Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen her som spiller mye crusader?

 

Jeg og en kompis kjører Blade of the Prophecy / Fryders Wrath CDR/akkhan build/gear, men jeg synes den er litt frustrerende å spille selv om den er sinnsykt effektiv. Fins det noen andre builds som ikke baserer seg på å ha perma-akkarats champion og som kjører over T6 i "normal" mode?

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ingen DB. Det eksisterer kun tre forskjellige loot tables, og de er relativt enkle å forholde seg til:

 

1. Cache-only drops

2. World drops (normal -> T6)

3. Torment only drops (T1 -> T6)

 

#2 inkluderer alle items i spillet unntatt cache-only drops, og unntatt torment only drops på diff mellom normal og master.

 

Merk at hos Kadala kan du gamble alt i #2 og #3, uahvengig av vanskelighetsgraden du spiller på.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller mye crusader?

 

Jeg og en kompis kjører Blade of the Prophecy / Fryders Wrath CDR/akkhan build/gear, men jeg synes den er litt frustrerende å spille selv om den er sinnsykt effektiv. Fins det noen andre builds som ikke baserer seg på å ha perma-akkarats champion og som kjører over T6 i "normal" mode?

 

T6 effektive, eller høyere builds er Stampede, Pet, Shotgun, Rolands swipe, og condemn.

Eneste effektive i høyere grifts er stampede, condemn og til en viss grad pet (bowmen).

Når det er sagt, så er condemn, stampede, shotgun og pet alle avhengige av perma akarat.

Lenke til kommentar

 

Noen her som spiller mye crusader?

 

Jeg og en kompis kjører Blade of the Prophecy / Fryders Wrath CDR/akkhan build/gear, men jeg synes den er litt frustrerende å spille selv om den er sinnsykt effektiv. Fins det noen andre builds som ikke baserer seg på å ha perma-akkarats champion og som kjører over T6 i "normal" mode?

 

T6 effektive, eller høyere builds er Stampede, Pet, Shotgun, Rolands swipe, og condemn.

Eneste effektive i høyere grifts er stampede, condemn og til en viss grad pet (bowmen).

Når det er sagt, så er condemn, stampede, shotgun og pet alle avhengige av perma akarat.

 

 

Perma akkarat har jeg. Har gear til Condemned, shotgun og stampede (dog heart slaughter i mangel på furnace). Shotgun synes jeg er for dårlig sammenligned met hastigheten på condemned buildet, og condemned kommer til kort i grifts over lvl 31/32+. Vise versa er stampede ubrukelig i T6 sammenligned med condemned.

 

Hva går pet og roland buildene ut på?

Lenke til kommentar

 

 

Noen her som spiller mye crusader?

 

Jeg og en kompis kjører Blade of the Prophecy / Fryders Wrath CDR/akkhan build/gear, men jeg synes den er litt frustrerende å spille selv om den er sinnsykt effektiv. Fins det noen andre builds som ikke baserer seg på å ha perma-akkarats champion og som kjører over T6 i "normal" mode?

 

T6 effektive, eller høyere builds er Stampede, Pet, Shotgun, Rolands swipe, og condemn.

Eneste effektive i høyere grifts er stampede, condemn og til en viss grad pet (bowmen).

Når det er sagt, så er condemn, stampede, shotgun og pet alle avhengige av perma akarat.

 

 

Perma akkarat har jeg. Har gear til Condemned, shotgun og stampede (dog heart slaughter i mangel på furnace). Shotgun synes jeg er for dårlig sammenligned met hastigheten på condemned buildet, og condemned kommer til kort i grifts over lvl 31/32+. Vise versa er stampede ubrukelig i T6 sammenligned med condemned.

 

Hva går pet og roland buildene ut på?

 

Shotgun er i realiteten utgått på dato. Kan farme T6 men ikke veldig effektivt sammenliknet med Condemn og Stampede. Hvor du får at Condemn kommer til kort vet ikke jeg, det er toppbuild som klarer rundt grift 40.

 

Pet så bruker du Balement våpenet, Unrelenting skjold, EU ring og T&T hansker. Poenget er å ha 100% oppetid på bowmen+avatars fra våpen og eventuelt falling sword. Man får en army. Ikke fultt så mye crowd control som Stampede, men ganske nyttig allikevel.

Roland er melee build hvor man bruker sweep attack og punish. Man står midt i dritten som på Condemn fordi den har aoe damage, som går veldig kjapt. Problemet er at man får ikke nok damage. Begrensa til grift 30 ca.

Lenke til kommentar

Kjørte grift 32 med condemned istad, og da gikk timeren ut med ~15 sec. Skal sies det var en dårlig grift, og at jeg ikke har hellfire, men dmg messig holdt det ikke mål. Build ses her: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Feh-1783/hero/48964708

 

Edit: Utover gearet i profilen der kjørte jeg str/cc/cd/sock amu med gogok of swiftness, og unity istedenfor wyrdward. Toughness/wrath messig syns jeg det går helt fint, men dmg er for lav. Tar for lang tid å få ned packsa.

 

Med pahalanx klarte jeg 32 relativt enkelt, men fikk en skikkelig crap rift på 33 og endte opp på 16:30. Skal prøve igjen en annen gang.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Takk for gode svar ang. motivasjon tidligere.

 

Dere som spiller på XboxOne, hvilken Adventure Mode liker dere best, i sammenheng med best loot, gold og XP?

 

Har jobbet hele helgen og gledet meg til å spille online. Har bare fått tatt et par bounties hittils...forbaskade jobb :)

Men ikveld blir det endelig greier :w00t:

 

Ja, å ta noen bounties er en forbaskende jobb :p

 

11_30.jpg

Lenke til kommentar

 

Takk for gode svar ang. motivasjon tidligere.

 

Dere som spiller på XboxOne, hvilken Adventure Mode liker dere best, i sammenheng med best loot, gold og XP?

 

Har jobbet hele helgen og gledet meg til å spille online. Har bare fått tatt et par bounties hittils...forbaskade jobb :)

Men ikveld blir det endelig greier :w00t:

 

Ja, å ta noen bounties er en forbaskende jobb :p

 

 

Jeg jobber meg ihjel! derfor har jeg bare rukket å bli ferdig med akt5 og såvidt testet Adventure mode siden det kom til One :)

 

Målet mitt er ikke å ta igjen noen, men å kose meg når jeg først får tid, og da er det jo greit å spille det som krediterer meg mest når jeg først setter meg ned :) Det var poenget mitt når jeg stilte spørsmålet.

 

Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller begynne å kaldsvette når jeg ser den statistikken der...

Vel...jeg kjenner at jeg ikke kaldsvetter, så da er jeg vel imponert da.. :wee:

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller begynne å kaldsvette når jeg ser den statistikken der...

Vel...jeg kjenner at jeg ikke kaldsvetter, så da er jeg vel imponert da.. :wee:

 

 

Ikke mye å være imponert over, bare litt effektiv og ltit formye fritid når jeg er ute å reiser med jobben.

 

Uansett, hvor mange gode RoRG tror dere jeg får her? :)

 

tn_1_172.jpg

Lenke til kommentar

Hva i all verden eer det der??

 

Jeg har spilt mye Diablo, også før det kom til One, men er ikke i nærheten av å kjenne igjen det skjermbildet der.. :huh:

 

Hadde det forøvrig meeget gøy ikveld! fant ikke stort, kun et par små-ting på 6 timer, likevel gøy :)

 

Fant en del grønt og brunt som jeg ikke ville bruke, og en drøss med steiner og litt gull som jeg sendt rundt til vennene mine som var offline :)

Lenke til kommentar

Hva i all verden eer det der??

 

Jeg har spilt mye Diablo, også før det kom til One, men er ikke i nærheten av å kjenne igjen det skjermbildet der.. :huh:

 

Det er RoRG ringene jeg har samlet opp på to av kontoene mine de siste 3 dagene med T6 Act 1 bounty. Har 2 kontoer til som har litt mindre. Tenke å samle opp en hel tab med ringer til hver konto så idenifye dem i håp om å finne en perfekt ring som jeg kan rolle Dex/Strengt/Int på slik at jeg beholder IAS, Crit Change og Crit Dmg på RoRG.

 

Fant en del grønt og brunt som jeg ikke ville bruke, og en drøss med steiner og litt gull som jeg sendt rundt til vennene mine som var offline :)

 

sende gems og gull til venner? o_O

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

Hva i all verden eer det der??

 

Jeg har spilt mye Diablo, også før det kom til One, men er ikke i nærheten av å kjenne igjen det skjermbildet der.. :huh:

 

Det er RoRG ringene jeg har samlet opp på to av kontoene mine de siste 3 dagene med T6 Act 1 bounty. Har 2 kontoer til som har litt mindre. Tenke å samle opp en hel tab med ringer til hver konto så idenifye dem i håp om å finne en perfekt ring som jeg kan rolle Dex/Strengt/Int på slik at jeg beholder IAS, Crit Change og Crit Dmg på RoRG.

 

Fant en del grønt og brunt som jeg ikke ville bruke, og en drøss med steiner og litt gull som jeg sendt rundt til vennene mine som var offline :)

 

sende gems og gull til venner? o_O

 

 

OK, jeg kjenner det fremdeles ikke igjen, Rorg...han har jeg heller ikke møtt..hihi...går utifra at det bare er generelle unidentified rings, samlet i en haug :)

 

 

"sende gems og gull til venner? o_O"

 

Ja jeg synes det er litt koselig bare, vet at det ikke er verdt stort, men de flirer vel litt og får en liten glede når de åpner postkassa da :) ...

I tillegg prøver jeg å få de til å spille litt mer, for det er ikke så gøy å spille mot random ukjente folk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...