MeanShrimp Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvis du har en venn i 60 med bra gear og vil levle en ny class, kjør gjennom med torment 6. Vi var 4 stk i gruppa på torment 6 (60 wizard med 260k dmg som boosta). 3000% bonus xp. Går ganske fort Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 I helvete! Hvordan få så mye damage? Ofrer man ikke alt av survability da? Sliter med å få bra DPS på monken, og aner ikke hva jeg skal bruke på peragon offensive ;P Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Forøvrig, er det flere her som syns battle.net launcheren ser litt buggete ut for øyeblikket? Bilder mangler og slikt? Edit: Ordnet seg, måtte bare lukkes og åpnes igjen. Endret 12. mars 2014 av Nitrius Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Lurer på hvordan gear-damage-systemet fungerer i Diablo. Er det slik at man mister stats allerede når gearet er gult? Eller er det ingen forskjell frem til det blir rødt? Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Såvidt jeg vet, mister du ingen stats før gearet er rødt Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Lurer på hvor lenge D3 har tenkt til å være nede idag Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Nede? akkurat spilt en time her. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Serverne har vært oppe siden litt før 6. AH var bugget et par timer, men kom seg til slutt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hadde litt problemer her også (og på Europa-serverne denne gangen) men det er ordnet nå. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Etter at serverne kom opp kl 6 ble det problemer med account greine, gikk fint for de som var inne, men ikke for de som prøvde å logge seg på. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Endringene som kom i siste patch til Wizard, vil de ha mye å si? WizardActive SkillsHydraBug Fix: Hydras should now properly dissipate when the owner dies or leaves the game FamiliarIncreased the internal cooldown attack rate to roughly match the player's attack speed to a maximum of approximately 2 attacks per second. Magic WeaponSkill Rune - DeflectionAdded an internal cooldown to the proc rate to be roughly once per attack Tenker da på Familiar og MW endringene siden jeg ikke vet hva slags attack rate man kunne oppnå med dem før patchen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 For min egen del var den nerfen der veldig hard. 80% av single-target DPS'en min kom fra Familiar sin syke attack speed med Electrocute som signature spell. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 For min egen del var den nerfen der veldig hard. 80% av single-target DPS'en min kom fra Familiar sin syke attack speed med Electrocute som signature spell. Da kjenner jeg en som blir forbannet, fordi han brukte Familiar + Electrocute med den runen som gjør at skuddet gikk veldig langt. Deflection runen er også det eneste som holder ham i live... Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Mye damage bør en barb ha? Har nå 51k ubuffet, og føler det er altfor litte :/ Crit chance vil vel øke det betraktlig? Har nemlig bare 8 Endret 13. mars 2014 av probin Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvordan kan jeg sende items til andre characters i Diablo? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Dine egne? Bare legg det i stash(en kiste alle dine karakterer i en region har tilgang til. Mikser du mellom europeiske og amerikanske servere har disse separate kister). Til andre så må dere være i party og du slenger ting på bakken. Dersom det du vil gi bort ble lootet da du var i en tilfeldig gruppe så kan de items bare deles med den spesifikke gruppen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det er trade-vindu, hvis du ikke vil slenge ting på bakken. Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvis noen vil slenge seg på T2/3 farming, så spiller jeg nå Har ikke noe imot å booste og hvis du ikke har så bra gear enda Meanshrimp#1887 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Edit: ble hivd med i noe game nu ^^ Endret 13. mars 2014 av The Very End Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Billigste plass å kjøpe RoS uten for mye hassle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå