Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Gamestop i går. Han i kassa sa at de hadde fått 06.2012 som dato av Activition-Blizzard. Altså juni neste år. Skuffende for å si det mildt.

Uansett hvor (u)sansynlig det er har det garantert ikke kommet offisielt fra A-B. Hadde A-B virkelig fastsatt en slippdato, ville vi også fått vite det med en gang. Det er alt for tidlig å fastsette noe som helst om noen release, når de ikke en gang har satt noen release/start på Beta...

Lenke til kommentar

Var på Gamestop i går. Han i kassa sa at de hadde fått 06.2012 som dato av Activition-Blizzard. Altså juni neste år. Skuffende for å si det mildt.

Ingen veit noko om datoen. Viss han seier at dei har fått datoen frå AB så er han feilinformert. Ein tråd på diablofans.com oppsummerar det ganske greit:

There has been an onslaught of threads declaring sites that are offering preorders for Diablo III as well as release dates. All release dates, until announced otherwise by Blizzard, are tentative filler dates.

No, there's no conspiracy.

No, retail sites do not have inside information.

Yes, the preorder date is preliminary.

Så enkelt :)

Lenke til kommentar

Mange butikker har en anslått dato, kun for at folk skal kunne forhåndsbestille, ikke noe annet :)

Lenke til kommentar

Mange butikker har en anslått dato, kun for at folk skal kunne forhåndsbestille, ikke noe annet :)

Meget spesielt at de legger datoen så langt i fremtiden uten at det er noe i det.

Lenke til kommentar

Det har jo faktisk ein viss rot i verkelegheita, sidan AB under ein konferanse viste fram ei oversikt over framtida og der var D3 i første halvdel av 2012. Kan ikkje finne link på dette no, men det var no ikkje så frykteleg lenge sidan. Blizzard (viktig å skilje mellom AB og Blizzard) var då raskt ute med å påpeike at dei ikkje hadde satt noko dato og framleis håpa på å få spelet ut i 2011. Det kan vere dette gamestop baserar seg på, men juni var no kanskje litt i seinaste laget, men også kanskje det mest logiske valet sidan det er siste mnd i nettopp første halvparten av 2012.

Lenke til kommentar

Porten til helvette utenfor Gamescom messen i tyskland.

Der du burde vært og tatt bilde av deg selv for muligheten til beta tilgang.

Og jeg som skippa Gamescom pga de ikke annonserte demo muligheter, før her om dagen.

Oh well, var bare alpha tingen ifra Blizzcon2010, men vil prøve!

Lenke til kommentar

Det værste er at vennene hans garantert sa "Jeg syns det er konge at øynene dine er så lik øynene til ulven i bakgrunnen!" istedet for å kommentere at han cupper pungen i ene hånda.

Han ser ut som typen som kan gå med en utvasket ulve-skjorte med BORN TO ROAM tekst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som skjer med den grafiske stilen de velger. Tenker spesielt på trailerne. Jeg hadde ikke oppdatert meg på Diablo 3 fronten på en stund nå, og skulle kikke på demonhunter traileren (den hadde jeg ikke sett ) og hadde visst ikke sett monk traileren på en stund heller. Er redd Diablo 3 og Blizzard faller av lasset og bommer her nå .... trailerne var bare cheesy og dårlig laget, og stod absolutt ikke i stil til hva de gjorde med Diablo 1 og 2. Jeg har vært optimist frem til nå, men etter det jeg klarte å hente frem av nye ting på sidene denne gangen nærmet jeg meg pessimist isteden. Vet ikke om jeg liker det jeg ser. Men jeg håper fortsatt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...