Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er svært lite nytt på denne sida, men det er sjølvsagt avhengig av kor tett du har fulgt informasjonsstraumen i dei siste mnd :) Veldig kjekt å få alt presentert offisielt og i ei samla ryddig form.

Veldig artig med skill-kalkulatoren i alle fall! Kven var det som sa mangel på customisation? Har laga meg fleire builds som eg vil prøve ut no allerede enn eg nokonsinne prøvde seriøst i mine 10 D2-år. Det er ikkje sant, vart litt ivrig der, men er 100% prosent på at det kjem til å bli sant så snart spelet kjem ut :p

Det er såvidt eg veit ingen historierelaterte spoilers der endå, så dei som er bekymra for berre det er trygge om ikkje anna.

Må og berre slenge inn at eg diggar dei til tider drastiske effektenen av runes i skills.

Jeg brukte mye tid på Titan Quest og lagde en ganske komplisert tabell med alle mulige variasjoner av klasser og skills for å se hva jeg ville satse på, og kommer nok til å gjøre noe lignende i Diablo 3 også. Men først vil jeg ha selve spillet og ikke spolere for mye. Historien er en ting, men jeg liker å oppdage nye ting selv, og ikke la andre oppdage det for meg. Så langt kjenner jeg til noen få skills til witch doctor, barbarian, monk og demon hunter, og det ville overrasket meg stort om wizard ikke får en standard fireball. Men det er fortsatt veldig mange skills jeg ikke vet om, så det blir morsomt å starte en karakter og se hva han/hun kan gjøre. Dessuten er det jo morsomt å faktisk prøve skills selv før man ser andre gjøre det. Husker da jeg -endelig- kom jeg til lvl 30 med en Sorceress og fikk den Fire Hydra-greien. Fram til da hadde jeg aldri sett den vært brukt, så jeg ante ikke hva den kom til å gjøre. Det var en liten skuffelse å få den, men det tok seg fort opp. :)

Jeg tror det er en av grunnene hvorfor jeg ikke liker barbarian så mye. Han satser mye på kjedelige passive skills, kjedelig hopping og så videre. Jeg foretrekker å se at skills faktisk gjør noe. :)

Lenke til kommentar

Hehe, hadde nesten akkurat den samme opplevelsen med Frozen Orb. Hadde begynt å nærme med meg 30 då eg plutseleg såg ei dame fyke rundt og fyre av ein av dei kulaste skillane eg hadde sett, og det tok jaggu ikkje lang tid før eg hadde den eg og! Det var stas :) Men det er 10 år sidan, no kjem eg til å lese alt om alle skills med ein gong eg får spelet uansett, og vi får jo ikkje sett nokon av dei som vi får lategame i betaen, så er ikkje så bekymra. Ja, noko må jo vere igjen som ein kan oppdage sjølv og bli overraska over!

Lenke til kommentar

Samme her. Sitter mange ganger om dagen og venter på neste beta slip. Liten sjanse for og komme med men men... Trodde neste beta fase skulle komme idag men kommer kanskje neste uke da. Klart, litt rart kanskje og ha en beta fase som begynner på en fredag da staben må jobbe hele helgen også.

Lenke til kommentar

udødelig healer Monk klar for inferno:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#eXfSQg!YVd!ZYbZcZ

kanskje ikke den beste speccen for solo killing, men sammen med en group som healer hadde denne speccen vært sykt bra vil jeg tro :)

Du skal få heale min litt sårbare Wizard :) Har prøvd å vektlegge dmg-output, men er jo litt vanskeleg når ein ikkje helt veit korleis ting virkar i praksis.

Lenke til kommentar

Sjansen er vel sånn 1:1293812039812312139028190 mtp alle som har WoW, SC2, Diablo2 registert på battle.net kontoen sin fra før. Og har hatt vett til å huke av beta interest boksen på profilen sin.

Men det er det jo i Lotto også, og det er likevel 1 som vinner førstepremie hver uke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...