Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dei som ikkje har lest desse så er det ein del interessante opplysningar her:

 

Developer Journal: Itemization Update

“Ask the Devs” Round 2 Answers

Public Test Realm: Patch 1.0.8 Notes

 

Mange positive endringar som kjem etter kvart kan det verke som, men kor lang tid det vil ta er jo eit åpent spørsmål. Dei arbeider vel sikkert med ein expansion i tillegg så det hadde ikkje overraska meg om items ikkje fikk ei større overhaling før den tid.

 

Eg har ikkje prøvd 1.07 endå, korleis har dei nye oppskriftene fungert i lengda? Noko som har vore verdt å satse på?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har fått med meg så er ikke de nye oppskriftene så mye å satse på for folk med mid-low items, men mer for spillere som allerede har makset ut det mest på gear, men vil ha enda litt mer. I de fleste tilfeller vil fortsatt legendary items være bedre i de aktuelle slotene dersom du ikke er i nærheten av å ha makset ut utstyret ditt.

 

Det som kanskje var best i 1.0.7 var MP level på multiplayer games, så man faktisk kan få noe igjen for å spille MP også. Med 1.0.8 blir det enda bedre siden man da også får xp, mf og gf bonuser pr. spiller (10% xp pr. ekstra spiller i gamet), samt at monster hp blir redusert fra +70% til +50%

 

Skal bli spennende å se hva pro-playerene finner ut i 1.0.8 siden de nerfer edderkoppene i a3 (75% mindre XP), men øker monster density i a1+2+4.

Lenke til kommentar

Ja, ser ut som MP faktisk vil gje meining i 1.0.8. At ein ikkje har fått ein reell bonus av å spele med fleire har i grunnen plaga meg frå starten. At archon får bonussekund frå assists er også ein kjempebonus for wizard.

 

Litt synd at crawlers blir såpass nerfa, men skal bli artig å sjå kva slags ruter som blir dei optimale etter patchen ja. Forhåpentligvis får ein relativt lik XP/h samme kva akt ein er i.

 

Blir bra når heile denne "less is more" tankegangen med items blir implementert ein gong i framtida. Litt spent på korleis det blir når alle legendaries vil kunne droppe i inferno, ein vil jo få ganske mange fleire å ta av, så det blir kanskje vanskeleg å få til dette samtidig som ein skal bli super-psyched kvar gong det droppar ein legendary.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du runder egentlig ikke spillet selv om du fullfører historien. Du bare starter om igjen med høyere vanskelighetsgrad, og trenger derfor ENDA bedre gear enn forrige gang.

 

Eller bare lar være å fortsette. Opp til deg selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så nettopp på en live stream, og en som spilte warrior med rare drop 2H, og tok bare whirlwind igjennom 100 monstre før han portet til en by. Spillet så ikke gøy ut i det hele tatt. Det morsomme var at han greide å fullføre portalen sekundet før han skulle bli spiddet av en edderkopp.

Lenke til kommentar

Eneste som driver spillet fremover nå for min del er egentlig achievements :p Jeg synes farmingen i D3 er så hinsides kjedelig kontra D2 hvor jeg følte det var mye mer givende av en eller annen grunn. Så mitt siste påfunn for å holde driv i spillet var å starte hardcore for å fullføre achievementsene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...