Bahamut Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Kukri! Gratts, fikk min nummer 8 igår Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Kan ikke være mange aktive i D3 nå lenger? gNO enda aktiv? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Har vært dalende aktivitet i klanen, fortsatt noen som spiller. Jeg har selv en pause, synes sesong 1 har vart altfor lenge. Hadde holdt med 2 mnd lange sesonger i ihvertfall så lenge vi ikke har mer content. Alltid vært slik at aktiviteten synker veldig når det nærmer seg patch. Selvom jeg har en pause så logger jeg inn daglig for og legge til nye spillere som vil joine klanen. Endret 16. desember 2014 av @CS Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Andre enn meg som har problem med Diablo 3 etter de installerte Nvidias siste driver? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Begynte å spille igjen idag, gleder meg faktisk. Ser at det er noen forandringer, får bare håpe det ikke er noe som gjør spillet dårligere Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Da ble det klart at PTR fortsetter til tidligst over nyttår... Noe som tilsier at S1 har vart i over 4 måneder, og vil vare i minimum (?) 5 måneder siden S2 skulle annonseres en måned i forveien. Endret 21. desember 2014 av Feh Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Ja, forstår ikke helt hva Blizzard holder på med. Jeg trodde at Season skulle være delt opp i mindre tidsperider der man kunne begynte ferskt sammen med alle (slik at man ikke trenger å spille med folk som har paragon 1000) men i season 1 nærmer folk seg jo patagon 1000 nå og det ser ikke ut til å stoppe.. Jaja, om det hadde vært korte season måtte stakkars Blizzard brukt mer tid på å finne opp nye legendary items å putte i season og egentlig så vil de ikke bruke mer tid på Diablo 3 siden de har fått de pengene de vil ha (alle som vil ha RoS har kjøpt det nå) tviler sterkt på at det kommer en ny expo pack. Endret 21. desember 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 det er vel bekrefta en udvidelse til? mener jeg har sett det tidligere. men når den kommer er umulig å si Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 De har ikke offisielt hverken bekreftet eller avkreftet noen expansion pack. Eneste som tyder på at det blir en til er det gamle dokumentet som ble lekket for mange år siden og som Blizzard aldri bekreftet om var ekte. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 D3 må nok vente til folk går lei av WoW ^^ Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det vil være helt hull i hodet av Blizz å ikke gi ut en ny expo pakke til dette spillet....bare vente til D3 nivået har nådd bunnen.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 vært nokså bunn i lengre periode nå, men tror ikke vi kommer til å se exp før om 12+++mnd. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Når og hvor får jeg denne "jeweleren" ? Er på Act 2 nå og har akkurat begynt å slave rundt for Kuule. Er lvl 47, og har en haug av gems, og items med plass til de, men jeg får ikke gjort det siden jeg ikke har jeweler. Kommer han/hun på slutten av act 2 ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Du finner han på Quest 7 "Blood and Sand" Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Du finner han på Quest 7 "Blood and Sand" Takk. Fant ut av det. Har jo spilt det før, men fikk fullstendig jernteppe denne gangen. For øvrig 100% bonus om dagen. Noe Comunity greier. Lenke til kommentar
Suverent Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 http://diablo.somepage.com/news/2038-season-1-ending-in-february-2015 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Sykt hvor fort gjort det er å svi av mange timer på dette spillet da. Forresten, hva er odsen for at disse loot goblinene skal åpne en portal ? Har lvla en karakter nå fra 20 til 70+ uten at en eneste loot goblin har åpna en slik portal når de blir drept. Random ? 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Etter å kommet til lvl 70 med en Wizard så fant jeg ut at jeg på tross av tidligere elendige erfaringer med Wich Doctor skulle prøve det igjen. Snakk om lykketreff. Gått fra 0 til 38 på noen timer og spiller på Tornment 1 nå. Storkoser meg med den klassen. Artig med pets. Minner meg litt om Necromancer i EQ2. Wich doctor er jo rett og slett artig. Har prøvd klassen før, men ikke fått den til i det hele tatt. Noe jeg i større grad gjør nå. Lenke til kommentar
K N Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Nettopp skaffet meg Diablo 3. Level 25 nå om jeg husker riktig. Spiller som Wizard. Hva burde jeg ha fokus på av gear? Intellect eller hva? Og er det mulighet for PVP, eller er det kun co-op? Noen her som spiller regelmessig som kanskje er keen på å game litt online i kveld? Mer stas når man er fler! Kanskje greit å nevne at jeg spiller på PS4 Endret 3. januar 2015 av Kristiann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå