Feh Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nei, elementet på "base" damagen til våpenet spiller ingen rolle utover selve tallet. Det er kun for det visuelle. Hvis du har cold, henter det monstrene fryser og sprekker når de dør, har du lightning ser du de får små lyn på seg. Har du fire så hender det de brenner osv. Det vil ikke lønne seg å rerolle damagen på våpenet til et annet element. Hvis man først gjør det, er det for å få et høyere tall (øke våpenets base damage). Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Eneste tilfellet der det har noe å si, som jeg vet om, er hvis du er wizard og bruker elemental exposure. 1 Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Faen nå som Leg gems er ute på konsoll er det noe dritt at jeg ikke vet hva jeg skal rolle på ringer i bytte mot socket. Amulet: +77-151 Dmg, +647 Str, + 91% CHD, og +9.0% CHC, Jeg har ikke perfekte ringer men hva ville dere rollet på dem hvis de hadde: Main stat, AS, CHD og CHC? På amuletten tenker jeg at +77-153 dmg må bort men siden jeg ikke vet hvordan det blir kalkulert har jeg ikke lyst å sløse den hvis det er bedre å rolle bort main stat. Noen tips? Og 1 ting til, la oss si jeg gikk for en elemental build, hvordan ville da de perfekte ringene og amulettene sett ut? Med socket selvfølgelig. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kommer litt an på build og gear, men som regel: Amu: Main stat/Ele dmg Crit chance Crit damage Socket Ring: Main stat Crit chance Crit Damage Socket Perfekte ringer vil ofte være rorg + soj der Socket > (elemental damage) > crit chance > crit damage > main stat 2 Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Er der et sted på nett hvor man kan kikke på og justere karakteren sin, for spillere som ikke spiller på PC? Battle-et-eller-annet? Jeg spiller som kjent på One og bruker prosjektor - hver kveld har karakteren min masse "nesten og kanskje-utstyr" i inventory som ligger der til jeg skal spille neste gang fordi jeg ikke tar meg tid til å se nøye på det når folk åpner Rifter osv...en prosjektor er ikke bare å slå på for et kvarters bruk Det hadde vært digg å kunne sjekke dette på pc`n over en morgenkaffe Gjorde det bra igår og valset igjennom T2 med rundt lvl-20 Keystones, fant masse fint og fikk oppgradert en gemstone til lvl20 ...det var da jeg skjønte at oppgraderingsprosenten hadde litt å si med hvilket level man hadde gjennomført...etter et lvl18-løp fikk jeg 1% sjanse for oppgradering! Må nok sikte litt høyere ikveld. Stopper oppgraderingene på lvl25? Jeg bruker smite-steinen som nå gjør rundt 2800-weapon dmg (15% sjanse for smite). Den er fet, men litt kjedelig og da det ikke er så lett å se når den slår inn. Tror jeg skal starte oppgraderinger av poisen-gem nå, da den slår inn på alle jeg treffer Hvilken Gem er deres favoritt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Konsollspillere har desverre ikke noen annen mulighet enn å se på karakteren ingame. PC spillere kan heller ikke se noe annet enn gearet som er equipped på nettet, så å se over potensielle items må også vi gjøre ingame. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Stopper oppgraderingene på lvl25? Stopper på level 50. Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Stopper oppgraderingene på lvl25? Stopper på level 50. Ok Takk Jeg fikk oppgradert smite-ringen min til lvl24 igår...trenger bare een til før jeg får "ekstra-attributten", men jeg må nok høyere opp i rift-level for å få høy nok %. Igår klarte jeg/vi fint lvl20-22 på T3, men dette gave meg bare 10-15%. Kan man lure systemet her? dvs. gå ned til T1 og surfe gjennom høye rift-levels slik at man enklere kan oppgradere gems? Jeg har slitt med å finne ok ringer med sockets, og heller ikke klart å rolle en hos magiker dama...inntil en fortalte meg noe veldig elementært igår..."Du kan Rolle flere ganger"...lol... Så det ble den store oppgraderingen igår, en amulett og en ring med socket - tok i bruk "Wrath of lightning" gem`n, og man kan trygt si at det ble litt lightning-action med den Jeg bruker smite med min Crusader, som sprer seg til 5 fiender hver gang - dvs. at lightning gemmen slår til nesten hver gang Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har brukt helgen til å prøve å mutliboxe kontoene i grift og det var alt annet enn enkelt. Klarer grift såvidt 30 med alle sammen og grift 37 om jeg kjører 3 kontorer (bytter ut WD med en DH) og kun grift 40 alene med den "beste" DH'eren. Mulig jeg må bytte ut Cold med Lighting OM jeg finner en Meticulous Bolt quiver. Er enig at hellfire amuleten ikke er særlig nyttig i høyere grift, da er det mye bedre med en immune amulet og helst arcane amuleten. