Feh Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Må finne deg mer critical hit chance og critical damage. Du har jo ikke mer enn 11% fra gear + 5 base + 5 fra archery = 22% crit chance. Du har jo et hav av toughness så jeg tror du med fordel kan ofre en del toughness for damage, spesielt CC og CD. Burde prøve å komme deg opp på minst 35-40%. Gloves og bracer er et godt sted å begynne siden du der kan få tilsammen 16% cc med max stats. Vet ikke hva slags plans du har hos blacksmith, men archon gloves of dexterity og razorspikes of dexterity gir som regel gode stats. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Pyse monken min! http://eu.battle.net/d3/en/profile/jihn-2784/hero/36609068 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Må finne deg mer critical hit chance og critical damage. Du har jo ikke mer enn 11% fra gear + 5 base + 5 fra archery = 22% crit chance. Du har jo et hav av toughness så jeg tror du med fordel kan ofre en del toughness for damage, spesielt CC og CD. Burde prøve å komme deg opp på minst 35-40%. Gloves og bracer er et godt sted å begynne siden du der kan få tilsammen 16% cc med max stats. Vet ikke hva slags plans du har hos blacksmith, men archon gloves of dexterity og razorspikes of dexterity gir som regel gode stats. Ja, jeg er fullstendig klar over at jeg trenger bedre stats/gear. Som sagt er det at det ikke dropper det som er så irriterende Tror jeg har archon gloves plan, så kan jo starte der. Common debris har jeg ikke akkurat flust av for øyeblikket Lenke til kommentar
zulo Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvor mye mer content er det i fullversjonen av ROS etter launch i forhold til det som har vært vist og vært på ptr/closed beta ? Kommer det noe mer content som ikke har vært vist, type flere unike landområder med quests etc ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Dreper du dødsengelen i betaen? Hvis ja er det nok alt ekstra innhold. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 RoS beta var "full" dvs helt til siste bossfight. I tillegg til adventure mode og nephalem rifts. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) *snip* Common debris har jeg ikke akkurat flust av for øyeblikket Bare å ta runs i halls of agony eller der hvor warden spawner. er tonnevis av "torture tool" stands der som dropper hvite items. Går fort. Edit: Sorry for dobbelpost. Endret 21. mars 2014 av Feh Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Da vet jeg hva jeg kan bruke kvelden på ^_^ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror jeg har archon gloves plan, så kan jo starte der. Common debris har jeg ikke akkurat flust av for øyeblikket Slet også med å få sånt i starten, men det er bare å bruke salvage på hvite ting. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Funker også veldig fint med city of blood i Act 2. Får 5-7 whites på halvannet minutt hvis du har brukbar movement speed. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå har blizzard uppet community XP boosten til 100% Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 La akkurat merke til det selv, spørs om jeg ikke må ta morgendagen til å grinde litt Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Tok en Witch Doctor solo fra lvl 53 til 60, og så paragon fra lvl 11 til lvl 12 på under to timer. Tror jeg venter med dette til XPen har roet seg. Det går så fort nå at det ikke er morsomt. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Haha, ja synd på deg da i så fall, når alle andre er over lelve 100 i paragon ;pNå som man kan bli uendelig høy level, så vil jeg anbefale å farme så mye som mulig nå. De første levlene går fort, men tro meg, oppover på skalaen tar ting tid :/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Er nok ganske få som bryr seg om Level 1-60 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ny expansion betyr nye spillere. Tror nok de bryr seg mye om lvl 1 til 60. Dessuten er det ikke alle som er lite "elite" som dere, som kan alt dere har av stats i samtlige karakterer i hodet. Jeg spiller utelukkende for å ha det moro, og synes levlignen er noe av det morsomste. At paragon kan gå til xxx gir jeg en lang faen i. Vi får så lite for det uansett før vi har et tresifret antall paragon-levels at jeg ikke ser poenget. Det eneste må vel være show-off faktoren, og den bryr jeg meg enda mindre om enn achivements. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Di glemmer en ting da! Jo mer paragon levels man har, jo mer kan man leke seg med nye builds som man kanskje ikke kunne ha gjort uten det lille ekstra man får av PL Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Så lett som Blizzard har gjort 1-60 så burde det si "ding", fokuset er ikke i 1-60 lenger, men muligheten er der for de som ikke ønsker å oppgradere karakterene sine. Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Noen her som spiller hardcore? Kan gjerne adde meg: http://eu.battle.net/d3/en/profile/khitas-1405/hero/6872617 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Di glemmer en ting da! Jo mer paragon levels man har, jo mer kan man leke seg med nye builds som man kanskje ikke kunne ha gjort uten det lille ekstra man får av PL Jeg har ikke glemt noe. Det nytter ikke å gi en helt ny spiller alle skillsene og modsene til klassen, og si han må klare seg selv. Å gå veien fra lvl 1 til 70 får vi regelmessig nye skills, så det er mye enklere å sette seg inn i hva de gjør, og hva man liker. Trenger ikke paragon-level før man er ferdig med de vanlige skillsene. Det kan ta månedsvis for en casual spiller. Så lett som Blizzard har gjort 1-60 så burde det si "ding", fokuset er ikke i 1-60 lenger, men muligheten er der for de som ikke ønsker å oppgradere karakterene sine. Det er lett for deg, men det betyr ikke at det er like enkelt for alle andre også. Og for den saks skyld kan du jo starte rett på Master med en solo-karakter på lvl 1 og se hvor lett det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå