Tønne Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 En eller anna tulling som har gjort siste bossen på T6 hardcore nå http://www.diablofans.com 3 timer lang kamp xD Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 imponerende.. 50 mill toughness også .. haha menneh.. er det noen som HYPP på litt bounty og rift farming??? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg byttet om til denne i går : http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#ghYdUl!cTSf!ZacccZ Testet ett par runder i dag tidlig og var veldig fornøyd. Testet en tilsvarende build i helga, men falt ikke like mye for den som den jeg kjører nå, og har kjørt en liten stund:http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#cgdUPQ!WYTV!ZcaZbb Jeg bytter ut spirit barrage med locust-pestilence når jeg tar cache runs på normal. Nå hjelper det riktig nok på at Mask of jerram some droppet i helga rullet 96% dmg på pets. Endret 31. mars 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Fortsatt får jeg denne buggen her "input limit reached " trodde de fiksa det når serverende igår ble bra igjen, nope.. sjekket opp med hva jeg kan gjøre, slettet cache mappa. satte spillet som admin. reparerte filene. men kommer ikke noe lengre. har noen flere forslag? har ikke sett over routeren, kan jo kanskje endre noen porter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 En ting jeg har lurt på, noe vits med å ha head piece med magic find når man åpner bounty rewards? det har jeg skjønt at man bør åpne dem når alle 4 (4man group) er på plass for bedre sjanse for legendary, om det stemmer? no idea. Dropet til en horadric cache bestemmes når den dropper ikke når den åpnes. Hva du gjør etter du har fått en horadric cache spiller ingen rolle. Maks MF fra "strength in numbers" er 30%, og maks MF i hjelm er 41% = 71%. Siden legs har diminishing returns fra mf blir det 71% / 10 = 7.1% økt sjanse for legdrop. Nå er jo denne sjansen uhyre lav fra før, så det spørs hvor effektivt det er med 41% mf kontra 41% increased XP eller 23% life. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Blizz hevder at de har økt leg droprate i T1-6 i helgen og fra hun som selger til for shards. Noen som har merket forskjellen? Både på US og EU forumene virker svaret å være at de ikke merker noe som helst forskjell og at de mistenker fuckup mtp justeringen... Lenke til kommentar
deac Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Mistenker også fuckup da jeg har spilt MYE i helgen, å har kun fått 3 leg, 2 fra caches, og en i en rift. Har brukt en 400shards uten å ha fått noe. Frem til helga syns jeg dropraten har vært grei, vurderer nesten å gå tilbake til master fordi jeg føler jeg får mer der Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Mistenker også fuckup da jeg har spilt MYE i helgen, å har kun fått 3 leg, 2 fra caches, og en i en rift. Har brukt en 400shards uten å ha fått noe. Frem til helga syns jeg dropraten har vært grei, vurderer nesten å gå tilbake til master fordi jeg føler jeg får mer der Merker det er vanskelig å finne ut av hva som er mest effektivt. Å spille torment med 1m DPS er hvertfall bortkastet siden det tar så lang tid. Har dog ikke testet ut normal riftruns. Burde jo cleare og fylle opp baren sykt fort når man er 3-4 stk og kan dele seg opp. En fordel over cachefarming da er vel at man også får muligheten til å sjekke mappet etter legs, noe som er mer problematisk på cachefarming. F.eks istad var det bare en strike of luck som gjorde at jeg teleportet til en i party fordi jeg var ferdig med mine bounties i runet, og etter jeg teleportet så jeg på mapet at det lå en leg litt lenger bak der han hadde vært... Edit: Kjører man split mister man også muligheten til å finne leg plans/mats fra drop fra monstre som party har drept. Endret 31. mars 2014 av Feh Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Lang tid på T1 med 1mill dps? Wait what? Har spelt med to monks, som har rundt 5-600k damage. Har sjøl i underkant av 500k med WD. Gjekk no radig det? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Han snakker sansyndligvis om buffet dps, virker som om det er mange som føler at dpsen deres ikke er tilstrekkelig og velger å ikke gi oss det nummeret som gir noen mening som er ubuffet "papir" dps. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kva legg ein eigentleg i buffed DPS? Når eg speler Wizard og til dømes har på Glass Canon, er det då buffed DPS eg ser på sheeten? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Passive abilities som glass cannon vil gå under buffed, men mange ganger er det vanskelig å se ubuffet tall ingame. Det beste er egentlig bare å linke opp charen din, da det uansett er offentlig tilgjenglig informasjon. Hvis du ser f.eks. på min wizzard: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/38199656 Her kan du se at den har en "papir" dps på snaue 350k, men ingame har jeg ikke noe problem med å buffe opp dpsen til over millionen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Nei det er dps som blir høyere når man aktiverer buffs som Wrath of the Berserker. Bare over kort tid. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg. Kjapt oppe igjen, men kjipt at ikke spillet lagrer progress i dungeon, spesielt noen som man må farme for å gjøre (dog det tar veldig kort tid men men) Endret 31. mars 2014 av The Very End Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 FFS! nå har det vært sånn over flere dager.. De fikk ros for at de takla pågangen ved launch, men det ser ut som om de ikke har klart å "scale" det over tid mtp at pågangen blir større da flere kjøper etc.. Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg. Ai den var kjip ja, blizz skylder deg vel noe loot her ja Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Neh, dem skylder meg ikke loot, kunne vært at jeg ikke fikk noe Men en måte å fortsette på hadde jeg satt pris på Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Og serveren gikk ned når jeg var 95% på rift, jeezes ^^ Og DERFOR trenger vi offline løsning av noe sort synes jeg. Kjapt oppe igjen, men kjipt at ikke spillet lagrer progress i dungeon, spesielt noen som man må farme for å gjøre (dog det tar veldig kort tid men men) Ja eller i hvert fall noe form for lagring av progresjon i både rifts og bounties. Egentlig ganske latterlig at det ikke tas hensyn til at spillet alltid er online, og hvor de bare sier "tough luck" hver gang du mister noe pga deres servere. Er som vanlig greit når alt fungerer, men så var det resten av tiden da.. Og angående legendaries og økt droprate så har jeg heller ikke merket noen forskjell. Men igjen, dette blir jo en tåpelig diskusjon så lenge Blizzard nekter å oppgi noen tall. Vi snakker om random drops her, og så skal vi sammenligne to tall vi ikke vet hva er, og ender opp med å "føle" om det er noen forskjell. Som sagt så skjønner ikke hvorfor Blizzard nekter å oppgi hva de eksakte tallene er. Kanskje gjør de det for å unngå at folk klager på at det er for høyt eller for lavt, men det gjør vi jo uansett. Og nå blir det bare ekstra frustrasjon etter min mening, fordi vi kan ikke ta gode avgjørelser på hvor og hvordan vi vil spille. Det blir bare synsing og tipping, eller at du hører på noen andre som synser eller tipper.. Jeg var litt nysgjerrig på hvor heldig jeg var med legendary drops så jeg har begynt å notere ned antall per run. Og på 3 bounty runs (altså fullført 15 bounties) så har det droppet 2 legendaries, ingen fra caches. På 6 rift runs har det droppet 2 legendaries (5 totalt om jeg regner med forgotten souls). 4 armor legendaries og 3 forgotten souls på 9 runs er jo ikke så ille, men merker egentlig ingen forskjell fra tidligere. Synes forøvrig ikke at det du får fra rifts er verdt den lange og kjedelige tiden du bruker på å nå 100%. PS. Har hundrevis med blood shards som jeg skal bruke snart også, så får vel se om det blir noen legendaries av det. Har ikke fått noen der tidligere. Endret 31. mars 2014 av Grimmert Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Passive abilities som glass cannon vil gå under buffed, men mange ganger er det vanskelig å se ubuffet tall ingame. Det beste er egentlig bare å linke opp charen din, da det uansett er offentlig tilgjenglig informasjon. Hvis du ser f.eks. på min wizzard: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/38199656 Her kan du se at den har en "papir" dps på snaue 350k, men ingame har jeg ikke noe problem med å buffe opp dpsen til over millionen. Egentlig ikke, da armory viser ikke enchanted stats = langt lavere dps enn det virkelig er. Wizard har mange buffs men disse regner jeg med da de er på hele tiden. Barbarian sin wrath kan man ikke regne med da det er bare buff som varer i xx antall sekunder. Hadde den derimot vært buff som varer hele tiden så hadde jeg også oppgitt DPS som den gir med det, men slik er det altså ikke. Endret 31. mars 2014 av nagina Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Armory viser samme DPS som du ser på profilen din ingame, og der er enchanted stats synlige. Er nok bare at disse statsene ikke er lagt inn i databasen/UIet til armory. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Noen flere som har kø nå? 20 min wait time... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå