Feh Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ditto. Gullet mitt blir hvertfall sakte men sikkert borte stadig vekk, spes til crafting av gems og dyre enchants (noen er oppe i 10+ mill uten å få stat). Men etter litt farming med boon of the hoarder og et vault i går blir det nok lenge til neste gang. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Mulig jeg har vært veldig heldig.. Også har jeg jo spilt en god del siden 2.1 (ca. paragon 380-450), men jeg har fått vault en 5-6 ganger allerede. Når jeg farmer T6 bounties i gruppe tar det sjeldent mer enn et par timer før en av oss finner vault, og da er det jo fort 150M på en runde der inne. Har rundt 800M gull nå, og hadde "ingenting" før 2.1. Og jeg har vært veldig raus på rerolling også hvor jeg har brent mye, blant annet gikk det 200M / 75 rerolls på denne: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hmm jeg har fått vault to ganger men fikk aldri mere enn 15 mill totalt. Hva er det dere gjør da? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hmm jeg har fått vault to ganger men fikk aldri mere enn 15 mill totalt. Hva er det dere gjør da? På T6 har man 1600% goldfind, legger til gf gear og paragon så har jeg har rundt 9500-10000%gf inne i vault. Bytter eventuelt tilbake på greed avhenging av gruppen Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 hehe, okey.... har ca 10-15 milliarder gold på hver konto så ja, har ikke følt at gold har vært noe problem. Verre med exp......det går så grisesakte nå Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) nice one, nesten perfekt den. Synd med den kjipe sekundær statsen... Disse bruker jeg på mine to DH. Endret 17. september 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 nice one, nesten perfekt den. Synd med den kjipe sekundær statsen... Disse bruker jeg på mine to DH. Ja jeg vet, har et par til med dicipline, så får jeg se hvordan det føles. Foreløpig klarer jeg meg greit uten. Drømmer om, og bruker tusenvis av shards på gloves nå. Har vel brukt 20k snart uten å være i nærheten av noe greit. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 jeg har brukt tilsamen 500 000+ shards uten å få noe særlig ifra Kadala, alt har kommet ifra T6 rift... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Men igjen må vi huske at alt er random, med mine langt mer beskjedene antall blood shards brukt(har ikke tall men sannsynligvis under 1000 på monken) fikk jeg 3 deler av Raiment of a Thousand Storms settet med brukbare stats. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 ikke glem at noen items er mye lavere dropsjanse på, og dette gjelder også fra kadala. set items er mye lettere å få enn f.eks. tasker and theo. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 jeg har brukt tilsamen 500 000+ shards uten å få noe særlig ifra Kadala, alt har kommet ifra T6 rift... Hehe, du har en del ingame time skjønner jeg. Skulle nesten ønske at jeg hadde mer fritid til D3 ol. Men men. Får klare meg med det jeg har.. Er nogenlunde fornøyd med Crusaderen min nå. Må bare få en Akkhan del til, slik at jeg kan bruke 6 piece bonusen. Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vel, jeg spiller season og har ikke noen store mengder gull, hadde ett håp om at en goblin portal i t6 skulle ordne det Men så enkelt er det visst ikke. Har drøye 20m i stash på season og det er lite når man begynner å uppe noen gems Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vel, jeg spiller season og har ikke noen store mengder gull, hadde ett håp om at en goblin portal i t6 skulle ordne det Men så enkelt er det visst ikke. Har drøye 20m i stash på season og det er lite når man begynner å uppe noen gems Tror de fleste spiller Season Har selv bare rundt 40mill. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Selv før jeg begynte å bruke boon of the hoarder aktivt til goldfind runs så har jeg ikke hatt så store problemer med gold som i non-season. Nå har jeg rundt 100m igjen etter jeg tok et par runs i går etter å ha craftet gems for ~70m. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vel, jeg spiller season og har ikke noen store mengder gull, hadde ett håp om at en goblin portal i t6 skulle ordne det Men så enkelt er det visst ikke. Har drøye 20m i stash på season og det er lite når man begynner å uppe noen gems Boost folk i ccor t6 med boon of the hoarder elns og millionene renner inn btw: noe aktivitet i gNO for tia? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Får vel si at aktiviteten har tatt seg betraktelig opp når patch 2.1 kom. Vi er ca 20-30 stk online i prime time. De fleste spiller season. Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vel, jeg spiller season og har ikke noen store mengder gull, hadde ett håp om at en goblin portal i t6 skulle ordne det Men så enkelt er det visst ikke. Har drøye 20m i stash på season og det er lite når man begynner å uppe noen gems Boost folk i ccor t6 med boon of the hoarder elns og millionene renner inn btw: noe aktivitet i gNO for tia? Har jo ikke Boon of hoarder siden jeg ikke har fått vault enda hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Haha, jeg har vært der 3 ganger nå. Og jeg spiller LITE. Altså snakk om å ta kanskje 3-4 rifts hver dag og et par bounty runs før jeg går lei. Er paragon 123 og holder meg på T1 solo. Spiller T3 med en kompis for det meste. Litt godt å se at de som spiller 24/7 ikke nødvendigvis har en fordel ^^ Endret 19. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Spiller ikke mye selv, mye av tiden jeg spiller har gått med til nettopp det å drepe goblins nå på slutten. er bare paragon 160 .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Så slutt å farme goblins og spill normalt så dukker de nok opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå