Romis Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nok en gang, kjøper Diablo 3 access til 300 kr. Når det gjelder lanseringsdato tror jeg betaen har stor betydning for lanseringsdatoen, både på godt og ondt. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hvordan har du tentkt til og kjøpe det? Invitene som har gått ut til nå (F&F) er vel bundet opp til battle.net accounten. Samme blir nok i starten på closed beta også, akkurat som SC2. Eneste mulighet for og kjøpe beta-key blir hvis det blir slik som på sc2 hvor man fikk keys til og invite a friend. Endret 20. september 2011 av @CS Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ved å bruke den kontoinformasjonen som betaen er låst til. Man kan f.eks bytte passord til noe du ikke bruker til noe annet og bruke kontoen som normalt, og bli betalt 300 kr for å være på Diablo 3 betaen uten grenser. Man kan være logget inn på både flere spill som bruker battle.net samtidig, så det er ikke et problem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vil ikke risikere at min Bnet konto blir stengt pga jeg deler den med folk :!: Uansett, så skal Diablo 3 spille selv 1 Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Romis: Skjønnte ikke helt det du skrev, synes det høres merklig. Når du logger deg på battle.net så logger du deg på med brukernavn(mailadressen) og passordet til din account. Dette er det sammme man bruker til og logge på f.eks SC2. Etter det jeg vet så bruker man samme brukernavn og passord for og logge på D3 beta også. Bytter du passord så bytter du passord til alle spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nok en gang, kjøper Diablo 3 access til 300 kr. Når det gjelder lanseringsdato tror jeg betaen har stor betydning for lanseringsdatoen, både på godt og ondt. Tror du det er mange venner og familiemedlemmer av Blizzard-ansatte her på forumet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ved å bruke den kontoinformasjonen som betaen er låst til. Man kan f.eks bytte passord til noe du ikke bruker til noe annet og bruke kontoen som normalt, og bli betalt 300 kr for å være på Diablo 3 betaen uten grenser. Man kan være logget inn på både flere spill som bruker battle.net samtidig, så det er ikke et problem. Tror nok du kan holde kronene for deg selv. Hvis du ikke har særdeles stor lyst til å bli scammet. Se for deg: Person 1 har beta key og er villig til å dele med deg for 300 kr siden han uansett bare spiller SC2. Han endrer passordet til kontoen til 123abc slik at du også får tilgang. Han lar deg spille beta en kveld, men etter du har logget ut skifter han passordet tilbake til det gamle. Han fikk 300 spenn, du fikk noen dyrt kjøpte timer med Beta. Endret 20. september 2011 av Feh Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tilgangen til Diablo 3-betaen er knyttet opp mot din Blizzard-konto. Romis' teori om at tilgangen kan deles opp ved "å endre passord" er feil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Må vi ikke registrere oss for å bli med i trekningen om beta-nøkler selv om vi har et Blizzard-spill registrert? Vi får vel ikke beta-tilgang enten vi vil eller ikke? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Closed beta er opt-in. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Pytagoras: Det er det jeg mener også. Eneste måten og kjøpe seg beta tilgang er hvis man senere får "invite a friend" key, slik som sc2. Da blir det mulig og kjøpe slike keyer. Vikingkylling: Du må logge inn på battle.net og trykke på beta profile settings. Så må du update your system specifications og krysse av på hvilke beta du evt vil være med i. Så er det bare og håpe man blir trukket ut Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Regnet med noe sånt. Men om man må registrere seg for få tilgang er det vel neppe noen som gidder selge den igjen, spesielt om de da risikerer å få kontoen stengt, Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 DA ER BETAEN I GANG http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796#blog Bare og håpe det tikker inn en invite Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da krysser man fingrene og venter, kult om noen sier i fra så straks de har fått beta og forteller litt om hva de syns når de har kommet så langt og fått spillt det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 FAEN dette blir en spennende tid som ligger foran! Kan like gjerne begynne å pakke skole sakene og si hade til Mastergraden! LOL 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) […] officially in the U.S.. Europe should be tomorrow after the account maintenance (see our Today's News ). Endret 20. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Lukter utgivelse rundt juletider av det her.. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Alle mail som kommer inn nå, kommer jeg til å håpe er en invite Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da krysser man fingrene og venter, kult om noen sier i fra så straks de har fått beta og forteller litt om hva de syns når de har kommet så langt og fått spillt det Jeg har spilt Diablo 3 siden natt til lørdag. Det er ganske godt gjennomført, i typisk Blizzard-stil. Har rundet betaen med en Barbar og Wizard, og har såvidt testet Demon Hunter. Likte Wizarden best av klassene jeg har testet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvordan har du fått til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå