Substitute Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Så bra da hvis det tar litt tid så har vi noe å strekke oss mot som man ikke klarer i løpet av noen få dager. Det var litt jobbing å nå lvl 99 i D2. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jo, men litt av poenget med å ha max lvl 60 var jo at alle skulle kunne komme seg dertil. No betyr det ikkje så mykje i praksis om ein er i paragon lvl 90 eller 100, men håpar det er meir realistisk å komme seg til max der enn lvl 99 var på D2. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg synes at det er fint med noe som virkelig skiller de som spiller dette over flere år og de som bare tar en 30 timers spillperiode og så blir lei. Dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Fra 59 til 60 var 7 millioner xp. Fra 59 til 60 er 2.4 millioner xp. Noen har klart å hacke xp-capen på 1.5 mill i timen, for de er allerede lvl 1 og på god vei mot lvl 2. Endret 21. august 2012 av fredes Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det lurt å ta vare på Fiery-steinene til etter patchen? Ser de stiger i pris som fy atm.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 D2 hadde jo ingen endgame heller, men folk fortsatte å grinde samme bossene om og om igjen bare for items. Det du nevner er end game. Knivingen om top 10. 50, 100 og top 10 class. Virtuelt uoppnåelig level cap. Den bittersøte følelsen av å måtte samarbeide med din bitreste ladderfiende time ut og inn samtidig som at du håper så inderlig at han/hun tar en pause eller finner senga slik at du kan hente inn noe av forspranget. End game er den biten som er etter du har spilt deg gjennom vanskelighetsgradene og nådd level 80-90. Da er fokus på ladder grinding sammen med de andre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Nå skal man heller ikke glemme at dette nok ikke er det første tiltaket som vil komme. Så vidt jeg har fortstått det er ikke Blizzard-folka helt fornøyd med Diablo 3, og dette virker jo som et relativt enkelt trekk som kan kjøpe dem en del tid for å komme opp med mer langsiktige/helhetslige ideer. Forhåpentligvis. Endret 21. august 2012 av Error Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Dette er et stort steg i riktig retning og fjerner problematikken med at exp-grindingen var over da man nådde level 60. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det gir jo ikke noe særlig nytt med paragon levels. Blir samme møkka som før, bare 'underlevels' for ekstra MF... Så lenge de ikke klarer å gjøre noe med AH og fikse looten er og blir d3 crap... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Etter patchen kan man gjøre progresjon i hver spillsesjon. Før patchen var det foruten utstyrsoppgraderinger ikke mulig å gjøre noe progresjon etter man nådde level 60 og hadde fulført vanskelighetsgraden inferno. At det ikke faller i smak hos deg betyr ikke at det er enstemmig og vedtatt og du burde prøve spilllet etter at patchen går live før du konstanterer at det er møkk. Det er for tidlig å si at patchen er gull og grønne skoger, men jeg er optimistisk til utviklingen. For min del var spillet en gedigen skuff ved release. Ikke pga spillmekanikken, men fordi det var begrensede muligheter for grinding og progresjon etter level 60. Det føltes som spillet var over før det begynte. Dårlig itemisation og mangel av skilltree og statpoints gjorde det ikke situasjonen bedre. Det meste kan fikses ved hjelp av tuning og patcher. Endret 22. august 2012 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Da er Paragon Level 1 i boks Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 tok det deg 3 timer? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Waaait what? Har 1.04 kommet ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jepp. Greit med 100 nye "levler" sånn sett, men hadde gjerne sett de kom med nye skills også. Blir litt traurig å bare fortsette i den samme, gamle tralten. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Et act 3 run ga litt over 23 millioner XP uten Ruby i helm, så ca 27 mill XP med Radiant Star Ruby, drepte vel kanskje 95% av mobsene. Så act 3 på 1,5 time med Ruby = 18mill XP / time Da vil det ta 580 timer å nå Paragon level 100, eller ~387 act 3 runs. Clearet ikke 100% av trashmobs, så er ikke helt nøyaktig dette her, men skulle gi en grei pekepinn. Er forøvrig enig at D3 fortsatt ikke har noe endgame å snakke om, tror de færreste orker å gå gjennom act 3 nesten 400 ganger, bare for en bonus som gjør at man kan farme act 3 enda mer effektivt.... Endret 22. august 2012 av xTep Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Det var jo nettop det folk brukte MYE mer enn 400 timer på i "endgame" D2, så ikke se bort i fra det... Med saftigere legendaries og høyere droprates (dog, prisene vil sikkert synke etter hvert) så er nok den økonomiske motivasjonen med RMAH + paragon lvls og kule legendaries mye mer effektivt som endgame enn D2. Det som dog blir kritisk for Blizz nå er at skill buffene de har fikset + en del morsomme affixer kan gi grunnlag for gøyale novelty builds som faktisk har en sjans i inferno. Endret 22. august 2012 av Feh Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det var jo nettop det folk brukte MYE mer enn 400 timer på i "endgame" D2, så ikke se bort i fra det... Med saftigere legendaries og høyere droprates (dog, prisene vil sikkert synke etter hvert) så er nok den økonomiske motivasjonen med RMAH + paragon lvls og kule legendaries mye mer effektivt som endgame enn D2. Det som dog blir kritisk for Blizz nå er at skill buffene de har fikset + en del morsomme affixer kan gi grunnlag for gøyale novelty builds som faktisk har en sjans i inferno. Folk hadde mindre ting å drive med / spille når d2 kom ut enn nå Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Dersom det tar 500 timer er det 1/10 av tiden det tar å nå 99 i Diablo II. Det er latterlig lite. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ladder oppe og går. http://www.diabloprogress.com/rating.stat_paragon_level Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå