Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg byttet om til denne i går :

 

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#ghYdUl!cTSf!ZacccZ

 

Testet ett par runder i dag tidlig og var veldig fornøyd.

Testet en tilsvarende build i helga, men falt ikke like mye for den som den jeg kjører nå, og har kjørt en liten stund:http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#cgdUPQ!WYTV!ZcaZbb

 

Jeg bytter ut spirit barrage med locust-pestilence når jeg tar cache runs på normal.

 

Nå hjelper det riktig nok på at Mask of jerram some droppet i helga rullet 96% dmg på pets.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Fortsatt får jeg denne buggen her "input limit reached "

trodde de fiksa det når serverende igår ble bra igjen, nope..

 

sjekket opp med hva jeg kan gjøre,

slettet cache mappa.

satte spillet som admin.

reparerte filene.

 

men kommer ikke noe lengre. har noen flere forslag? :)

 

har ikke sett over routeren, kan jo kanskje endre noen porter.

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt på, noe vits med å ha head piece med magic find når man åpner bounty rewards? det har jeg skjønt at man bør åpne dem når alle 4 (4man group) er på plass for bedre sjanse for legendary, om det stemmer? no idea.

 

Dropet til en horadric cache bestemmes når den dropper ikke når den åpnes. Hva du gjør etter du har fått en horadric cache spiller ingen rolle.

 

Maks MF fra "strength in numbers" er 30%, og maks MF i hjelm er 41% = 71%. Siden legs har diminishing returns fra mf blir det 71% / 10 = 7.1% økt sjanse for legdrop. Nå er jo denne sjansen uhyre lav fra før, så det spørs hvor effektivt det er med 41% mf kontra 41% increased XP eller 23% life.

Lenke til kommentar

Blizz hevder at de har økt leg droprate i T1-6 i helgen og fra hun som selger til for shards. Noen som har merket forskjellen? Både på US og EU forumene virker svaret å være at de ikke merker noe som helst forskjell og at de mistenker fuckup mtp justeringen...

Lenke til kommentar

Mistenker også fuckup da jeg har spilt MYE i helgen, å har kun fått 3 leg, 2 fra caches, og en i en rift.

 

Har brukt en 400shards uten å ha fått noe. Frem til helga syns jeg dropraten har vært grei, vurderer nesten å gå tilbake til master fordi jeg føler jeg får mer der :p

Lenke til kommentar

Mistenker også fuckup da jeg har spilt MYE i helgen, å har kun fått 3 leg, 2 fra caches, og en i en rift.

 

Har brukt en 400shards uten å ha fått noe. Frem til helga syns jeg dropraten har vært grei, vurderer nesten å gå tilbake til master fordi jeg føler jeg får mer der :p

 

Merker det er vanskelig å finne ut av hva som er mest effektivt. Å spille torment med 1m DPS er hvertfall bortkastet siden det tar så lang tid. Har dog ikke testet ut normal riftruns. Burde jo cleare og fylle opp baren sykt fort når man er 3-4 stk og kan dele seg opp. En fordel over cachefarming da er vel at man også får muligheten til å sjekke mappet etter legs, noe som er mer problematisk på cachefarming. F.eks istad var det bare en strike of luck som gjorde at jeg teleportet til en i party fordi jeg var ferdig med mine bounties i runet, og etter jeg teleportet så jeg på mapet at det lå en leg litt lenger bak der han hadde vært...

 

Edit: Kjører man split mister man også muligheten til å finne leg plans/mats fra drop fra monstre som party har drept.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Passive abilities som glass cannon vil gå under buffed, men mange ganger er det vanskelig å se ubuffet tall ingame.

 

Det beste er egentlig bare å linke opp charen din, da det uansett er offentlig tilgjenglig informasjon.

 

Hvis du ser f.eks. på min wizzard: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/38199656

Her kan du se at den har en "papir" dps på snaue 350k, men ingame har jeg ikke noe problem med å buffe opp dpsen til over millionen.

Lenke til kommentar

Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^
Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg.

Kjapt oppe igjen, men kjipt at ikke spillet lagrer progress i dungeon, spesielt noen som man må farme for å gjøre (dog det tar veldig kort tid men men)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

FFS! nå har det vært sånn over flere dager.. De fikk ros for at de takla pågangen ved launch, men det ser ut som om de ikke har klart å "scale" det over tid mtp at pågangen blir større da flere kjøper etc..

 

Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^
Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg.

Ai den var kjip ja, blizz skylder deg vel noe loot her ja ;)

Lenke til kommentar

Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^

Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg.

Kjapt oppe igjen, men kjipt at ikke spillet lagrer progress i dungeon, spesielt noen som man må farme for å gjøre (dog det tar veldig kort tid men men)

 

Ja eller i hvert fall noe form for lagring av progresjon i både rifts og bounties. Egentlig ganske latterlig at det ikke tas hensyn til at spillet alltid er online, og hvor de bare sier "tough luck" hver gang du mister noe pga deres servere. Er som vanlig greit når alt fungerer, men så var det resten av tiden da..

 

Og angående legendaries og økt droprate så har jeg heller ikke merket noen forskjell. Men igjen, dette blir jo en tåpelig diskusjon så lenge Blizzard nekter å oppgi noen tall. Vi snakker om random drops her, og så skal vi sammenligne to tall vi ikke vet hva er, og ender opp med å "føle" om det er noen forskjell. Som sagt så skjønner ikke hvorfor Blizzard nekter å oppgi hva de eksakte tallene er. Kanskje gjør de det for å unngå at folk klager på at det er for høyt eller for lavt, men det gjør vi jo uansett. Og nå blir det bare ekstra frustrasjon etter min mening, fordi vi kan ikke ta gode avgjørelser på hvor og hvordan vi vil spille. Det blir bare synsing og tipping, eller at du hører på noen andre som synser eller tipper..

 

Jeg var litt nysgjerrig på hvor heldig jeg var med legendary drops så jeg har begynt å notere ned antall per run. Og på 3 bounty runs (altså fullført 15 bounties) så har det droppet 2 legendaries, ingen fra caches. På 6 rift runs har det droppet 2 legendaries (5 totalt om jeg regner med forgotten souls). 4 armor legendaries og 3 forgotten souls på 9 runs er jo ikke så ille, men merker egentlig ingen forskjell fra tidligere. Synes forøvrig ikke at det du får fra rifts er verdt den lange og kjedelige tiden du bruker på å nå 100%.

 

PS. Har hundrevis med blood shards som jeg skal bruke snart også, så får vel se om det blir noen legendaries av det. Har ikke fått noen der tidligere.

Endret av Grimmert
Lenke til kommentar

Passive abilities som glass cannon vil gå under buffed, men mange ganger er det vanskelig å se ubuffet tall ingame.

 

Det beste er egentlig bare å linke opp charen din, da det uansett er offentlig tilgjenglig informasjon.

 

Hvis du ser f.eks. på min wizzard: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/38199656

Her kan du se at den har en "papir" dps på snaue 350k, men ingame har jeg ikke noe problem med å buffe opp dpsen til over millionen.

 

Egentlig ikke, da armory viser ikke enchanted stats = langt lavere dps enn det virkelig er.

 

Wizard har mange buffs men disse regner jeg med da de er på hele tiden. Barbarian sin wrath kan man ikke regne med da det er bare buff som varer i xx antall sekunder. Hadde den derimot vært buff som varer hele tiden så hadde jeg også oppgitt DPS som den gir med det, men slik er det altså ikke.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...