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan man lure systemet her? dvs. gå ned til T1 og surfe gjennom høye rift-levels slik at man enklere kan oppgradere gems? Er akkurat det samme om man starter på T1 eller T6. Greater Rift levelen, basserer seg på hvor mange "waves" du klarer i den første delen, før man får Greater Rift keystone level X. Om jeg ikke tar helt feil, så er Greater Rift level 26~ samme vanskelighetsgrad som vanlig Torment 6. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan man lure systemet her? dvs. gå ned til T1 og surfe gjennom høye rift-levels slik at man enklere kan oppgradere gems? Er akkurat det samme om man starter på T1 eller T6. Greater Rift levelen, basserer seg på hvor mange "waves" du klarer i den første delen, før man får Greater Rift keystone level X. Om jeg ikke tar helt feil, så er Greater Rift level 26~ samme vanskelighetsgrad som vanlig Torment 6. Grift 24 = T5 Grift 25 = T6 osv Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Greater Rift Level 1 = NormalGreater Rift Level 3 = HardGreater Rift Level 4 = ExpertGreater Rift Level 6 = MasterGreater Rift Level 8 = Torment 1Greater Rift Level 12 = Torment 2Greater Rift Level 15 = Torment 3Greater Rift Level 17 = Torment 4Greater Rift Level 20 = Torment 5Greater Rift Level 25 = Torment 6Greater Rift Level 25+ = Harder and harder. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Stopper oppgraderingene på lvl25? Stopper på level 50. Nei Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Først var de uendelig, så ble de cappet på 50 fordi folk exploita i Grifts opp mot lvl 100 og fikk helt ville gems, men til release av 2.1.0 så satt de den til uendelig igjen og innførte dette sjansesystemet istedet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Først var de uendelig, så ble de cappet på 50 fordi folk exploita i Grifts opp mot lvl 100 og fikk helt ville gems, men til release av 2.1.0 så satt de den til uendelig igjen og innførte dette sjansesystemet istedet. Jeg tror det er noen gems som stopper på 50. I alle fall Hoarder ettersom den da er 100% procced Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 For de som ikke har jobb, og tilfedligvis liker deadmau5 bør dere sjekke http://www.twitch.tv/diablo i morra kveld. Da skal han spille harcore coop med Nevalistis og Don Vu + en random spiller! Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 God dag til alle! Sitter og tenker litt...slik D3 har utviklet seg siden lansering sammenligner jeg litt med WOW og hvordan dette har fungert med Expansions og på den måten holdt seg levende i en årrekke. (Jeg har riktignok aldri prøvd Wow, så skyt meg om jeg har rett) Har dere hørt noe om fremtiden til D3 ang. videre utvikling? Er det mer godsaker på vei? Har Blizzard et D3-News nettsted dere kan linke meg til hvor jeg kan lese nyheter? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://eu.battle.net/d3/en/ er den offisielle siden, men fan sidene er bedre. diablo.incgamers.com er hvor jeg vandligvis leser, diablofans.com er en annen side. Men det blir feil å sammeligne diablo sin modell med wow, diablo 3 slik det er i dag må sammenlignes med diablo 2 hvor fokuset var sesonger, og det blir nok ikke mer enn en mer expansion før de går over til diablo 4. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har det vært snakk om hvilken retning D3 har planer om å utvikle seg i fremtiden? Merker jeg nok en gang er søpla lei spillet. Skal bare fullføre HC season characteren min til lvl 70 så er jeg ferdig med spillet frem til neste endring, men er alltid gøy når de tilfører noe nytt Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://eu.battle.net/d3/en/ er den offisielle siden, men fan sidene er bedre. diablo.incgamers.com er hvor jeg vandligvis leser, diablofans.com er en annen side. Men det blir feil å sammeligne diablo sin modell med wow, diablo 3 slik det er i dag må sammenlignes med diablo 2 hvor fokuset var sesonger, og det blir nok ikke mer enn en mer expansion før de går over til diablo 4. Takk Ja det blir nok feil å sammenligne. Poenget jeg ville frem til var opprettholdelsen av interesse for spillet "i en årrekke". De har jo vært veldig flink det siste året til å skaffe nye spillere i tillegg til å få tidligere spillere som var lei, til å ta det opp igjen. "og det blir nok ikke mer enn en mer expansion før de går over til diablo 4" - Er dette noe du vet noe om? Har ikke rukket å lese meg opp på sidene du linket meg til ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå