Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det må være tull det du har lest fordi det er ikke mulig at RPM er raskere en WW. Du mister så mye movement speed siden du ikke bruker WOTB på RPM buildet. Det er jo ikke uten grunn at alle som har farmet raskest til paragon 100 har brukt WW.

 

Men som du sier så er det viktigste og ha det morro når man spiller :)

 

Han i denne videoen har tatt tiden, og alt taler for RPM, ta en titt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den videoen taler egentlig alt i mot RMP da. Mye mindre XP for han ved farming. Dette hadde han også testet uten Rend på ww buildet. Så WW vil øke enda mer ifra RPM. Det er jo bare og se på skillsene også på RPM buildet og måten de fungerer på at det er mye dårligere for farming enn WW. RPM buildet er litt bedre til bosser som han sier og det sier seg selv pga HOTA. Men HOTA buildet er bedre en RPM til bosser. Så RPM er egentlig ett ubruklig build. edit: Men det kan jo selvfølgelig være ett alternativ hvis man vil bytte på litt.

Endret av @CS
Lenke til kommentar

Det er vel ikke noen dato ennå for når RoS eller D3 kommer på PS4? Comming soon står det bare. Kjøpte meg D3 for XB360 for og ha noe og finne på i julehelgen.

2014 en gang, tipper Diablo® III: Ultimate Evil Edition kommer til ps4 3dje kvatal, spillet og Ros kommer i en og samme pakke

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

forstår nå et tidligere utsagn, om at spillet "starter ikke før man blir lvl60"...fyf..så fett det er, og så hekta jeg er..

utrolig coolt at Paragon levels oppnådd med lvl60 karakteren også følger en ny karakter :)

 

Fant en "Key of terror" igår kveld...aner ikke hva den er til og vil ikke vite det heller, men regner med den skal åpne et eller annet på et random tidspunkt...utrolig coolt :)

 

Nærmer meg Act4 med demon hunter`n min på Inferno/Master2 og skal så bygge videre på en annen karakter før jeg går på med Inferno/Master5 :)

 

Ingen følelse kan måle seg med den man får når man virkelig er hekta på et spill! :)

 

Godt nytt år folkens!

Lenke til kommentar

Har selv en paragon på 70 på Pc men kjøpte dette til XB360 også, må si jeg liker spillet bedre på XB360 grunnet loot 1,5. Men så snart kommer RoS til pc så blir det og spille på det igjen. Og neste blir når det kommer til PS4.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar

Du kan like godt finne ut hva keys gjør først som sist. Lykke til med å finne det ut på egenhånd hvertfall :p

Jeg fant det ut på egenhånd og er meget fornøyd med det :)Så Det Så! :)

...drepte de 2 dyra der inne og fikk ikke en dritt for det...lol...men jeg så at det var en "gate" der inne med en lås på, så jeg går ut ifra at jeg hadde uflaks med droppen. Har begynt å få nye nøkler nå, så jeg skjønner at jeg får nye sjanser.

 

Det eneste jeg ikke fant ut var hvor denne kjelleren var, det er jo så og si umulig å finne ut på egenhånd :ph34r:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Har selv en paragon på 70 på Pc men kjøpte dette til XB360 også, må si jeg liker spillet bedre på XB360 grunnet loot 1,5. Men så snart kommer RoS til pc så blir det og spille på det igjen. Og neste blir når det kommer til PS4.

 

Loot 1,5..er det det som kommer på til PC versjonen i forkant av RoS? Er egentlig den patchen og fjerningen av det grusomme AH jeg venter på før jeg skal prøve Diablo 3 igjen.

Lenke til kommentar

Loot 2.0 er noe annet og egentlig en litt dårlig betegnelse, men det brukes om den neste store patchen til PC som både inkluderer tweaking av drop rates, loot runs (game modes), den nye mystic NPC artisanen og store buffs til legendary og set items. "Loot 1.5" til konsoll er vel egentlig bare en tweak i droprates siden konsollversjonen ikke har AH.

 

Selv om jeg liker AH på en måte så blir det greit å bli kvitt det. Jeg hadde det mye mer gøy med D2 enn D3 og mye av grunnen til det var nok at items var vesentlig vanskeligere å få tak i.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Poenget med å fjerne AH er at det har blitt sånn at man ikke kan få bra gear uten å bruke hundretusenvis/millioner på AH. Og det var ikke meningen til Blizzard. Så de gjør drops mye mere relevant i loot 2.0, og fjerner hele greia.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Hva var så grusomt med AH da? Kjekt å slippe å måtte ty til en tredjepart for kjøp og salg av gjenstander i et spill.

 

 

Da har du misforstått hele poenget med Diablo 3 og alle andre spill i den samme sjangeren. Du kan spørre deg selv: "Hvorfor skal du spille spillet, når hele poenget med spillet er å drepe monstre for å få bedre loot - for igjen kunne drepe raskere/øke vanskelighetsgraden, men istedenfor kan du kjøpe absolutt alt du trenger"

 

Spørsmålet blir da: Hva er det du oppnår med å kjøpe ting på AH? Hva er poenget med slike spill da? Det er ikke artig å drepe ting og deretter få loot, når du vet 100% at det alltid finnes bedre loot på Auction House.

 

Var akkurat dette som fikk meg til å kaste D3 rett i søpla.

Lenke til kommentar

  

 

Da har du misforstått hele poenget med Diablo 3 og alle andre spill i den samme sjangeren. Du kan spørre deg selv: "Hvorfor skal du spille spillet, når hele poenget med spillet er å drepe monstre for å få bedre loot - for igjen kunne drepe raskere/øke vanskelighetsgraden, men istedenfor kan du kjøpe absolutt alt du trenger"

 

Spørsmålet blir da: Hva er det du oppnår med å kjøpe ting på AH? Hva er poenget med slike spill da? Det er ikke artig å drepe ting og deretter få loot, når du vet 100% at det alltid finnes bedre loot på Auction House.

 

Var akkurat dette som fikk meg til å kaste D3 rett i søpla.

Så jeg har missforstått dette spillet fordi jeg synes det er fint å ha et trygt alternativ til handel med andre spillere?
Lenke til kommentar

Så jeg har missforstått dette spillet fordi jeg synes det er fint å ha et trygt alternativ til handel med andre spillere?

Poenget som ble forsøkt fremstilt her er at selv om AH i utgangspunktet var er trygt og fint alternativ til 3depart sider osv, så var loot i D3 så bedritent dårlig at du kunne spille i hundrevis av timer uten å få et eneste brukbart item. Og hvis du ender med å kjøpe loot på AH så vil du bare stange i et litt høyere tak, før du igjen må til AH får å komme gjennom dette taket. Dette utstyret var også så dyrt at man ikke hadde sjans til å tjene penger til det ved å faktisk spille spillet. De eneste som hadde slike obskøne mengder penger var de som spillte AH, kjøp og salg. Og sånn gikk dagene.

 

Med loot 2.0 er håpet at man skal oppleve belønning gjennom drops for tiden man legger ned i spillet, heller enn at man får noen kjedelige paragon levels og noen lusne gullpenger man ikke får kjøpt en drit for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...