lain Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mange streams ifra beta også nå. http://diablo.incgamers.com/diablo-3-beta-live-streams Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 F&F beta har startet og klienten har blitt leaka + datamined. Mye info ute og går hvis du er interessert i spoilers. Ut fra noe av infoen så spekuleres det i release til juletider. Det har vel blitt spekulert i julerelease sidan Blizzard sa at dei ville ha ut spelet i 2011, er det noko nytt som tilseier dette no? Har ikkje fått sett gjennom all ny info endå. Og ein må jo huske på at det er ein beta-klient, bør vere forsiktig med å behandle det som ein fasit. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Så ny artikkel om Diablo 3 beta test i dag, som nevnt der klarer jeg ovherodet ikke å komme over at de tar med seg Pastell maleskrinet fra WoW til Diablo (Pastell er når man blander ut fargene kraftig med hvitt). Hvirker som andre vet bedre en Blizzard selv hvordan Diablo skal se ut http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play Se hele klippet for å få den riktig inntrykk, starten er litt missvisendet med cutscene. Endret 7. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så ny artikkel om Diablo 3 beta test i dag, som nevnt der klarer jeg ovherodet ikke å komme over at de tar med seg Pastell maleskrinet fra WoW til Diablo (Pastell er når man blander ut fargene kraftig med hvitt). Hvirker som andre vet bedre en Blizzard selv hvordan Diablo skal se ut http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play Se hele klippet for å få den riktig inntrykk, starten er litt missvisendet med cutscene. Kan knapt huske å ha sett en eneste pastell på videoene fra diablo 3. Håper de klarer å få det endel bedre enn d2 ihvertfall, som har en ganske dårlig grafisk stil i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Klager du på grafikken i D2 som er ti år gammelt og kjører 800x600 i 256 farger? Stemningen i Diablo 2 er upåklagelig, klarer de å få til det samme i Diablo 3 blir jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Klager du på grafikken i D2 som er ti år gammelt og kjører 800x600 i 256 farger? Stemningen i Diablo 2 er upåklagelig, klarer de å få til det samme i Diablo 3 blir jeg veldig fornøyd. Jeg evner faktisk å ta hensyn til når spillet kom ut, synes det hadde en for grumsete stil allerede da. AtW Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kjøper Beta nøkkel til 350 kr. Send PM. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Klager du på grafikken i D2 som er ti år gammelt og kjører 800x600 i 256 farger? Stemningen i Diablo 2 er upåklagelig, klarer de å få til det samme i Diablo 3 blir jeg veldig fornøyd. Jeg evner faktisk å ta hensyn til når spillet kom ut, synes det hadde en for grumsete stil allerede da. AtW Personlig likte jeg stilen veldig godt, alt virker røfft og slitt. Mange av bildene fra Diablo 3 viser en grafikkstil som minner om WoW sin med store glatte flater. Ting ser da nye ut, eller ihvertfall nyvaskede ut. Ikke noe jeg føler passer så bra inn i Diablo. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er det noen her inne som har fått betatilgang og vil si hva de syns? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om de har fått det har de vel ikke lov til å si noe om spillet ennå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ser ikke ut som de bryr seg nevneverdig. http://kotaku.com/5837895/watch-people-playing-the-diablo-iii-beta-right-now Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om de har fått det har de vel ikke lov til å si noe om spillet ennå? Faktisk så kan de snakke om/vise alt de vil: ...there is no non-disclosure agreement (NDA)... http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2624975307#1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om de har fått det har de vel ikke lov til å si noe om spillet ennå? Jo, dei som er med i F&F-betaen har ikkje noko NDA å forholde seg til. Derfor det utan problem kan ligge mange streamar ute Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Interessant. Da er det bare å skravle i vei om dere har prøvd betaen og hva dere synes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Men det har ingen av oss. F&F betyr "friends and family", altså bare ansatte og familie til de ansatte får spille. Er visst normalt i Blizzard. Endret 7. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mtp. hvor kort betaen er, og F&F allerede er i gang tipper jeg vi får se beta opening ila neste uke. Med mindre det blir avdekket bugs som tar lang tid å rette/bugs som MÅ rettes før de kan åpne for fler. De har jo sagt hele tiden at de virkelig prøver å få det til en gang ila september. Så spørs det bare hvor lenge vi eventuelt må vente for å få en key Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Men hallo Activision! Jeg hørte du likte killstreaks? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Men hallo Activision! Jeg hørte du likte killstreaks? Ser mer ut som engangs ting, en slags ekstra måte å få xp på. Eller? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det skulle ikke vært der uansett! KILLSTREAK I DIABLO 3!? FY!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå