Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Diablo 3 siden natt til lørdag. Det er ganske godt gjennomført, i typisk Blizzard-stil. Har rundet betaen med en Barbar og Wizard, og har såvidt testet Demon Hunter. Likte Wizarden best av klassene jeg har testet.

Høres bra ut, det er Wizard jeg er mest gira på å prøve selv, og monk etter det, men du må nesten forklare hvorfor du har fått tilgang til beta allerede, har du venner som jobber på blizzard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt Diablo 3 siden natt til lørdag. Det er ganske godt gjennomført, i typisk Blizzard-stil. Har rundet betaen med en Barbar og Wizard, og har såvidt testet Demon Hunter. Likte Wizarden best av klassene jeg har testet.

Høres bra ut, det er Wizard jeg er mest gira på å prøve selv, og monk etter det, men du må nesten forklare hvorfor du har fått tilgang til beta allerede, har du venner som jobber på blizzard?

Jeg MÅ ikke forklare meg, men det er jo åpenbart jeg har fått tilgang via den forrige betaprosessen.

Lenke til kommentar

Fikk på SC2, men ser dårlig ut nå gitt :(

Ikke fortvil. Invites blir sendt ut i små bølger etter hvert som de tør å belaste serverne mer. Blizzard sier selv at invites blir sendt ut fortløpende etter hvert som det trengs. Det de er aller mest ute etter er jo å teste stress på de nye serverne, så det er nok rimelig å anta at ganske mange etter hvert kommer til å få invite.

Lenke til kommentar

Da har jeg donert 200,- kr til kirken og håper på om det er en gud der oppe i himmelen at en liten Diablo 3 beta vanker i min epost =)

Plan B blir jo da å sette ut kjeks og melk utenfor en låve men tror Julenissen har ferie nu :/

You guys crack me up! :D

Jeg sendte en mail til [email protected] og forventer kjapp respons og en mail om at jeg har fått beta-nøkkel. :dribble:

Lurer på hvor mange karer i 30-åra som sitter å sikler på Diablo 3 nå? Tipper det blir alle som ikke har fått seg unge enda. :D

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Fra twitter:

Totalbiscuit

Due to it's online requirement, Diablo 3 singleplayer can lag. Just died due to the wifi on the train having a blip.

Dette kan da umulig være riktig? Vel kanskje i betaen.

Det er meget riktig. Ingen offline singleplayer i D3, hverken beta eller release.

• Liker 1
Lenke til kommentar

online sigleplayer kan jo ikke bli noe annet enn crap. Hvem sin lure ide var det?

Hvem tror du? Dette er noe Blizzard gjør for å unngå at folk skal kunne manipulere sine characters offline, for så å gå online. Det er mot juksing med andre ord.

Jeg ser ikke helt hvordan det absolutt skal være så crap.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...