Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hensikten med å teste systemkonfigurasjoner er ikke å gi de med best mulig utstyr en beta-invite. Det er fordi de ønsker å ha det testet på flest mulig konfigurasjoner. Vil for eksemepel tippe at en person med en sliten AMD-prosessor har større sjanse på å komme inn i betaen enn en med flunkende ny intel i5 2500k. Rett og slett fordi det er så mange som bruker, og dermed kan teste den prosessoren. AMD-prosessoren derimot er det heller få som kan teste spillet på, og derfor har de større sjanse til å få betanøkkel. Så det å oppdatere spesifikasjonene med best mulig osv. er poengløst om du er ute etter betanøkkel.

 

Jeg kom forøvrig inn i SC2-betaen med en gang. Den gangen hadde jeg 20kB/s i download-speed, en enkjerners amd-prosessor på 2 ghz, og 800 mb ram. Med andre ord fullstendig utdatert utstyr. Men for Blizzard er det jo interessant å se hvordan det vil fungere. Nå har jeg dessverre en mye mer fancy og vanlig PC-konfigurasjon, så har ikke akkurat klokketro på å få være med i D3-betaen. Regner også med det blir delt ut færre nøkler der enn i f.eks. SC2.

Lenke til kommentar

 

 

Einig. Men det eg eigentleg ville sei var at du må slutte å poste no.

For mye logikk i en og samme post? :)

 

 

 

Helt enig. Jeg var aldri en stor fan av Diablo 1, men jeg runnet det mest for å ha det gjort. Diablo 2 er veldig forskjellig på mange måter, men det er også veldig likt på mange områder. Diablo 3 på sin side vil være likt nok til å være et "ekte" Diablo-spill, men det vil også være annerledes nok til å gi serien en frisk pust. Klassene er også mer av det samme, men med en god del forbedringer. Witch Hunter/Necromancer, Demon Hunter/Amazone, Wizard/Sorecress... noen som ikke ser sammenhengen her? Det ville blitt kjedelig om de bruke de samme klassene med de samme skillsene, så de lagde nye klasser basert på de gamle fra Diablo 2.

 

 

 

For ikke å glemme Monk/Paladin. Monk blir den nye Aura buff classen, samt at de er skinnhellige med all sin hellige magi og skade. Den eneste forskjellen er sånn sett er at monken foretrekker kjole istedenfor rustning.

Barbarian/Barbarian rimelig rett fram, her slapp de ikke akkurat fantasien fritt frem. Kunne kanskje kjørt en mer Warrior lignende klasse som den fra D1.

Lenke til kommentar

Jeg kom forøvrig inn i SC2-betaen med en gang. Den gangen hadde jeg 20kB/s i download-speed.

De testet ikke nettlinjen når SC2 var i beta.

 

Uansett, så er Diablo 3 forsatt i tidlig stadie, da er det stor sannsynlighet for at de vil teste systemet med maskiner de vet fungerer, en utdaterte PC'er. Er vel enda mye optimalisering osv som gjennstår. Tiden vil vise hva de vegler ut ifra :new_woot:

Lenke til kommentar

 

For mye logikk i en og samme post? :)

 

Du hadde perfekt postcount med tanke på tema ;)

 

 

Uansett, så er Diablo 3 forsatt i tidlig stadie, da er det stor sannsynlighet for at de vil teste systemet med maskiner de vet fungerer, en utdaterte PC'er. Er vel enda mye optimalisering osv som gjennstår. Tiden vil vise hva de vegler ut ifra :new_woot:

 

Å påstå at D3 er på eit tidleg stadie er vel å ta rimeleg hardt i, men er nok en del optimalisering som gjenstår ja.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Diablo III er etter alle solemerker rett rundt hjørnet (relativt med tanke på at mange her har ventet på det i 4-5 år) i og med at betaen høyst trolig bare er et par uker/måneder unna.

 

StarCraft II ble vel gitt ut ca. 5 måneder etter betaen ble gjort tilgjengelig for folk som hadde meldt interesse via Battle.net.

Lenke til kommentar

Spør du meg kommer Diablo 3 garantert før slutten av 2011, ved mindre det oppstår et problem i betaen.

 

Jeg også synes i grunn at mye tyder på dette. Det virker som at de i prinsippet har nailet det meste til nå, og resten av tiden fra betaen blir lansert til spillet slippes kommer for det meste til å være testing og bugfiksing/balansering med mindre det avdekkes ting under testingen som tar lang tid å fikse.

Lenke til kommentar

12 GB hardiskplass ja , spillet er ganske stort da :)

 

Det meste er vel high-quality textures, sounds, osv. Tror ikke det er så utrolig stort at det gjør noe.

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Enten tar det jo 12 gig eller ikke, og tar det 12 gig så er det jo ganske stort? Mye plass er mye plass uansett om det er textures eller noe annet som tar plassen?

 

AtW

Lenke til kommentar

12 GB hardiskplass ja , spillet er ganske stort da :)

 

Det meste er vel high-quality textures, sounds, osv. Tror ikke det er så utrolig stort at det gjør noe.

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Enten tar det jo 12 gig eller ikke, og tar det 12 gig så er det jo ganske stort? Mye plass er mye plass uansett om det er textures eller noe annet som tar plassen?

 

AtW

 

Når jeg sa at det ikke var så stort, så mente jeg hele Sanctuary, ikke størrelse som i data.

Lenke til kommentar

Oppdaterte nettopp "My System Specifications" på Battle.net, ser ut som den nye programvaren legger med annen info som nedlastningshastighet osv.

 

09Sep_Friday_qSCmY.jpg

 

Aner ikke om man har større sjans for beta om man har mest info mulig eller ikke. Oppdatere infoen skader vel uansett ikke :new_woot:

Ser du ikke har plass til D3, så tipper du ikke kommer med i betaen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...