Mixy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Den påvirkes fortsatt av crit, men det er mye mindre crit på items idag. Vet ikke om jeg liker det. Spilte noen runder med Barb igår, og det var mye vanskeligere nå med lifesteal nerf (de har jo også nerfet bloodlust passive og rend-rune) så jeg sliter med å overleve med mindre jeg har ekstremt mye toughness. Antar og håper dette blir vesentlig bedre når jeg får bygget om litt gear til life-per-second eller life-per-hit. Har også veldig lyst til å teste to 1H igjen, men det krever mer penger enn jeg har nå Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 For en patch! Gikk fra paragon lvl1 til 10 på 4 timer i går.Men lurer på hva de orange/brune "diamantene" på primary og secondary statsene betyr? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Den påvirkes fortsatt av crit, men det er mye mindre crit på items idag. Vet ikke om jeg liker det. Spilte noen runder med Barb igår, og det var mye vanskeligere nå med lifesteal nerf (de har jo også nerfet bloodlust passive og rend-rune) så jeg sliter med å overleve med mindre jeg har ekstremt mye toughness. Antar og håper dette blir vesentlig bedre når jeg får bygget om litt gear til life-per-second eller life-per-hit. Har også veldig lyst til å teste to 1H igjen, men det krever mer penger enn jeg har nå Jeg og merket det her! Da jeg har basert min DH på veldig mye crit samt LS. Har jeg skjønt det feil eller er max LS på lvl60 nå en cap på 10% ? Eller kan man gå over dette ? Det virker og som om det legges mye vekt på toughness. Er dette bare armor eller en kombinasjon av armor+alt som bidrar til defansive stats på char ? (Er life og rena med her ?)Bleh, jeg "sliter" litt med å skjønne alle endringene de har gjort, dog syns jeg det her virkelig peker riktig vei. De kunne ha beholdt Normal, Hell, Nightmare og Inferno som vanskelighetsgrader og ikke dette nye systemet de har inført nå. Makes more sense for meg For en patch! Gikk fra paragon lvl1 til 10 på 4 timer i går.Men lurer på hva de orange/brune "diamantene" på primary og secondary statsene betyr? Helt enig! Tok vel en kombo på 11-13 mobs igår og fikk en 26k xp. Dæven som det her går unna.Jeg tror de har "samla" buffs som items gir, som en primary og secondary. Noen har bare 1 andre har flere. Tror dette er mynta for at det skal gi en bedre oversikt på hva du får fra våpen/items foruten reine stats. (Sikkert noen som kan forklare dette bedre). Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det nye systemet gjør så vidt jeg vet at man slipper å gå gjennom 4 ganger uavhengig, så det er vel bra? Spilte litt monk i går, kjennes annerledes ut men mye morsommere! Mange flere muligheter og mindre av å kun buffe autoattack! Dessuten så renner jo spirit inn nå, kan bruke spendere også! Cyclone strike med ekstra range + sweeping wind med cold rune er jo fantastisk som crowd control. Tenker at hvis man allierer seg med f.eks en wiz så vil det bli konge! Angående LS så forstod jeg det sånn at den fungerer på 10% effekt @lvl60 og skal fases ut mot lvl 70. Det vil si at 10% LS på gear @lvl60 gir 1% LS i realiteten. Dette er en nerf fra 20% effekt i inferno slik det var før patchen, men det finnes nå mange andre former for healing som kan erstatte det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Patchnotesene var sparsomme i forhold til lifesteal. Det ble tidligere sagt at på lvl 60 ville den være 10% effektiv (mot 20% som det var i inferno før) og at det på lvl 70 ville være ubrukelig, men ser at dette ikke er nevnt i patchnotesene, bare at på lvl 60 blir den redusert til 10%. Toughness er det samme som EHP (life/armor+resists), men tar nå også inn faktorene dodge, mitigation som x% dmg reduction from ranged attacks, x% resistance to element, x% damage reduced from elites etc. Såvidt jeg har lest så vil f.eks 7% resistance mot cold fungere som resistance mot cold i praksis, men i forhold til toughness vil tallet deles på 6 (antallet forskjellige resists) og så lagt til toughness. Ergo 7% cold res vil gjelde som 1.16% toughness. Regen/LoH er ikke en del av toughness. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Derimot er Regen/LoH en del av den nye staten "Healing" Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg og merket det her! Da jeg har basert min DH på veldig mye crit samt LS. Har jeg skjønt det feil eller er max LS på lvl60 nå en cap på 10% ? Eller kan man gå over dette ? Det virker og som om det legges mye vekt på toughness. Er dette bare armor eller en kombinasjon av armor+alt som bidrar til defansive stats på char ? (Er life og rena med her ?) Bleh, jeg "sliter" litt med å skjønne alle endringene de har gjort, dog syns jeg det her virkelig peker riktig vei. De kunne ha beholdt Normal, Hell, Nightmare og Inferno som vanskelighetsgrader og ikke dette nye systemet de har inført nå. Makes more sense for meg LS er slik UriasX forklarer, det er 10% effektivt. Har du 7% lifesteal på items ville man tidligere hatt effektivt 1,4% lifesteal. Nå har man ,7%. Toughness er en form for effektiv HP, altså kombinasjon av HP, armor, resist, dodge osv. Krever litt tilpasning med de nye vanskelighetsgradene. Har ikke bestemt meg hva jeg syns om det ennå. At mobs scaler opp med deg gir litt mening. Hvis man starter en alt nå og har Hellfire+rød gem og litt XP-gear tar det ikke lang tid før man outscaler mobs. Det er fikset nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 For ikke å snakke om at man slipper å grinde gjennom alt fire ganger for ingenting. Det systemet var greit nok for D2 med tre vanskelighetsgrader, men med fire + den ekstra acten i RoS kunne det blitt særdeles kjipt. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ah, da ser jeg litt mer av hvorfor de har gjort det sånn ja. Takk for info/oppklaring. Det er mye å sette seg inn i gitt, jeg har ennå ikke helt skjønt hva de har erstatt nephalem buff med. Jeg har fått med meg disse pool tingene de har lagt til, men fortsatt ikke finni noe av det. Jeg pleide å farme Inferno+mp4/5 - dog trenger jeg nytt gear for å farme Torment for dæven det gikk hardt for seg. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Såvidt eg har skjønt, sjølv om det kanskje var på eit tidleg tidspunkt, så vil Torment typisk vere vanskelegare enn MP10, medan Master legg seg om lag rundt MP 8-10 i vanskegrad. Nokon som veit om ei oversikt over dette ein stad? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har bare testet litt av nye patchen, men hoppet rett på torment 2 synes det gikk lettere en mp10 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Jeg gikk fra å cruise gjennom MP5 til å greie meg fint på Torment 1 (har ikke prøvd noe annet ennå). Det var litt vel vondt å stå i arcane beam + Desecrate var det vel, men det er ikke mer enn hva man bør forvente. Stilige effekter på ny plague og litt annet også, tar litt tid å bli vant med ser det ut til Prøvde meg på Torment 2 så vidt nå. Det gikk fint i act 1 i hvertfall, helt til jeg traff på en bluepack med 5 berserkere med waller, shield, fear og en ting til. Det gjør vondt å stå i midten av 5 vegger uten mulighet til å bevege seg, mens flere av de jævlene treffer godt med hver sin hammer Endret 27. februar 2014 av UriasX Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ja hadde et par packs igår som var ganske harde og få ned, men med litt tweaking av oppsettet på barben så gikk det ganske greit. Ufattelig deilig å kunne kjøre en TP og bare bytte rundt på spec uten å miste nephalem buffs Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ok.Jeg bytta ut noe gear nå, økte damage med 10k, All Ress ned ca 200, men toughness opp ca 200k Oosamt at jeg gikk fra 28k hp til ca 60k hp. Er dog litt skeptisk til å "kaste" all ress, men etter alle disse endringene kan det fort være nødvendig.Bytta ut 3 items var det vel, og det ga meg sykt mye økning, så det er vel bare å farme på. Var vel Head+hansker+ring. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Artig, artig, ser fram til å prøve patchen i kveld. Er det interesse for å danne eit in-game gamer.no community? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Bare å legge meg til. Kjekt å ha noen nye i friendslisten til RoS uansett da alle de jeg spilte med før har gitt seg for lengst og ingen gidder kjøpe RoS. Feh-1783 Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Samme her, friends lista på D3 gikk fra å være full og livlig til å fort bli gråa ut. (Har jeg btw forstått det rett om at man kan danne clan i RoS ? )Nisirius#2701 Endret 27. februar 2014 av Nisirius Lenke til kommentar
LMH Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er ikkje clans og communities inkludert i 2.0.1? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har laget en CLAN som heter Norwegian Vikings bare og joine. Min battletag er Scrapyard#2911 1 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Originalt navn du har valgt @CS. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå