UriasX Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Eneste som driver spillet fremover nå for min del er egentlig achievements Jeg synes farmingen i D3 er så hinsides kjedelig kontra D2 hvor jeg følte det var mye mer givende av en eller annen grunn. Så mitt siste påfunn for å holde driv i spillet var å starte hardcore for å fullføre achievementsene der. Grunnen til at item-farmin var mye mer givende i Diablo 2 var jo fordi der jaktet du på faktiske items: Unique ring dropper *kanskje er det SoJ eller BK denne gangen? * Ny Nagel ring... Men poenget var at det var ting med navn på du jaktet på, i stedet for sånn det er nå hvor du får enda et ilvl 63 item som hvis du er sykt heldig kan ha noen random stats du trenger... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Og når du først fikk en SoJ, Shako, Mara's eller kva det måtte vere så var du garantert ein god item. No er jo mange legendaries avhengige av å treffe ein eller fleire random affixes, og det gjerne med ein relativt god roll, for å ha noko føre seg i det heile tatt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Og når du først fikk en SoJ, Shako, Mara's eller kva det måtte vere så var du garantert ein god item. No er jo mange legendaries avhengige av å treffe ein eller fleire random affixes, og det gjerne med ein relativt god roll, for å ha noko føre seg i det heile tatt. Nettopp, noe som gjør det mye kjedeligere å farme items. Du går rundt med forventningen om at du bare kommer til å finne skrot, og hvis du faktisk finner en legendary regner du automagisk med at den suger, og får det bekreftet når du identifiserer den... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I D2 synes jeg det var sånn passe ålreit hvertfall å farme lvls med baalruns, men jeg tror det var mye pga spenningen ved droppet fra baal. "Kan jeg trykke fortere enn pickit scriptet til boten?". Har ikke anelse om hvor mye greier jeg har snatchet fra sånne dropp Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Du går rundt med forventningen om at du bare kommer til å finne skrot, og hvis du faktisk finner en legendary regner du automagisk med at den suger, og får det bekreftet når du identifiserer den... Her føler eg du fangar essensen av farming i D3 slik spelet er akkurat no. 4 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har ikke testet PTR med 1.0.8, men mye av grunnen til at farming i D3 er kjedelig er fordi du i mange områder bare blir løpende rundt på måte for å finne packs på 2-5 monstre. Det er for langt mellom hver pack, og det er ALT for få monstre i hver av dem, noe som gjør PvM ufattelig kjedelig. The Keep Depths 2 og 3 er jo de eneste områdene hvor det faktisk er noenlunde action fra start til slutt, samt muligens Fields of Slaughter og Rakkis Crossing. Det er så og si de eneste områdene i spillet hvor man risikerer å bli overrun pga den rene mengden monstre som kommer mot deg samtidig. Skal bli spennende å se hvordan monster density increasen i 1.0.8 fungerer i praksis, men generelt synes jeg de kunne tredoblet antall monstre (med justeringer her og der selvsagt), kanskje firedoblet, og senket HP og XP gain pr. monster. 2 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Når kommer neste patch? Har jeg forstått det slik at alle legendaries selv de lavt lvl kan droppe i Inferno? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ikkje i 1.08, men det er planlagt for framtida. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Flippa akkurat en item fra 20m-----> 250m, litt kjipt egentlig at det er så lett å tjene penger på ah, i forhold til in-game. Items jeg har fått totalt har kanskje verdi for 30m.. Forsvinnende lite i forhold til hva jeg har tjent på ah. Jaja, kan i hvert fall kjøpe de beste legendariene med en gang 1.0.9 kommer ut... Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Økonomien i D3 er ikke sunn om dagen. Mye fantasipriser på AH. En ok oppgradering koster gjerne 500,- om du skal kjøpe den på RMAH. Med litt fikling på AH kan du tjene gode penger men det er oftest for folk som bruker mer tid på AH en i spillet. Hater dette systemet der det lønner seg og være flink og bruke masse tid på AH isteden for og spille spillet for og få en bedre karakter. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 500,- for en "ok" oppgradering? Hmm, da er du i en annen liga enn meg.. 500,- = 90 rad emeralds = 1962000000 - 15% skatt = 1667700000 gold Får en rimelig ok upgrade for den summen.. ingen 6 cc mempho, men alikavel Skulle jeg kun brukt loot og ikke AH på mine karakterer, ville mp7 ubers vært en umulig utfordring Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Synd at de ikke hadde flere endringer når det gjaldt items, men fint at de kom med den ID boken. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Haha. Ble skuffet over jeweler endringene hvertfall. Har ikke fått prøvd så mye, men man kan velge å crafte 10 jewels på en gang, MEN du må fortsatt vente 10x den tiden det tar å crafte én jewel. Du sparer 9 klikk, men ingen tid... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Crafte gems? Hva er vitsen med det? Uansett, helt ok patch imo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du finner bare gems opp til en spesifikk finhetsgrad. Alt over må du enten crafte eller kjøpe på AH. Gems brukes til å gi masse + stats på gearet ditt. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Tror han mente at han kjøper alt på ah bytex Penge dupen, var det bare US eller skjedde det også på EU servere? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Liker mob density-økningen i akt 1 ihvertfall. Er så lei av Keep of Depths, herlig at jeg kan spille Fields of Misery istedet =) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Den mob density økningen er så langt en eneste stor, dårlig vits. And here is why: 1. Experience gain fra en drøss med monste er senket med 50-75%. 2. Dropchance for de sammen monstrene er senket med 50-75%. Ergo, har man fått flere monstre med dårligere XP og DC, men totalen forblir omtrent den samme. Så det er i grunn bare å ta et dypt pust og dra tilbake til act3... De har nerfet stingers så akkurat crater levlene ville jeg nok droppet, men områder som Keep Depths og Fields Of Slaughter samt Tower levels er fortsatt viable. Jeg spillte forsåvit igjennom a1 i går (hardcore inferno) og må si at jeg egentlig ikke merket noe som helst... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Å komme tilbake til D3 berre for å oppleve at fantasiprisane på AH har blitt enda verre er kjekt. Får liksom ikkje pusha WD opp til det nivået eg vil (ligger no på 100k dmg, men egentlig for squishy til noko spesielt over mp5-6). Orker ikkje å tråle AH for buy low, sell high type crap heller. Sjølv om det er sikkert der mange for milliardane sine. Nokon som speler enda, eller som meg, tatt opp tråden litt igjen? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nokon som speler enda, eller som meg, tatt opp tråden litt igjen? Oppdaterte til siste patch for noen dager siden og logget inn. Husket nesten ikke passordet siden det er så lenge siden. Når jeg først kom til character select ble jeg sittende litt og se på listen over de forskjellige karakterene, før jeg skrudde av igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå