Kevlar Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 dTd hva er det du snakker om her, +ias på våpen har da aldri påvirket det andre våpenet? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er 2 forskjellige ias. - Det ene er vanlig ias (increase attack speed) - Den andre, som er på Echoing Fury, er +0.21–0.25 Attacks per Second, som påvirker begge våpnene. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det forklarer saken. Merkelig at de introduserer enda en ias-stat, så mye forvirring som det er rundt det fra før Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 dTd hva er det du snakker om her, +ias på våpen har da aldri påvirket det andre våpenet? What Fred said, echoing fury påvirker begge våpen. Spesifiserte det relativt godt i min post også, med et eksempel tatt utifra min egen barb, hvor jeg kjøpte en EF kun for å teste dette. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Pax1 hvis du kommer deg på i dag så har jeg en Triumvirate som ikke er så verst som du kan få. Men du får si ifra i løpet av dagen ellers så har jeg fått en ny brimstone. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Echoing Fury er også black, altså ikkje noko elemental damage, slik at "adds X% to fire/light/cold/osv. dmg" affixen får størst mogleg effekt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Dinget for siste gang med monken min idag Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Pax1 hvis du kommer deg på i dag så har jeg en Triumvirate som ikke er så verst som du kan få. Men du får si ifra i løpet av dagen ellers så har jeg fått en ny brimstone. Hei, Jeg er på nå.. hvis du har tid Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Dinget for siste gang med monken min idag GZ og damn you! Er fortsatt ikke mere enn 82 med barben min :/ 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Takker For et sluttrace Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hmm.. noen som har battle-tag til substitue?.. Hadde vært gøy å reddet Triumvirate fra å smeltes om Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Diablo 3 kommer på Playstation 4. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Kult.. For øvrig, litt off-topic, men skulle det ikke være en slags "avduking" av PS4 i disse dager? Edit: Glem det, http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10100934 Endret 21. februar 2013 av pax1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kult.. For øvrig, litt off-topic, men skulle det ikke være en slags "avduking" av PS4 i disse dager? Den var i natt klokka 01:00 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Den var i natt klokka 01:00 Ja, fant det på VG-forsiden... Har ikke hatt noe konsoll før (med mindre vi er veldig retro og tenker tilbake på Atari-tiden), men blir nok en PS4, ja Endret 21. februar 2013 av pax1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det kommer til ps3 også. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 De nye oppskriftene er veldig gode, lette å få tak i og billig å crafte. Ikke lett å få solgt sitt gamle gear nå. Synd at ikke flere av de trenger Brimstones :-) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Byttet fra monk til DH, noen tips på god weapon til rimelig pris? Har manticore med 2 gem slots, ca 940dps, fikk den for 500k elns, men begynner å få mer cash nå, så skal aime på 10mill weapon, evt høyere Er ikke lett å være fattiglys Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du får lett en Manticore med 1 socket og rundt 1300dps og grei crit til den prisen, men skal du ha dex og eller vita så skyter prisen i været, så med dex må du langt ned på dps,så da er det greiest uten og heller ha de stats på andre ting. Men en må jo ikke ha Manticore, det er også annet som er bra. Calamity f.eks er også lekker. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) I helga klarte jeg endelig et mål jeg hadde satt meg for lenge siden, klarte ubers mp10 solo! Har vel forsåvidt vært likt gearet i sikkert flere mnd, så jeg kunne nok klart det for lenge siden, men jeg glemte det litt bort. Egentlig litt trist, for jeg har liksom hatt det som mitt "største" mål i d3. Så nå ser jeg ikke hvorfor jeg skal trenge bedre gear Selvfølgelig har jeg masse potensiale til f eks pvp, men kommer aldri i verden til å nå toppeliten uten å investere noen kroner på RMAH eller å farme 20 timer i døgnet Selve kampene gikk relativt greit, slet faktisk mest med Magda og King, var veldig nært døden flere ganger, klarte også å dø en gang. Dog var det en rookie mistake, da King allerede var død... De 2 andre gikk på 1 forsøk Endret 25. februar 2013 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå