Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ser at sys.req er høyere for iMac enn PC..

Tanken er å kjøpe ny maskin til D3 releasen, å iMac har egentlig vært valget lenge, noe det fortsatt er da jeg nesten ikke kjøper spill lenger. Dessuten er designen til Apple overlegen. iMac'ene man får kjøpt idag holder jo mål uansett ser det ut som, men er det spesielle grunner til at sys.req er høyere? Noe med OS'n å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at sys.req er høyere for iMac enn PC..

Tanken er å kjøpe ny maskin til D3 releasen, å iMac har egentlig vært valget lenge, noe det fortsatt er da jeg nesten ikke kjøper spill lenger. Dessuten er designen til Apple overlegen. iMac'ene man får kjøpt idag holder jo mål uansett ser det ut som, men er det spesielle grunner til at sys.req er høyere? Noe med OS'n å gjøre?

 

:wallbash:

 

:D

 

post-42975-0-34835900-1315678110_thumb.png

 

post-42975-0-76012300-1315678195_thumb.png

 

Gratulerer med leaked beta client? Alle har lastet den ned, så ikke føl deg spesiell.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Ser at sys.req er høyere for iMac enn PC..

Tanken er å kjøpe ny maskin til D3 releasen, å iMac har egentlig vært valget lenge, noe det fortsatt er da jeg nesten ikke kjøper spill lenger. Dessuten er designen til Apple overlegen. iMac'ene man får kjøpt idag holder jo mål uansett ser det ut som, men er det spesielle grunner til at sys.req er høyere? Noe med OS'n å gjøre?

 

:wallbash:

 

:D

 

post-42975-0-34835900-1315678110_thumb.png

 

post-42975-0-76012300-1315678195_thumb.png

 

Gratulerer med leaked beta client? Alle har lastet den ned, så ikke føl deg spesiell.

 

Har jeg sagt at jeg føler meg spesiell? :ermm:

Lenke til kommentar

Diablo 3 Beta Lottery: Only SC2 and WoW Players?

 

Tragisk om det stemmer. Dei som burde få vere med i betaen er i alle fall dei som har spelt D2 sidan release, til tross for at dei kanskje ikkje har SC2 eller WoW tilknytta kontoen sin. Vil tippe, basert på absolutt ingenting, at dette ikkje er eit problem for frykteleg mange, men det er surt for dei det gjeld. Kan jo sjå poenget med at det er hinsides mange D2-keys der ute allereie, og svært mange som har fleire keys og dermed fleire kontoar (myself included), i tillegg til at det kan vere fristande å hoarde keys no for å auke sjansane for beta. Men viss nokon er så desperate etter å spele spelet eit par mnd før det kjem ut, kva skade tar D3 av det?

Lenke til kommentar

Haha, hvordan i all verden skulle Blizzard vite hvem som har spilt D2 lengst? 80% av D2-spillerne har aldri vært online engang. Jeg har spilt gjennom spillet flere ganger, aldri touchet online-delen. Det gjelder de fleste andre også.

 

Du fyller ikke ut noe spørreskjema for å joine betaen, bare lar en liten app lese av hardwaren din, og at du er interessert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har en bitteliten forhåpning om at jeg har større sjanse for å bli med i betaen siden jeg spiller på en mac :innocent: Siden Blizzard utvilsomt vil teste spillet på de fleste konfigurasjoner, og de fleste vel spiller på gamer-pc'er er det vel bare et pluss å være en av de få som bruker mac.

 

Det er forresten ingen folkerett å få være med i betaen. Hvis Blizzard sier at man trenger å ha registrert enten SC2 eller wow synes jeg det er helt greit hvis det gjør registreringer enklere for dem.

Lenke til kommentar

Haha, hvordan i all verden skulle Blizzard vite hvem som har spilt D2 lengst? 80% av D2-spillerne har aldri vært online engang. Jeg har spilt gjennom spillet flere ganger, aldri touchet online-delen. Det gjelder de fleste andre også.

 

Du fyller ikke ut noe spørreskjema for å joine betaen, bare lar en liten app lese av hardwaren din, og at du er interessert.

 

Dei veit sjølvsagt ikkje kven som har spelt D2 lengst, det har ingenting med saken å gjere. Og at "dei fleste" aldri rører online-delen må du gjerne bevise. Poenget er at dei utelukkar alle som berre er fan av diablo-universet, du må faktisk like WoW eller SC2 for å vere med i D3-betaen, noko som er urimeleg i mine auge. Kva skade tar D3 av at nokre, etter alt å døme, få personar kjøper seg fleire nøklar for å spele betaen? Er poenget at det blir urettferdig for andre? Det er altså i så fall ikkje urettferdig å stenge ute dei som ikkje spelar WoW eller SC2?

Lenke til kommentar

Haha, hvordan i all verden skulle Blizzard vite hvem som har spilt D2 lengst? 80% av D2-spillerne har aldri vært online engang. Jeg har spilt gjennom spillet flere ganger, aldri touchet online-delen. Det gjelder de fleste andre også.

 

Du fyller ikke ut noe spørreskjema for å joine betaen, bare lar en liten app lese av hardwaren din, og at du er interessert.

 

Deg om det. Lurer på hvor mange år jeg har brukt på online delen, og det gjelder de aller aller fleste som spilte Diablo 2, i hvertfall rundt patch 1.11 og 1.12 delen.

Lenke til kommentar

Butthurt, much?

 

 

Usaklig, much?

 

Har selv spilt D2 mangfoldige år, men svært sjeldent beveget meg online via Battle.net. Dette er ikke akkurat fordi jeg ikke tør eller liker det, men snarere fordi det var altfor mye hacking og duping online når venner ikke var tilgjengelig til at det ble underholdende. Nei takk, da tar jeg meg heller en god runde med venner og kjører litt LAN spilling istedet. Eller kanskje litt "tragisk" itemfarming for å roe ned sjelen litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...