Bahamut Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fikk en 4500DPS furance på den enne kontoen min Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Men ja, etter ha botet 4 kontoer 24/7 siden 2.1.2 kom ut med ca 10 til 15 leg pr time på hver konto, må jeg si at jeg salvage ca 95% av alle ancient jeg får.... Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kanskje du hadde satt mete pris på Ancient items hvis du ikke brukte bots til å anskaffe så utrolig mange av dem? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Jeg setter pris på ancient med god stats men har bedre ting å gjøre enn å sitte å kjøre t6/grift rift 24/7. Gjorde det før og ja, synes grind systemet er litt håpløst da de tar såpass lang tid å geare opp til "perfekt" gear at det kommer en ny patch før du i det hele tatt kommer deg til det "perfekte" gearet. Endret 19. januar 2015 av Bahamut Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Så hva er vitsen hvis du bare har bots som kjører 24/7 når du ikke liker grind systemet? Hele spillet er jo et grind system Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Må være e-pen. Jeg har bottet før i D2, men i D3 har jeg ikke sett poenget. I D2 var det tilnærmet umulig, selv med ekstrem dedikasjon, å finne de aller beste itemsene selv eller via trade. Men i D3 kan man på bare et par uker komme seg opp på et nivå hvor det både er gøy og spille og man nærmer seg endgame. Hadde jeg hatt perfekt gear på karakterne mine nå ville jo hele insentivet for å fortsette vært borte. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) briefe på forums? Endret 19. januar 2015 av nagina 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Skal hive meg på loot grinden når sesong 2 kommer Blir en monk eller barb tenker jeg. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hva er tankene deres om Season 2? Kommer dere til å spille der, eller går dere for normalen? Er veldig i tvil selv, har langt fra det beste utstyret på noen av klassene mine, så jeg har jo uansett noe å jobbe med. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg kommer nok til å leve en karakter på s2. Hva som skjer videre deretter aner jeg ikke enda. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Ble DH, Crusader og Monk på meg i S1, så da blir det kanskje Barb og WD i S2 hvis jeg føler for det. Wiz blei jeg lei av før seasons begynte. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Så hva er vitsen hvis du bare har bots som kjører 24/7 når du ikke liker grind systemet? Hele spillet er jo et grind system Botene gjør det jeg ikke lengre liker å gjøre, så kan jeg selv gjøre det jeg liker å gjøre og fremdeles ha et sosialt liv Endret 19. januar 2015 av Bahamut Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Ryddet bort noen inaktive i GamerNO communityet nå så da er det 20 plasser ledig. Bare å joine hvis det er nye spillere her. Bare trykk shift+O, trykk på find knappen, skriv gamerno i <filter> feltet og meld på! Endret 20. januar 2015 av Feh Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Fint. Er ganske sjelden jeg ser mer enn en eller to åpne grupper, så dette vil kanskje øke aktiviteten i klanen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Er det fortsatt 2handed som gjelder for monk etter patchen? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Nye monkey king bonusen gjør 2handed enda mer attraktiv synes jeg, men skal man ha det morro er det jo ingenting som slår Az'Turrasq, Madstone og nye Gungdo Men tror at WoL spam vil være mest effektivt. Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Ryddet bort noen inaktive i GamerNO communityet nå så da er det 20 plasser ledig. Bare å joine hvis det er nye spillere her. Bare trykk shift+O, trykk på find knappen, skriv gamerno i <filter> feltet og meld på! Det er fortsatt brukere i communitiet som har vært inaktive i 1 år, hvis du vil luke vekk flere Endret 21. januar 2015 av Akseel Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Nye monkey king bonusen gjør 2handed enda mer attraktiv synes jeg, men skal man ha det morro er det jo ingenting som slår Az'Turrasq, Madstone og nye Gungdo Men tror at WoL spam vil være mest effektivt. Er det noen items det lønner seg å ha for å kjøre et WOL bygg? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 http://www.diablofans.com/builds/5124-gr50-ep-wol-hybrid-season-2-non-season Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Ryddet bort noen inaktive i GamerNO communityet nå så da er det 20 plasser ledig. Bare å joine hvis det er nye spillere her. Bare trykk shift+O, trykk på find knappen, skriv gamerno i <filter> feltet og meld på! Det er fortsatt brukere i communitiet som har vært inaktive i 1 år, hvis du vil luke vekk flere Det er ikke nødvendig og rydde opp i communitiet, ubegrenset med plass der. I klanen derimot er det begrenset til 150 stk. edit: For og klargjøre litt så er det gamerNO klanen Feh har ryddet opp i. Vi har altså en klan og ett community. Aktiviteten er primært i klanen. Endret 21. januar 2015 av @CS 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå