probin Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) har nettopp tatt opp diablo igjen. og jeg suger til de grader merker jeg. er så rusten som det går ann å få blitt. trenger litt hjelp til hva slags stats jeg bør gå for? er det crit chance og crit damage? toughness? har så mye gear fra old days med resistance to all. er det noe jeg burde spare på? hvilke verdier burde jeg ha på hver av de? prøvd å google, men finner bare gamle post o.l --- edit: sorry for rotete post. håper dere forstår hva jeg skriver Endret 12. mars 2014 av probin Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Adventure mode er for å tilføre spillet "nytt" innhold i form av bounties og nephalem rifts hvor layout og monstre er randomized. I tillegg er alt av cutscenes og campaign elementer fjernet fra spillet, samt at man kan bevege seg fritt mellom actsene uten å bytte game, som man kunne i D2. I campaign mode som vi spiller nå skalerer alt ut fra hvilket lvl du er. Det er like sansynlig å finne noe i a1 som i a4, men de hvite monstrene i a1 kan vel sies å være noe enklere å felle enn monstrene i a4. For champions og rares må jeg si det er liten forskjell siden de spesielle abilitiene de kan ha gjør de vanskelige uansett hva slags monstre de er. Her står det utfyllende om hva adventure mode er: http://us.battle.net/d3/en/blog/11516518/reaper-of-souls%E2%84%A2-first-look-adventure-mode-11-8-2013 har nettopp tatt opp diablo igjen. og jeg suger til de grader merker jeg. er så rusten som det går ann å få blitt. trenger litt hjelp til hva slags stats jeg bør gå for? er det crit chance og crit damage? toughness? har så mye gear fra old days med resistance to all. er det noe jeg burde spare på? hvilke verdier burde jeg ha på hver av de? prøvd å google, men finner bare gamle post o.l --- edit: sorry for rotete post. håper dere forstår hva jeg skriver Såvidt jeg har erfart hittil vil ting falle på plass naturlig etter bare noen timers spill. Det avhenger litt av class, men for noen classes blir man nødt til å justere buildet. Det beste er egentlig bare å prøve seg frem! CC og CD er fortsatt i aller høyeste grad aktuelt. Det samme er resistances. Toughness vil atuomatisk bli bedre for karakteren din ettersom du nesten garantert vil finne upgrades ganske raskt (med mindre du hadde gear til mange hundre mill fra før av). Endret 12. mars 2014 av Feh Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Om noen har lyst til å spille litt med en monk så er det bare å legge meg til, TheVeryEnd#2445 . Har sånn rundt 900-1000k thoughness og rundt 90k DPS. Veit... det er ikke så bra, men jobber med saken! Så og si bare legendaries / set items, hvor blandt annet en del av dem gir AOE damage som ikke regnes med i de 90k over. Anyhow! Føler for tornment 1-3 er greit, med mindre andre med bra items og levler booster meg på høyere tornment grader haha! ;D Bli med i clanen GamerNO. Er flere av oss som aktivt prøver å samle folk til å spille i grupper. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Takker Skal søke opp den nå Edit: Eller, server ikke oppe så får vente litt da. Hva heter clanen? Aldri vært med i clan / annen chat før, så aner ikke hvordan jeg går frem, bare sett at det er en ektra tap der. Endret 12. mars 2014 av The Very End Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Blizzard vil vi skal kunne spille hvor som helst, men det er vel derfor de gir oss Adventure-mode? Vil tro Act 1 er enklere enn Act 4 på samme vanskelighetsgrad ellerss? Med adventure mode skal du kunne hoppe fritt mellom aktene, i motsetning til sånn det er nå hvor du kun kan gå fra 1->2 ved å gjøre ferdig quests, men ikke tilbake igjen osv. Act 1 kjennes enklere ut, fordi normale mobs ikke er så slitsomme som f.eks vepsene i act 2 og englene i act 4, men elites kan være minst like jævlige. De berserkerene med diger hammer + jailer, frozen, vortex og frozen pulse er noe av det værre jeg har møtt på lenge Act bossene er ikke noe vanskeligere i act 3/4 enn i 1/2 i hvertfall. For en litt squishy karakter er jo Belial døden hvis man ikke passer seg for alt han hiver på deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Solo? Uten andre folk enn NPC-ene man kan ha som følgere. Heiv meg uti public etter mye om og men og frem og tilbake i går kveld vel og merke, og ble vel sittende i 7,5 timer, så det gikk seg greit til. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Takker Skal søke opp den nå Edit: Eller, server ikke oppe så får vente litt da. Hva heter clanen? Aldri vært med i clan / annen chat før, så aner ikke hvordan jeg går frem, bare sett at det er en ektra tap der. Som jeg skrev i stad, så heter clan en "GamerNO". 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Og der bestemte blizz seg for å utvide downtimen med 2 timer... lol ^^ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 14 timer maintenance. Begynner å nærme seg 2005 WoW maintenance tider 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Og der bestemte blizz seg for å utvide downtimen med 2 timer... lol ^^ De gjør det sikkert for moro skyld. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Var klar for Diablo 3 etter CCNA eksamen. Blir vel lite Diablo før jeg sovner virker det som. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) har nettopp tatt opp diablo igjen. og jeg suger til de grader merker jeg. er så rusten som det går ann å få blitt. trenger litt hjelp til hva slags stats jeg bør gå for? er det crit chance og crit damage? toughness? har så mye gear fra old days med resistance to all. er det noe jeg burde spare på? hvilke verdier burde jeg ha på hver av de? prøvd å google, men finner bare gamle post o.l --- edit: sorry for rotete post. håper dere forstår hva jeg skriver Ikke følg Toughness faktoren. Kalkulasjonen er helt på jordet. Følg den gamle prioriteringen ved all res > vit > armor. Slutt å se etter armor ved ~8k. Damage-wise har du mange flere valg nå i Loot 2.0. CD, CC og AS er fortsatt en veldig sterk kombinasjon, men langt i fra nødvendig. Du kan enkelt stacke masse +x% ele damage og gjøre nesten like mye som CD/CC. Selv har jeg siktet på Lightning Damage og AS på Wizarden min sammen med Wave of Force med LD runen. Hittil fungerer det overraskende bra og er en ekstremt artig måte å spille på. __ble vist en dobbelpost__ Endret 12. mars 2014 av Refsa Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Og der bestemte blizz seg for å utvide downtimen med 2 timer... lol ^^ De gjør det sikkert for moro skyld. Usikker på om du mente den kommentaren som litt spydighet i min retning ;P Anyhow hehe, nå som auction house forsvinner burde det være en offline mode når man spiller alene, og så heller kreve alltid-online når man er i grupper / ønsker å snakke med clans mm. Antar det er for å være sikker på at ingen cheater, men dette er lite brukervennelig da det ofte er problemer med blizzard og patcher :/ Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Serveren er opp igjen nå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Og der bestemte blizz seg for å utvide downtimen med 2 timer... lol ^^ De gjør det sikkert for moro skyld. Usikker på om du mente den kommentaren som litt spydighet i min retning ;P Anyhow hehe, nå som auction house forsvinner burde det være en offline mode når man spiller alene, og så heller kreve alltid-online når man er i grupper / ønsker å snakke med clans mm. Antar det er for å være sikker på at ingen cheater, men dette er lite brukervennelig da det ofte er problemer med blizzard og patcher :/ Hehe, var bare litt sarkasme. Jeg har for øvrig aldri hatt problemer med blizzard og patching? Det eneste var når Diablo 3 først kom, men det sier seg jo selv at det ville bli problemer da. Regner med noe lignende når RoS kommer. Det samme gjelder selvsagt Wildstar, ESO, Everquest Next og så videre, og så videre. Online-spill vil alltid ha trøbbel i starten. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Serveren er opp igjen nå. Ser ikke sånn ut? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er oppe å går jo, dog alt er ikke optimalt enda virker det som, AH sliter fælt blant annet. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg så at noen tidligere i tråden anbefalte meg å "reset quests", men jeg skjønner ikke helt (er ganske noob). Jeg får jo XP for quests nå, uten å ha gjort det. Hva er forskjellen? Jeg har fullført alle questene fra før. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg så at noen tidligere i tråden anbefalte meg å "reset quests", men jeg skjønner ikke helt (er ganske noob). Jeg får jo XP for quests nå, uten å ha gjort det. Hva er forskjellen? Jeg har fullført alle questene fra før. Du får blant annet en garantert legendary item ved å drepe Diablo. Ut over det så er jeg ikke sikker på om det er så mye mer å hente. Du mister jo alt av waypoints og alt må gjøres om igjen, så spørs nå om man syntes det er verdt det, men at muligheten er der er jo bra. Endret 12. mars 2014 av Nitrius Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er oppe å går jo, dog alt er ikke optimalt enda virker det som, AH sliter fælt blant annet. Sorry, prøvde test-serveren. Den vanlige er oppe, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå