Fred7555 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Personlig har jeg gått helt lei Diablo :/ Lastet ned og testet ut patchen igår. Sjekket ut PvP i ca. en time, så 2-3 timer på litt farming etter plans og demonic essence, crafted noen ting. Men etter det var det som før igjen, ikke noe å gjøre annet enn å farme i det evige. Noen forslag til ting som eventuelt vil gjøre det spennende igjen? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 @fred7555; Test en annen klasse, spill på høyere MP level eller start en HC karakter. Patch 1.0.7 kommer til og gi spillet en enorm moneysink grunnet så mange kommer og lage amuleter og andre crafting ting. AH systemet og RMAH er nok det mest grunnleggende problemet til D3 som det er nå. Spille for morroskyld blir blandet men virkelige penger, noe som jeg mener er synd. 100mil i spillet er ca 200,-. I wow så bruker de inflasjon for og motvirke mye av hording av penger som på sikt ødelegger økonomien. Regner med på sikt vi kommer og få e mye høyere drop av penger i spillet fra mobs men dette kommer nok ikke før en ekspansjon. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 1. Test en annen klasse 2. Prøv høyere MP for farming (dropp det evinnelige paragon jaget) 3. Gjør achievements. Sistnevnte er egentlig bare en tidtrøye, og de fleste achievements er ikke så veldig spennende, men litt gøy er det lell. D3 fikk også et helt nytt liv for min del da jeg gearet opp monken igjen. I tillegg har jeg lvlet opp en DH, Wizard og holder på med Barbarian. Når jeg har alle 5 på lvl 60 tror jeg at jeg skal prøve å gå for to av hver class til lvl 60 achievementen, muligens med #2 char som hardcore for å dra unna achievements der i tillegg. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Har alt en Barbarian, Wizard, Monk og DH i 60. Drept diablo på inferno i HC. Klarer mp6-7 om jeg vil, og har ikke spesielle behov for å klare høyere. Får se om jeg finner noe spennende, ellers så venter jeg jeg til 1.0.8 og ser hva den har å tilby. Endret 14. februar 2013 av Fred7555 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Tviler på at det vil komme så veldig mye mer nå før en evt. expansion. Ikke ting som drastisk kan forbedre opplevelsen hvertfall. Men du har jo fortsatt 2 characters å prøve ut da WD var morsom fra norm->hell, men ubrukelig etter. DH var ubrukelig fra norm->slutten av nm, men skinte godt etter det. Endret 14. februar 2013 av Feh Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tviler på at det vil komme så veldig mye mer nå før en evt. expansion. Ikke ting som drastisk kan forbedre opplevelsen hvertfall. Men du har jo fortsatt 2 characters å prøve ut da WD var morsom fra norm->hell, men ubrukelig etter. DH var ubrukelig fra norm->slutten av nm, men skinte godt etter det. WD med dyrehagespecc er jo awesome da! (Zombie bears) Det totale kaos på skjermen hvis du kombinerer det med fetish army, gargantuan og zombie dogs :D Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Etter 26 ish craftede ammulets må jeg si meg fornøyd med den jeg fikk på barben nå http://eu.battle.net...49/hero/2145075 gikk opp 18k paper dps (ink passive buffs) fra en ammu med ~180 str og ~140 vit, 58 crit d og 8.5 crit c. Nedturen er jo ofc at jeg mistet mye HP... Så blir vel noen nye skuldre som blir neste upgrade. Endret 14. februar 2013 av dTd Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg trenger tips til oppgraderinger, da jeg plutselig fikk litt gull på bok. http://eu.battle.net...3/hero/11463128 Crafta et par star gems og flawless star gems i dag, men gikk jo i tap.. Bør visst regne gjennom før jeg gjør det igjen! Endret 14. februar 2013 av Mr. ve Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kommer an på hvor mye du har, men om det er vesentlig mye kan du jo oppgradere pantsa dine til et par Depth Diggers. 2os + oppmot 200 str (oppmot 300 med sockets) + all res + vit koster fra rundt 15m. Evt. gå for et par rare pants med tilsvarende stats av det du har, men med 2 sockets, disse kan du vel finne for kun noen få mill. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Chest og neck burde også oppgraderes. Skal ikke mye gull til for å finne noe bedre Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg synes de bør åpne for PvEvP at det er realms hvor du kan støte på andre grupper også battler man rundt på mappene... Mye fetere... også burde de i så fall gjøre det sånn at det er begrenset av MP... plus at man ikke kan velge fritt mp lenger, man må runne de konsekvent helt opp til 10ende nivå. Da slipper man å møte på OP spillere. Som det er nå er det kun farming on en mager ffa duel begrenset til 4 spillere. Enig i at det er kjedelig. Endret 14. februar 2013 av Danek Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Likte ikke så godt PvP systemet i randome public servers, i og med at folk har opp i og mot og over 200k dps og nærmest 1shotter. Og at det ikke er balansert i det hele tatt og går for det meste på gear. Derimot å spille med venner som var relativt likt gearet var faktisk ganske artig, tok noen pauser fra runs i ny og ne bare for å "brawle" litt, det var mye morsommere Endret 14. februar 2013 av PrideCake Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Noen som har klart å crafte noe bra så langt? Jeg har fått til noen halvgode hansker, 308 dex og 9% crit chance og litt res, etter over 20 forsøk. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 tips? http://eu.battle.net/d3/en/profile/FrustoL-1947/hero/1193442 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 La inn et bud på en IK armor i går kveld. I dag er både gullet og auksjonen borte! (nei, ingen av delene ligge i "completed" delen). Hva kan ha skjedd? Er det noe som ordnes av seg selv, eller bør jeg rapportere det? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 AH sliter litt på morgenkvisten ser det ut som Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 La inn et bud på en IK armor i går kveld. I dag er både gullet og auksjonen borte! (nei, ingen av delene ligge i "completed" delen). Hva kan ha skjedd? Er det noe som ordnes av seg selv, eller bør jeg rapportere det? Jeg har et nogenlunde samme problem. La ut items for salg i går, nå er enkelte borte. Ligger heller ikke i completed eller i stash hos meg. Ser at AH er unavailable akkurat nå, så håpe på at de fikser det. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har skjedd meg flere ganger før, alltid kommet tilbake dagen etterpå. Sannsynligvis får dere alt tilbake igjen løpet av dagen eller i morgen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som har klart å crafte noe bra så langt? Jeg har fått til noen halvgode hansker, 308 dex og 9% crit chance og litt res, etter over 20 forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå