X672 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Veit ikkje, crap items selger eg for gull mens dei som er bra selger eg for euro Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Tror et belte jeg fant en gang kunne gått for ca. €30, men det er vel maks for meg hittil av selvfunne items etter ca. 200 timer spillt. Har brukt for mye tid på å lvle opp alle karakterene tror jeg istedenfor å grinde Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Føler livet er urettferdig når jeg har fått 2 legendaries etter patchen, totalverdi under 1 mill. Når en kompis joinet meg for en champ-pack fikk han sett item som solgte for 20 mill Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Min tredje – første solgte for 8k. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 O lord. Det er jo eneste grunnen jeg har til å spille nå.. Søken etter de itemsene Lenke til kommentar
X672 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Min tredje – første solgte for 8k. Ikkje værst Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ingen som vet hvordan jeg kan aktivere US Action House? De fleste tingene mine er på US.Altså, til real currency. Endret 25. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
fredes Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Sjekka support-sidene på battle.net ......................................................................? Which real-money auction houses will I have access to? Players have access to real-money auction houses in their “home” game region only, as determined by the country of residence registered to the player’s Battle.net account. In addition, players in certain countries may only have access to a subset of the real-money auction houses in their home game region. Players in all three game regions will have access to the gold-based auction house for the region in which they’re playing. ... Europe - home game region for players in the European Union, Eastern Europe, Russia, Africa, and Middle Eastern countries such as Israel and the United Arab Emirates The Americas - home game region for players in North America, Latin America, Australia, New Zealand, and Southeast Asia http://eu.battle.net/support/en/article/diablo-iii-auction-house-regional-information Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Må si act 3 var relativt easy mode etter patchen. Pre patch slet jeg litt med act 2, og nå kjørte jeg igjennom Act 3 uten store problemer, tok alle elites uten større problemer og Azmodan gikk ned på første forsøk, falt aldri under halv HP en gang. Og jeg vil heller ikke si at jeg har veldig pro gear. http://eu.battle.net...49/hero/2145075 Act 4 derimot, må det noe mer farming til Endret 25. august 2012 av dTd Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Er arena patchen ute enda? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, men man må være paragon lvl 100 for å få tilgang. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Og Athene var såklart paragon 100 to timer etter patchen kom. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nytt partymedlem. Er faktisk nyttig også. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nytt partymedlem. Er faktisk nyttig også. Smooth, gjør han mye skade? Og varer han frem til døden møter han eller har han en timer? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Gjør omkring 36k per slag, i tillegg til fire chain. Han har veldig høy oppetid – spawner så fort enchantress begynner å angripe, kan dø av skade/timer, men respawner veldig raskt igjen om en fortsatt er i kamp. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvordan fungerer dette, noen som er greie å forklare? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Den dere pet'n eller hva det nå enn er, eller har jeg misforstått helt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå