noen snille medlemmer som kan booste meg mens de grinder T6? Og ja, jeg er en filthy rat. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Er du i gNO så skulle det vel gå greit, er bare snakk om 1-3 rifts. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Er i gNO. Kan logge på ved et gitt tidspunkt i kveld? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 samme for meg, er alltid online etter 15:30 ^^ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) har akkurat installert d3.får konstant "the game connection has been lost ...." er spesielt ille når jeg bytter soner.min ms hopper konstant mellom 100 or 1000+noen som vet hvorfor? Endret 26. april 2015 av Sangesland Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Har du lastet ned hele spillet? (du kan starte å spille før alt er lastet ned) Hvis ikke alt er lastet ned vil den laste ned ting i bakgrunn noe som kan påvirke spillingen hvis du har en svakere internettlinje. Lenke til kommentar
dup Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg har ikke vært logget inn siden tidlig s1, og ser ut til at jeg har blitt tuppet ut av gNO. Mulig å komme inn der igjen? Kunne ikke finne det når jeg søker. Klødde plutselig i hacke-fingern! Hvordan er wizard om dagen? Er den jeg har likt best tidligere. Og hvilke klasser er bra i denne sesongen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Wizard er bra. Det oppdaterte Tal Rasha settet er veldig morsomt å spille og relativt kompetativt. Monk er soleklart best fremdeles, men DH og Barb gjør det også bra. Lenke til kommentar
magb Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hvordan er monk soleklart best egentlig? De ligger da ikke noe høyere enn Barb/Wiz/Dh i greater rift progress? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Samtlige classes ligger +/- 2 levels i GR EU season hvertfall 57: Wiz / DH 56: Barb / Monk 55: Sader / WD Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Noen klan for en eks RIP`er? :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Hvordan farmer jeg et helt Monk-sett som Raiment of a Thousand Storms? Ser folk som Quin69 fly rundt på youtube med fullt sett og 1,2billion crits (!), men finner ikke noe info om hvordan jeg faktisk får det. "Farm torment"..hvordan? Adventure mode? Rifts? Gamble millioner av shards hos kadala? how? Jeg er paragon 40 og T1 går treeeegt foreløpig.. btw, det er ting som dette som gjør Monk top tier i 2.2 Han clearer t6 rifts på 40-60 sekunder, og soloer GR55+ med den builden også Endret 1. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå