Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endringene som kom i siste patch til Wizard, vil de ha mye å si?

• Wizard
    • Active Skills
      • Hydra
        • Bug Fix: Hydras should now properly dissipate when the owner dies or leaves the game
      • Familiar
        • Increased the internal cooldown attack rate to roughly match the player's attack speed to a maximum of approximately 2 attacks per second.
      • Magic Weapon
        • Skill Rune - Deflection
          • Added an internal cooldown to the proc rate to be roughly once per attack

Tenker da på Familiar og MW endringene siden jeg ikke vet hva slags attack rate man kunne oppnå med dem før patchen.

Lenke til kommentar

For min egen del var den nerfen der veldig hard. 80% av single-target DPS'en min kom fra Familiar sin syke attack speed med Electrocute som signature spell.

Da kjenner jeg en som blir forbannet, fordi han brukte Familiar + Electrocute med den runen som gjør at skuddet gikk veldig langt. Deflection runen er også det eneste som holder ham i live...

Lenke til kommentar

Dine egne? Bare legg det i stash(en kiste alle dine karakterer i en region har tilgang til. Mikser du mellom europeiske og amerikanske servere har disse separate kister). Til andre så må dere være i party og du slenger ting på bakken. Dersom det du vil gi bort ble lootet da du var i en tilfeldig gruppe så kan de items bare deles med den spesifikke gruppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...