JVM91 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Finnes det en god video med informasjon om hva som er nytt i S2? Kom meg til paragon 400 i S1, vet ikke om jeg har lyst til å starte på nytt eller bare spille unseasonal. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Er ikke mye nytt. Det var dog noen endringer i patch 2.1.2 som kom for litt siden: http://us.battle.net/d3/en/blog/17561388/patch-212-now-live-1-13-2015 I all hovedsak så har de lagt til 3 nye legendaries, 3 gamle har fått ny leg affix og 3 nye leg gems til season 2. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Riktig. For en casual spiller som meg (1-3 timer om dagen), vil du si det er verdt å spille seasonal? Eller er det like greit å holde meg til unseasonal? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 det kommer mest ann på hva du selv føler for. å starte helt på nytt i season har sine positive og negative sider. som at du finner ofte upgrades, blir kjent med de forskjellige skillsa karakteren har (med mindre du blir boosta rett til 70) og kan kose deg med garatert leg drop på bosser og storyspilling. men så er det den andre siden av sverdet der du ikke har godt nok gear til å spille på det nivået du ønsker, og om du er vandt til å skli igjennom T6 uten problemer så vil du føle at alt tar mye lengre tid, det dropper mindre gear og det tar lengre tid å tjene opp xp (selv om du lvler fort til å begynne med. selv spiller jeg begge deler om dagen. spiller season med de i clanen som starta på nytt der (synes selv det er mer moro når man er 3-4 stk som er ca like gode og kan spille på samme nivå) men så liker jeg også å spille vanlig der jeg kan pushe høye Grifts og kose meg på T6 uten å daue bare man snuser på en mob. i forrige sesong var det anderledes faktisk, da var det mest vanlig spilling, men jeg spillte litt season når jeg var alene pålogga i clanen, bare sånn for variasjonens skyld, samt at jeg testa en ny build som jeg ikke hadde gear til på vanlig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Artig med goblinpacks når man har 400% damage boost på. Ikke fuuult så artig med goblin packs når riften lukker om 3 sekunder.. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Endte opp med å lage meg en sesonal Crusader igår, og fikk faktisk grindet meg til lvl 70 iløpet av natten, gikk utrolig fort Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 tåli høy dps. bare hive inn en CD socket så blir det damage Lenke til kommentar
Suverent Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Hehe den var god. Endret 18. februar 2015 av Tmon Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Noen som vet om en nettbutikk hvor de selger billig d3 + exp? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser ut som du må ut med 500spenn for begge to: http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=diablo%20III Mulig det finnes noe "gråmarked" som selger digitale nøkler billig dog Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nesten 576 blir det i nettbuikkene der. 685 via battle.net, 574 fra g2play.net. Mtp. at du også må betale frakt i nettbuikken så er nok g2play billigst. Finnes sikkert noe billigere på mer shady keyshops, men spørs om det er verdt å spare en 100 lapp mot å kjøpe shady shit Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 g2a.com er jo en fin side da, betalte rundt 300 kroner for d3+ros her i høst. Ser at prisen har gått opp litt nå da, så er kanskje ikke mye å spare Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Krona er jo en bøtte med dritt om dagen, så det er kanskje ikke så rart det er noe dyrere blitt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Krona er ikke så grusomt ille mot euroen selv om den selvsagt er dyrere enn på lenge. Men mot USD derimot har dett tatt fullstendig av. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Montro om jeg kommer over 5K dps på våpnet. Høyere gem + rolle 10% bør vel holde. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Trodde ikke jeg kom til å spille s2, men brått var alle vennene mine hekta så da blir man automatisk det selv. Tips til hvordan man bør spille demon hunter? Prøver meg på en ny klasse denne gangen. Går i det samme? Farme riftruns til man spyr? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Lurer på egentlig på noe av det samme selv, la oss si, 100 bounties, så 100 rifts og så 100 grifts? Er grifts noe vits når du har levlet opp alle gems(bortsett fra rankingen selfølgelig)? Hvilken torment er mest effektiv når det kommer til å grinde etter gear? Klarer meg i solo T5 nå - men det tar MYE lengere tid enn T3 - som jeg bare kan suse igjennom uten noen problemer. Her ser dere gear og lignende (ikke store greiene, startet på denne på mandagen ) Endret 18. februar 2015 av JVMyhre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 dersom du ikke har en gruppe som tar T6 greit som du kan bli med så kan det kanskje lønne seg å kjøre Grifts 15-20 da du får flere legendarys på den måten. dropraten utenfor T6 og spesielt om du spiller solo er veldig dårlig. ellers så er det best å kjøre et nivå du klarer i et ok tempo uten å daue. flest mulig rifts gir flest legendarys og ikke minst blood shards. du trenger ikke 100 bounties for å få 100 keystones da. du får en 5-6 stk per bounty, så rundt 20 bountyruns vil gi deg ca 100 keystones. dette er jo også best å ta på T6 om mulig, da det er 100% dropsjanse fra cashe. greater rifts er vistnok mer effektivt på legendarys og bloodshards (dersom du klarer 25+ effektivt) men du for minimalt med hvite, gule og blå mats, så det er nok best å bytte på, i alle fall i starten. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Endelig. Fant en vault i 4man bounty run. Nå kan jeg oppgradere gemsa .. endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå