Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva som skjer med den grafiske stilen de velger. Tenker spesielt på trailerne. Jeg hadde ikke oppdatert meg på Diablo 3 fronten på en stund nå, og skulle kikke på demonhunter traileren (den hadde jeg ikke sett ) og hadde visst ikke sett monk traileren på en stund heller. Er redd Diablo 3 og Blizzard faller av lasset og bommer her nå .... trailerne var bare cheesy og dårlig laget, og stod absolutt ikke i stil til hva de gjorde med Diablo 1 og 2. Jeg har vært optimist frem til nå, men etter det jeg klarte å hente frem av nye ting på sidene denne gangen nærmet jeg meg pessimist isteden. Vet ikke om jeg liker det jeg ser. Men jeg håper fortsatt =)

Du er klar over at du sammenlikner en klasse-trailer med en cinematic? Det vil bli cinematics i D3 også, men dette er ekstremt dyre og tidkrevende greier. Ingen er tilbakestående nok til å lage en egen cinematic for hver class.

 

Her er en cinematic teaser til sammenlikning:

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som skjer med den grafiske stilen de velger. Tenker spesielt på trailerne. Jeg hadde ikke oppdatert meg på Diablo 3 fronten på en stund nå, og skulle kikke på demonhunter traileren (den hadde jeg ikke sett ) og hadde visst ikke sett monk traileren på en stund heller. Er redd Diablo 3 og Blizzard faller av lasset og bommer her nå .... trailerne var bare cheesy og dårlig laget, og stod absolutt ikke i stil til hva de gjorde med Diablo 1 og 2. Jeg har vært optimist frem til nå, men etter det jeg klarte å hente frem av nye ting på sidene denne gangen nærmet jeg meg pessimist isteden. Vet ikke om jeg liker det jeg ser. Men jeg håper fortsatt =)

 

Faktisk litt eining når det gjeld trailers. Blizzard sine CGI-trailera er er i toppsjiktet, men synes dei har blitt litt for glade i å lage ingame-cinematics. Det fungerte greit i SC2, men også der var eg litt skuffa over talet på CGI. Håpar på ein skikkeleg cinematic etter kvar akt og aller helst ein intro i tillegg til den vi allereie har, som er linka til rett her oppe.

 

No kan det ikkje vere så lenge til betaen startar, håpar i alle fall ein her på forumet kjem inn så han/ho kan dele litt erfaringar.

Lenke til kommentar

Blizzard drip-feeder info fra D3 jevnlig, så vi har alltids nok å snakke om før det kommer ut.

 

jeg har ofte tenkt "Fy flate for en blære han har!" når jeg spiller Diablo 2 og hiver ned 20-30 potions på en halvtime.

Han pisser jo ALDRI! Sånn sett er potion-systemet ganske latterlig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Får man ett belte med potions som tidligere nå i D3?

Selv synes jeg systemet i D2 var bra men brukte mye tid på og fylle det etterhvert. Men om det blir større så blir det også litt enklere på en måte. Synes det virker veldig bra med systemet de nå også får med health-globes som en kan ta etter mobs du har drept.

Lenke til kommentar

Spilte igjennom D2 herom dagen med en Pala (hammerdin) og en barbarian (tank, warcries) og vi gikk gjennom hele spillet utrolig enkelt selv med utrolig dårlig gear. Ble det enkelere etter patch 1,13? Sist spillet vi med patch 1.09.

 

Håper bare D3 kommer og bli vanskelig nok, noe som de har sagt men uvist og hvite hvordan det egentlig blir.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser gjerne at de gjør noe med systemet. Bossfights i begynnelsen besto jo av å springe i ring Benny Hill-style, med bossen bak seg, og tømme ned potions hvert 10. sekund.

 

Your argument is invalid.

 

Hva har WoW gjort med dette problemet? Monstre beveger seg fortere enn spilleren. Problem solved.

 

Får man ett belte med potions som tidligere nå i D3?

Selv synes jeg systemet i D2 var bra men brukte mye tid på og fylle det etterhvert. Men om det blir større så blir det også litt enklere på en måte. Synes det virker veldig bra med systemet de nå også får med health-globes som en kan ta etter mobs du har drept.

 

Nei man får ikke et belte så vidt jeg vet. Health globes er en dårlig måte å fylle opp liv på. Hvorfor? Fordi man ikke kan kontrollere når man skal heale seg selv i like stor grad som potions lar deg gjøre. Slik som systemet er nå er man en liten katt som løper etter kattemat, og han som holder kattematen holder den i et lite snøre og løper alltid litt foran deg slik at du sjelden får tak i maten, og når du først kommer nære nok så forsvinner den.

 

Blizzard drip-feeder info fra D3 jevnlig, så vi har alltids nok å snakke om før det kommer ut.

 

jeg har ofte tenkt "Fy flate for en blære han har!" når jeg spiller Diablo 2 og hiver ned 20-30 potions på en halvtime.

Han pisser jo ALDRI! Sånn sett er potion-systemet ganske latterlig.

 

Det heter markedsføring og interesseskaping. Potions er selfølgelig en flytende væske som gjør seg om til blod, etter det tapte blodet fra det gigantiske kuttsåret på skulderen din. Det gir mening, ikkesant? At tapt blod blir til blod via potions igjen. *shrug*

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...