Godsaker Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Godartikkel! Spesielt facebook-utdraget (der kommentaren naturligvis er slettet nå...) 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Wow, ikke særlig smart, Jay. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) http://us.battle.net...n/blog/6968517/ Get ready... to grind 100 more lvls! TLDR: Fra 1.0.4 kan du lvle opp 100 nye lvls etter lvl 60, såkalt "Paragon lvls". Hvert lvl gir +str +dex +int +vit tilsvarende ved vanlig lvl up i tillegg til permanent +3% mf/gf pr. lvl. MF/GF cappes på 300%, så ved Paragon lvl 100 kan du kaste alt MF gearet ditt og fokusere 100% på stats. NV stacks gir +15% xp pr. stack (tillegg til MF/GF antar jeg, stod ikke spesifisert). Vet ikke helt hva jeg synes, men et "end game" har de jo hvertfall tilført. På en måte. Det står at det skal ta ca. like lang tid som lvl 99 i Diablo 2, men sier ingenting om de mener D2C eller D2X. Endret 20. august 2012 av Feh Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg syns det var en god løsning på MF-problemstillingen. Om det er nok endgame vil tiden vise Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 D2 hadde jo ingen endgame heller, men folk fortsatte å grinde samme bossene om og om igjen bare for items. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg syntes det hørtes spennende ut. Men jeg trodde jo at de kom til å gi ut ekstra pakker slik at folk skulle komme til lvl 80 og så 99, men dette var jo en bedre løsning. Tommel opp. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det blir jo i prinsippet det samme som å si at D3 har 160 lvls. Eneste som ikke skalerer er enkelte skills. Resten følger jo vanlig progresjon + hard points i mf/gf. Men de har fortsatt tydeligvis ingen planer om å gjøre noe som helst permanent. Alt skal være åpent fra første til siste lvl og det skal ikke være en eneste mulighet for å definere noe som helst. Spiller ingen rolle for meg, men vet utrolig mange savner dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gear skalerer vel heller ikke? Annet enn at man får mere og mere MF %. Dropper vel samme ilvl56 driten på lvl 140 som lvl 60? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Selv om jeg liker paragon levels kan jeg ikke si at jeg er veldig imponert. Det er en simpel forsøk for å skape endgame, men det er forsatt ingen grunn til å spille for de som har klart Diablo. Hva er poenget med å grinde? Du grinder for å få gå opp i paragon level sånn at du kan grinde mer effektivt. Det holder ikke, det må være noen fortjeneste av å spille. Det de bør gjøre om de skal utfordre Guild Wars 2 er å legge til er en endless dungeon hvor det blir vanskligere og vanskligere hvor lenger du kommer ned. For moro skyld kan de legge til en boss på 10-ende, 20-ende og 30-ende hule og bytte grafikk på hver tiende etasje. Den kan bli fullstendig randomisert, og de kan bruke hulegrafikk fra tidligere kart. Ergo, det krever ikke mye arbeid. Uten noen grunn til å spille, så vil jeg heller spille Guld Wars 1 enn Diablo 3, og Guild Wars 2 kommer ut snart. Endret 20. august 2012 av Camlon Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hvis jeg ikke har konvertert helt feil skal 1.0.4 rulles ut under planlagt vedlikehold fra 03.00 - 13.00 22/8 (8 pm - 6 am PDT). Full patchnotes Utdrag: - 100 nye paragons lvls etter lvl 60. +stats tilsvarende vanlig lvlup og +3 GF/MF pr. lvl. Maks 300 MF/GF på lvl 100 (375 med 5 NV stacks). NV stacks gir +15% XP. - Magic find gjennomsnitt på antall spillere er fjernet (RM)AH: - Du kan søke på 6 stats i AH - Du kan søke på avg. dmg i AH istedenfor min/max - Stats fra gems er ikke lenger inkludert når du søker - Auksjoner kan bli avbrutt når som helst - Du kan søke etter stats på legendary items Bosser: - Ghom delvis nerfed (spes. gas cloud) Items: - Alle lvl 60-62 items har fått høyere base dmg, men 63 er fortsatt best - Two handers har fått en vesentlig buff for å konkurrere mot dual wield og off-hands - Repair cost for items lvl 53-63 har blitt redusert med 25% - Weapon racks dropper alltid items, men med høyere frekvens av lav kvalitet. - Ashes, barrels osv. kan igjen droppe items - Teksten på craft/jewl pages/tomes, potions og gems har blitt endret til lyseblå - Gem stack size økes fra 30 til 100 - Legendary items buffes, men kun for de som droppes etter 1.0.4. - +Attack speed på legendaries har blitt fikset for både pre og post 1.0.4 items Div: - Squirt the peddler flyttes opp til hidden camp i a2 så man slipper å gå ned for å kjøpe potions Monstre: - Alle monstre får redusert dmg fra inf a2. - Hvite monstre får økt HP fra inf a2, Elites får redusert HP fra inf a2 - Hvite monstre får 4x sjanse til å droppe blå og gule items - Bonus til HP pr. char i co-op games har blitt redusert til 75% i alle diffs. (fra 105% i inf til 75%) - Fire chains gjør 20% mindre dmg - Invulnearable affix er fjernet - Shielding kan kun trigge på ett monstre av gangen, og det siste monsteret i en gruppe kan ikke trigge shield - Jailer kan ikke spawne sammen med vortex, knockback eller nightmaris - Arcane beams redusert dmg med 30% UI: - Drag & Drop i elective mode fungerer kun når skill vinduet er åpent. Alle classes får justert en haug av skills. Generelt går det i økt dmg, lavere resouce cost, lavere cooldown og smartere "AI" på en del skills. - Endret 21. august 2012 av Feh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 *let the whining commence* Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 det fins tydeligvis ingen mellomting. de hadde ikke trengt å nerfe alt av fiender samtidig som at vi blir buffet og drops øker.. men for all del, dette er en etterlengtet patch! Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Blir ikke reflect damage nerfet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 *let the whining commence* Whining? Dette er den beste patchen hittil, og burde gjøre spillet mye morsommere. Jeg liker det jeg ser. Nesten, så jeg begynner å spille igjen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Samme her, vurderer det nesten selv. Mulig jeg tar noen få runds, men GW 2 er like rundt hjørnet Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Syns de fleste forandringene her er bra, D2 handla aldrig om super vanskelig mobs. Sonja (min Barb) står klar! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Kloke hoder har gjort litt matte og kommet frem til dette: Du vil trenger 11 billioner XP fra paragon 1 til 100. Fra 59 til 60 var 7 millioner xp. Hvis du tjener 1,5mill XP i timen vil det ta 7000 timer. Spiller du 10 timer om dagen (med konstant 1,5mill/t) vil det altså ta 2 år. Good luck. Endret 21. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 1,5M i timen hørtes lite ut. I tillegg blir du kraftigere for hver level, så det går raskere og raskere. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Tror "kloke hoder" bør ta seg en titt på hvor mye XP man egentlig tjener pr. time. Fra 59 til 60 er kanskje 7 mill, men det tar vitterlig ikke en hel time en gang å lvle det opp i a4 hell. Regn heller med 10M XP/h fremfor 1.5, og mest sansynlig er det mye mer siden du med 5 nv stacks får +75% XP + at du kan ha +XP fra gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå