Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

FInner nada jeg... Møkkasystem...

Forstår ikke helt hva du ikke får til her.. Muligens søker du på feil navn? Jeg søkte på meg selv om er treff nr 2.

https://www.google.no/search?q=diablo+3+profile+bifrost&oq=diablo+3+profile+bifrost&aqs=chrome..69i57j69i64l2.4650j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Jepp, søker eksakt samme bare med mitt brukernavn, nada...

Skjønner ikke hvorfor det ikke bare er en vanlig søkemotor på den siden... :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hva du ikke får til her.. Muligens søker du på feil navn? Jeg søkte på meg selv om er treff nr 2.

https://www.google.no/search?q=diablo+3+profile+bifrost&oq=diablo+3+profile+bifrost&aqs=chrome..69i57j69i64l2.4650j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Hvorfor ikke bare logge inn og trykke på my profile?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare logge inn og trykke på my profile?

Fant det til slutt.

Noen tips til wizarden min? Føler jeg leter litt etter items på måfå...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blodskjegg-2474/hero/8114931

Lenke til kommentar

Du bør gå for mer "+ magic dmg" altså fire, arcane osv. Slik jeg ser det har du bare +16% lightning, mens du bruker mest cold spells.

Jeg har ganske mye lavere "white dmg" enn deg, altså den dmg som står i profilen, men samtidig er jeg sikker på at jeg ender med å gjøre mye mer skade totalt. Har +92% fire dmg, og 15% cluster arrow i tillegg.

Lenke til kommentar

Du bør gå for mer "+ magic dmg" altså fire, arcane osv. Slik jeg ser det har du bare +16% lightning, mens du bruker mest cold spells.

Jeg har ganske mye lavere "white dmg" enn deg, altså den dmg som står i profilen, men samtidig er jeg sikker på at jeg ender med å gjøre mye mer skade totalt. Har +92% fire dmg, og 15% cluster arrow i tillegg.

Ah så jeg bør kjøre litt mer cold dmg med andre ord. Lightning vil vel også være gunstig?

Lenke til kommentar

Jeg ville styrt unna cold damage med Wizard nå, har prøvd cold damage wizard i T3 eller høyere, det er meget dårlig, blir rett og slett eid av fire specs. Mine specs da jeg prøvde cold damage wiz var 1.9mill dmg og ca 70% increase cold men likevel så funket det dårlig.

Spør du meg så står valget mellom fire og arcane per dags dato.

Lenke til kommentar

Wow :)

-På våpen vil du helst ha grønne gems, critical damage, 125% etc.

-Både til chest og legs enchanter du sockets, 3 til chest og 2 til legs.

-Level 60 ring, du skal lett klare å få en gold ring med langt bedre stats.

Sigh, var enn del å fikse der, skal overlate det til barb spillere... :p

Anbefaler å studere denne litt:

http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/21gorc/d3_ros_adventure_mode_bounty_reward_legendary/

Oversikt over hva som dropper hvor, kan anbefale å grinde act 1 normal for å få en ganske bra "ring" og ikke minst 1h mace som funker veldig bra på Torment 1.

Takker for tips fra deg også, trodde selv at det var mye som måtte endre, men ikke SÅ mye :p

Lenke til kommentar

1. Reroll area dmg til critical hit dmg på gloves

2. Reroll sockets på chest og pants

3. Finn nye ringer (bytt ut begge, selv rares vil være bedre). Stats å se etter (må ikke ha alle, men minimum 3 + 1 stat du kan rerolle): Strength, attack speed, critical dmg, crititcal hit. Evt. kan du bytte ut attack speed med all res.

4. Enten reroll armor til critical chance på bracer, eller finn deg en ny bracer med fire skill dmg, strength, allres og crit chance (eller 3 av de 4 + 1 stat du kan rerolle).

5. Reroll armor til strength på beltet

6. Reroll vitality til allres på amulet

7. Spar opp litt gold og craft deg opp noen bedre emeralds og sett det i begge våpnene dine.

Et par andre key points:

1. Du har ALT for mye liv. 300k er passe. Mitigation (armor, allres) > HP, men som barb får du sykt mye armor fra strength (i tillegg til at du har 20% dmg reduced overall siden du er barb) så allres bør være førstepri.

2. Grunnen til at T1 er vanskelig for deg er fordi du har alt for lite dmg så dette må du fikse. Toughnessen din er relativt høy, men med 260k profile DPS vil det naturlig nok ta såpass lang tid å drepe ting at du blir sakset ned før de dør.

3. Ikke kast bort tiden din på normal cachefarming før du eventuelt finner set plans eller set legs og faktisk trenger en ring of grandeur. Paragon points er GULL verdt i høyere torment så du bør bruke mest mulig tid på å farme deg opp mot paragon 200.

Takker til deg også, har vist mye å lære haha :p

Har satt på DIablo nå, så har satt igang med å gjøre ACT 1 for å få bedre ring og skaffe litt money til å crafte alt mulig osv :p

Lenke til kommentar

Jeg ville styrt unna cold damage med Wizard nå, har prøvd cold damage wizard i T3 eller høyere, det er meget dårlig, blir rett og slett eid av fire specs. Mine specs da jeg prøvde cold damage wiz var 1.9mill dmg og ca 70% increase cold men likevel så funket det dårlig.

Spør du meg så står valget mellom fire og arcane per dags dato.

Aha, rart så mange kjører den builden jeg har.

Tips til ny firedmg rettet build?

Lenke til kommentar

Aha, rart så mange kjører den builden jeg har.

Tips til ny firedmg rettet build?

Nå har ihvertfall ikke jeg en fasit på fire, men jeg har det utrolig morro med denne. Springer igjennom T2. Kan ta T3 og med brukbar hastighet.

Spiller jeg coop kjører jeg gjerne meteor istede for wave of force.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/jihn-2784/hero/25519344

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...