Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Diablo 2 nettopp og meldte meg inn i betaen. Hvor stor er sjansene?

Du må ha enten WoW eller SC2 for å bli med i trekningen.

Nope, så lenge du har 1 spill er du med. (Inkludert D2)

Meeeeeeeeget liten for å komme inn.

Mener det ligger en post litt lengre frem i tråden om at blizzard ikke regner med kontoer med kun Diablo2 på.

Da det var en masse random diablo2 keys rundt omkring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener det ligger en post litt lengre frem i tråden om at blizzard ikke regner med kontoer med kun Diablo2 på.

Da det var en masse random diablo2 keys rundt omkring.

Det har blitt tilbakevist av Bashiok heldigvis. Så lenge du har ein konto med eit spel på kan du vere med i trekninga.

This was bad information. They confused requirements to post in the forums to requirements to be able to opt-in. They're not the same.

To opt-in you need to create a Battle.net account and attach any Blizzard title that has a CD-Key you can attach. If you're opted in then that means you do have a game attached, and you're all set - you're in the pool to be selected just like everyone else.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har folk her tenkt å spille soft- eller hardcore? Selv gode (og dårlige!) minner fra D2 HC. :D

Endret nettopp beta-profilen min. Men hva tror dere? Bør jeg ha min 4 år gamle stasjonær (med 8800GT) eller nye Macbook Air der?

Lenke til kommentar

Har folk her tenkt å spille soft- eller hardcore? Selv gode (og dårlige!) minner fra D2 HC. :D

Endret nettopp beta-profilen min. Men hva tror dere? Bør jeg ha min 4 år gamle stasjonær (med 8800GT) eller nye Macbook Air der?

Spiller ingen rolle. Ingen vet hva Blizzard vil velge ut fra så du har nok like stor sjans med den ene eller andre.

Selv kommer jeg til å fortsette med softcore.

Lenke til kommentar

Du tenker å hoppe blankt over nightmare? ;)

Spelte aldri HC på D2, men ser for meg at det kjem til å endre seg med D3. Viss det stemmer at vi kan ha 10 characters per account så må en vel nesten ha 5 av kvar i SC og HC :p Det er jo eit prosjekt, men reknar med eg kjem til å spele D3 av og på i svært lang tid framover. Kjem sikkert til å vere eit par fristande achievements knytta til HC inferno som eg berre "må" ha, men det heile kjem nok til å vere litt avhengig av om eg har nokon det er kjekt å spele saman med :)

Lenke til kommentar

Du tenker å hoppe blankt over nightmare? ;)

Får se litt an, tanken var og hoppe over. Mulig man må fullføre nightmare for og låse opp hell? Man må i hvertfall fullføre hell før inferno blir låst opp. Så godt mulig det blir spilt igjennom alle 4 gradene. :)

Må si jeg gleder meg noe voldsomt. Håper jeg er like heldig som jeg var med starcraft2 og får beta.

Lenke til kommentar

Du må nok gjennom nightmare også :) Reknar med ein kan ta det for gitt sidan det alltid har fungert slik. Viss det i det heile tatt ville vore mogleg å hoppe frå normal til hell ville du jo fått litt problem sidan du ville vore i drastisk lav level. I D2 kunne ein nok hoppa over nightmare i mange tilfelle sidan ein typisk baalrunna så mykje i normal at nightmare gjerne var ein vits uansett, satsar på det ikkje er mogleg no!

Lenke til kommentar

Man må nok fullføre Nightmare for å komme til Hell, men det går sikkert bra å joine to, tre venner på lvl 60 og la dem gjøre jobben for deg. Det var sånn jeg kom til Hell på lvl 15. :p Probemet er at jo en vanlig fiende skadet meg dobbelt så mye som jeg tålte, så det var fint lite å gjøre der. blush.gif

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Friends. Athene er en av verdens mest kjente gamere, derfor får han betatilgang. Athene har satt verdensrekorder i det meste i WoW. World first til lvl 60. World first lvl 70, lvl 80, #1 i arena i alle brackets osv. Han har også flere hundre tusen subscribers på youtube, aka kan mange flere se videoene han poster fra betaen, aka mere PR for spillet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...