nagina Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Bruker ingen du nevner, må kanskje testes Er nok stuck med "Magic Missile", off-handen gjør skillen så mye bedre enn alt annet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Da er du blandt de 1%ene jeg har møtt som ikke bruker den. Kudos for det. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Cluster arrow på DH er jo totalt OP da. Liker ikke rapid fire. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nå har jeg og en kompis spilt gjennom Act 1, 2, 3 og 4, pluss et par timer ut i Act 5 på 24 timer. Vi spiller på expert, og har nå nådd level 61. Skikkelig moro å starte fra scratch uten noe items fra auction house. Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Å herregud. Har "tonnevis" med mats, men kun 3 legendary recipes...den ene er den hvor legendary mat er bugget/for lav droprate og de 2 andre er en crossbow og en bow recipe....veldig nyttig til barben min Og har de virkelig buffet legendary droprate mens man er i en rift? Synes nesten det er verre enn noen gang. Det varierer selvfølgelig, men synes ikke det er så veldig givende å gjøre rifts for tiden. Med endel områder med veldig få mobs så er det jo utrolig ineffektivt i forhold til bounties også. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Såvidt jeg forstår er det kun Rift bossen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Såvidt jeg forstår er det kun Rift bossen. Etter det jeg har lest, så gjelder det mens man er i en rift zone, altså ikke bare bossen på slutten. Og dette øker % vis med valg av vanskelightsgrad "So, the 25% bonus to Legendary drops in Nephalem Rifts is multiplicative and will actually stack with the scaling Legendary drop rate bonus in Torment 1-6. This means if you're playing through a Rift in Normal-Master, you'll have a 25% bonus to Legendary drops. If you're playing through a Rift in Torment 1, you'll have a 43% bonus to Legendary drops (1.15 * 1.25 = 1.43). If you're playing through a Rift in Torment 2, you'll have a 65% bonus to Legendary drops (1.32* 1.25 = 1.65). And so on. " Endret 5. april 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det stemmer, gjelder hele riftet. Varierer jo veldig fra gang til gang man spiller.. Noen ganger får man flere i en rift, andre ganger kan man spille mange rifts uten å se noe drop. RNG er RNG Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 DiabloRNG er vel strengt tatt ikke RNG skal en tro halvparten av hva man kan lese på forumet til dette spillet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fikk 2 legendaries på monken min, 2h weapon + mempo head, på Rift ja. Synes de skal buffe 2h weapons, de er liksom auto salvage item. Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg er så glad for at Blizzard har skikkelig stabile servere, jeg. Helt nydelig. De er så flinke, så. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Begynner på nytt nå, hvilken helt bør jeg velge? Har begynt på en Crusader, har 67 paragon levels, hva bør jeg sette de på? Strength og Critical chance? Starter fra lvl 1 og vil levle fort Endret 6. april 2014 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Crusader om du ikke har spilt det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har spilt mye diablo 1 og 2 men kun 30 timer Diablo 3 før jeg gikk lei pga rmah og lootsystemet. Har det kjempemoro med crusader nå =D Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Du spilte 30 timer, men kom deg til paragon 67? I think not. Stength kan være bra på core på lavere level, men er ofte bedre med primary resource når man kommer litt opp i level (Wrath). På Offence kommer det an på hva du har av crit chance og dmg fra før, har du lite kan du bare ta attackspeed. Defense også varierer veldig med hva man har fra før. Ofte greit med allres, i alle fall på lavere level. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Spørsmål til paragon point og en monk!Er da lvl 230ish i paragon og 70 normal, men sliter litt med å velge på offence :/ Har ca 46% crit chance og 430% crit damage (crit damage er maxa ut på paragon). Spørsmål er om jeg bare skal drite i crit chancen fremover og gå for attack speed (som har så og si ingen add). Hva dere tenker om det? Har ca (med egne buffs) rundt 730k DPS og 75% fire damage (alle skills gjøre fire damage). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Når det gjelder speccing av paragons er det jo veldig lett å teste hva som lønner seg. Både crit chance og attack speed vises jo direkte på damage i profilen din. Test begge og se hva som lønner seg. Tip: Hold shift inne når man trykker på "+" for å specce 10 points om gangen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Du spilte 30 timer, men kom deg til paragon 67? I think not. Stength kan være bra på core på lavere level, men er ofte bedre med primary resource når man kommer litt opp i level (Wrath). På Offence kommer det an på hva du har av crit chance og dmg fra før, har du lite kan du bare ta attackspeed. Defense også varierer veldig med hva man har fra før. Ofte greit med allres, i alle fall på lavere level. Kontoen ble hacket av kinafarmers og deretter bannet av Blizzard, de lot meg beholde en del ting som plaster på såret for at de bannet kontoen Jeg kjøpte reaper of souls i dag og fikk wings of valor, trodde det kun gjaldt preorders i mars? Og jeg fant akkurat 21 milloner gull liggende inne på auction house! Og jeg fant en helt spinnvill legendary item Endret 7. april 2014 av Pycnopodia Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 DiabloRNG er vel strengt tatt ikke RNG skal en tro halvparten av hva man kan lese på forumet til dette spillet. Hvis du tror på halvparten av hva som skrives på D3 forumet til blizz så vil du ende opp som en bitter og trist mann Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 DiabloRNG er vel strengt tatt ikke RNG skal en tro halvparten av hva man kan lese på forumet til dette spillet. Hvis du tror på halvparten av hva som skrives på D3 forumet til blizz så vil du ende opp som en bitter og trist mann Så når flere av tingene som skrives kan støttes opp av fakta og troverdige kilder(blizz egne ansatte blant annet) så blir jeg en bitter og trist mann? Vel, Bitter og tristhet here i come. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå