Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde vel ikke det? Har ikke spillt barb selv, men statsmessig ser det jo ut som det skal gå greit. Du kan dog med stor fordel kjøpe det nytt våpen som ikke bør være alt for dyrt.

okey, ja har sett andre med like stats som har klart seg, men jeg syns jeg dør overaskende mye...

hm sliter med å finne bedre våpen som ikke koster skjorta jeg da..koster jo 10-100 mill for et litt bedre våpen...våpen med 1200dps+ er jo enda dyrere, desverre.

Lenke til kommentar

okey, takker for råd. får kjøpe meg ting med høyere critical damage da, har nesten 500 i all resist når jeg bruker war cry, men det er kansje ikke nok ?

er spessielt elite pack folk jeg sliter med, de med de lilla lys strålene som går rundt, suger jo ut liv hehe. + de dingsene som skyter ut sånne små fluer...

Lenke til kommentar

har noe rundt 500 res på WDen min og det er nok føler jeg. Nå er WD riktignok ikke en melee class, men jeg pleier å tåle noen slag likevel. Men så har jeg 24,5% crit chance og rundt 44k DPS med enchantress og buff. Killing speed har sykt mye å si for surviveabilityen.

Crit gear er dyrt selv med små prosenter så det kan hende du må gå på akkord med andre stats som all res, vit eller primary stat, men selv et item med bare 5% ekstra crit hjelper mye. Men jeg er fortsatt overbevist om at du kan finne deg et bedre våpen som ikke er alt for dyrt.

Lenke til kommentar

De delene du har uten MF, eller de delene du har men med mer MF vil uansett være sykt dyre siden du allerede har gode stats på de. Her ser du et spreadsheet på max MF på forskjellig gear: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkyM69Kcz8YxdDZhU0U4RzRJdlZmTXlQanZScFZwZUE#gid=0

Jeg hadde ikke giddet å kaste bort masse gold/$ på MF items ut over det du har. Du nevnte det ikke, så da tar jeg det for gitt at du ikke har MF på followeren din? Hvis du spiller mest solo og ikke er avhengig av at followeren har kill capability ville jeg sett etter defensive items med +mf til followeren. Med maks mf på alle items (40 amu 18x2 ringer, 25 våpen) får du totalt 170+101 MF = 271. Paragon lvler du til lvl 10 er du over 300 som er capen. (Eller, capen er bugget nå så follower items kan stacke over 300 mf, men dette skal patches). For å ikke blakke fullstendig si du tar det ned til 35+15+15+20 på follower og da er du fortsatt oppe i 255%, 285 med 10 plvls.

Ellers så kan du jo sikkert uten å tape for mye bytte ut chestpiecen din med en med mf, men lavere stats. F.eks finne en chest med pristat, +armor, all res og MF for å kompansere for tapet av vitality. Burde ikke blakke deg totalt heller.

Lenke til kommentar

Jeg spiller sjeldent solo, så er litt care med gearet på follower. Chesten har jeg sett etter å bytte ut en stund. Den har bare så mye stats at det gjør litt vondt :p

Frister å matche buksene med jakka: http://us.battle.net...thornes-surcoat

EDIT: Røyk på en ny hjelm gitt, fikk samme stats som den jeg hadde, men med MF. Tok med en ny gem så gikk jeg opp rundt 20% i MF ^^

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Hvorfor fleet footed? Skaff heller boots med 12% movement speed, eller bare dropp den.

Prøv å bytt ut fleet footed med guardians path og mantra of healing med mantra of evasion og hard target rune. Da får du 30% større dodge (tilsammen 67.5%) og du får 20% bonus til armor som gir større DR. Du burde vel ha god nok killingspeed med over 50k dps så med dobbelt så få slag mot deg, i tillegg til høyere DR fra armor bør det jo i teorien gå veldig mye bedre?

Lenke til kommentar
Hvorfor fleet footed? Skaff heller boots med 12% movement speed, eller bare dropp den. Prøv å bytt ut fleet footed med guardians path og mantra of healing med mantra of evasion og hard target rune. Da får du 30% større dodge (tilsammen 67.5%) og du får 20% bonus til armor som gir større DR. Du burde vel ha god nok killingspeed med over 50k dps så med dobbelt så få slag mot deg, i tillegg til høyere DR fra armor bør det jo i teorien gå veldig mye bedre?

Problemet er molten, firechains, arcane osv som man ikke kan dodge (og det er det som tar meg som oftest også).

Boots med mine stats er dyrt, og vil ha over 20% movement speed, haha. Har 12% på buksene og 10% fleet footed i tillegg til at jeg vil ha 12% på boots

Forresten, guardians path kan jeg prøve. Har jeg ikke tenkt på :p

edit: står forresten at jeg har 36k hp, men har ca 40k

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Jeg ville byttet ut et våpen med LoH. Kompisen min som spiller monk sier han ikke klarer seg uten vesentlig mer i alle fall. Han spiller med rundt 1000-1500.

Du kommer til å miste mye DPS (hvis ikke du er rik), men det er verdt det for å komme seg igjennom Act 4 ^^

Lenke til kommentar

Problemet er molten, firechains, arcane osv som man ikke kan dodge (og det er det som tar meg som oftest også).

Arcane er jo lett selv uten RW, bare være obs på det. Av "dritt" affixene er nok arcane den jeg dør minst av. FC er også grei, bare still deg intill noe så de ikke løper rundt deg. AIen er laget slik at de tar deg mens du er i bevegelse. Jo mer du løper jo større sjanse er det for fail. Kjøper du boots med 12% kan du hvertfall droppe fleet footed siden RW er cappet på 25% og da får du 24. Nå har du 22 med fleet. Molten er en bitch uansett, men blir mer overkommelig med høy DR.

Edit: Før 1.0.4 eksperimenterte jeg og en kompis mye med LoH vs. dodge og DR med en monk jeg spillte som tank for en DH i a3. Etter mye om og men fant vi ut at MoE med hard target var bedre enn MoH med loh rune. For at loh skal fungere må man ha høy aps og MYE loh.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...