BadCat Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Er det et slags undergrunnsmarked folk bruker istedet for ah? SLITER med å finne en 1hand med høy dps socket og lifesteal. pfffft... Finner jo noe, men sann 200Mill har jeg ikke akkurat Var en fin 1130+ 1h med 900 life on hit og sokkel på RMAH forleden dag. Mulig den er solgt, men kan være den blr lagt ut igjen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Såkalte "elitespiller" er jo bare folk som er lei av spillet og whiner om alt Blizzard gjør. Det er "casuals" som fortsatt spiller, altså blir de selvsagt prioritert over de som bruker hele dagen på å grine på blizzard-forumet. QFT Dessuten, diablo serien har aldri dreid seg om supervanskelig gameplay og balansering av builds. De gjorde et forsøk på dette med D3 og inferno, men ettersom det ikke fantes noe endgame utenom inferno (act 4 hell kunne rundes av en fireåring med tilsvarende gear som fikk deg onshotta i inferno, og det droppa ikke en shait der) så feilet det forsøket. Spillet har blitt morsommere etter at de reduserte vanskelighetsgraden, nå kan også etpar suboptimale builds brukes med varierende hell. Jeg er overbevist om at de annonserte forandringene som kommer i 1.0.4 vil forbedre spillet for de som ennå spiller det. De såkalte hardgamerne eller elitespillerne har uansett rundet spillet for lenge siden. Deres whining over at blizz nerfer spillet går kun på at flere får tilgang på loot som de har hatt eksklusiv tilgang til fordi de utnyttet exploits fra første stund og opparbeidet seg gear som de kunne bruke når exploitene ble fikset. Du silte tydeligvis ikke Diablo2 Hardcore i 2000 når det var Super Unique Monsters med Multishot, Lightning Enchanted og conviction aura = Instant death med mindre man hadde survival-build / realm best gear. Ellers kan man nevne Super Unique monsters med Mana Steal, Teleportation og Stoneskin. Før nerf så fikk de full hp hver gang de teleporterte og man hadde konstant 0 mana. Med mindre man var pro eller gikk ut av gamet hadde man raskt 1 stk død karakter. Noe lettere ble det ikke dersom man fikk to eller tre Super Unique Monsters + minions på en gang og var maks uheldig med egenskapene som de spawnet med. Når man i tillegg hadde spillere som forsøkte å drepe andre spillere med å pulle harde Super Unique Monsters var det langt ifra lett. Ellers var det Dolls, Iron Maiden i Chaos Sanctuary og Burning Souls med massive lynangrep. 10-15 burning souls + Super Unique med Conviction = RIP. Spillet var ikke jevnt vanskelig men med hundrevis av CS-runshver eneste dag fikk man med jevne mellomromSuper Unique Monsters med dødedlige stats. Dette ble nerfet en rekke ganger og i dag er spillet mye lettere enn hva det en gang var. 8 player med en løpsk MSLEB Super Unique, gode tider. Endret 11. august 2012 av BadCat Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 SNIP. Du silte tydeligvis ikke Diablo2 Hardcore i 2000 når det var Super Unique Monsters med Multishot, Lightning Enchanted og conviction aura = Instant death med mindre man hadde survival-build / realm best gear. Ellers kan man nevne Super Unique monsters med Mana Steal, Teleportation og Stoneskin. Før nerf så fikk de full hp hver gang de teleporterte og man hadde konstant 0 mana. Med mindre man var pro eller gikk ut av gamet hadde man raskt 1 stk død karakter. Noe lettere ble det ikke dersom man fikk to eller tre Super Unique Monsters + minions på en gang og var maks uheldig med egenskapene som de spawnet med. Når man i tillegg hadde spillere som forsøkte å drepe andre spillere med å pulle harde Super Unique Monsters var det langt ifra lett. Ellers var det Dolls, Iron Maiden i Chaos Sanctuary og Burning Souls med massive lynangrep. 10-15 burning souls + Super Unique med Conviction = RIP. Spillet var ikke jevnt vanskelig men med hundrevis av CS-runshver eneste dag fikk man med jevne mellomromSuper Unique Monsters med dødedlige stats. Dette ble nerfet en rekke ganger og i dag er spillet mye lettere enn hva det en gang var. 8 player med en løpsk MSLEB Super Unique, gode tider. Nei spilte aldri D2 på HC, men har klokket mange mange timer på SC fra patch 1.09 (tror jeg) og videre. Dine scenarioer er selvsagt fryktelig vanskelige, men de likner fælt på oneshot abilities slik vi hadde i act 3+ i D3 før nerf. Slike brickwall-to-the-face egenskaper vil jeg strengt tatt ikke beskrive som vanskelighetsgrad, men dårlig design. Har dødd nok til Iron maiden i Act4 med WW baba for å si det sånn... Det forandrer uansett ikke poenget mitt om at de som hyler høyest er de som kan rulle gjennom spillet med hinsides OP gear fra exploit farming og OP builds. Jeg kan drepe hvert eneste monster i hele spillet og har tatt diablo på inferno (double tornado OP baba specc) men jeg gidder da ikke bruke tiden min på å hyle på forumet til blizz om hvordan "scrubs" nå får tilgang til ting som bare jeg hadde før fordi jeg har så uber 1337 skillz. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Litt 1.0.4 info http://eu.battle.net/d3/en/blog/5617583/104_Systems_Preview-10_08_2012. Kanskje jeg begynner å spille litt igjen når dette evt. kommer.. ser i hvert fall ut som noen skritt i riktig retning. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ser ut til at det er mulig å selge gull, men man skal jaggu være tålmodig. Dette er det første gullet jeg har fått solgt på en uke. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ser ut til at det er mulig å selge gull, men man skal jaggu være tålmodig. Dette er det første gullet jeg har fått solgt på en uke. Vil tro det er fordi man skal være passe dum for å handle gull med det gulvet Blizzard har satt. €2.50 per mill mot under €0.50 fra tredjepart, men du får også handlet for ned mot €0.75 uten at du trenger å bevege deg ut av RMAH\AH. De bør sette gulvet til €0.25 per million gull isteden. Endret 12. august 2012 av fredes Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Såkalte "elitespiller" er jo bare folk som er lei av spillet og whiner om alt Blizzard gjør. Det er "casuals" som fortsatt spiller, altså blir de selvsagt prioritert over de som bruker hele dagen på å grine på blizzard-forumet. Alle jeg kjenner som definitivt er casuals spiller ikke lenger. Virkelige casuals spiller spillet for 30 timer og sa finner seg et nytt spill. Jeg har heller ikke hort sa my whining, hvis du ikke mener all kritikk er whining. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Custom-maps i D3 hadde vært gøy, noe ala det som er i SC2. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Custom maps ville jo i så fall vært uten loot.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Custom maps ville jo i så fall vært uten loot.. Ja, det er klart, men hadde nok økt levetiden til Diablo Som med warcraft 3, tror nok ikke det hadde vært så populært som det ble uten custom maps Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Warcraft 3 er noe HELT unikt når det gjelder custom maps da, og spillet er så å si laget for det. Vet ikke om det er særlig realistisk at det kommer til å bli utgitt noen editor for D3, uten at det 1) ville vært så avansert at ingen ville fått noe særlig ut av det eller 2) vært så banalt at det ikke hadde vært noe særlig å bruke tid på. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) To spm.: Hva er "The Black Rock Ledger"? Og quiver, får jeg noe for den, eller skal jeg bare salvage ? Endret 12. august 2012 av Mr. ve Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Black Rock Ledger" er easter egg fra serien Lost, ingen funksjon utover det. Quiveret kan du kanskje få noen tusen for Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Og quiver, får jeg noe for den, eller skal jeg bare salvage ? Salvage og selg brimstone nå eller vent til 1.04 for å se om prisen på brimstones skyter i været. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Og quiver, får jeg noe for den, eller skal jeg bare salvage ? Salvage og selg brimstone nå eller vent til 1.04 for å se om prisen på brimstones skyter i været. Hvorfor tror du prisen på brimstones vil skyte i været? Jeg har fått inntrykk av at legendary dropraten skal øke, noe som vel vil føre til billigere brimstones? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Legendary`s blir vel buffet, så de som dropper etter 1.04 vil vel bli hyppigere brukt enn de som har droppet hittil, så færre legendary`s blir salvaget. Vet ikke om dette stemmer jeg men?? Chance to inflict bleed for 375-466 dmg er helt latterlig dårlig på lvl 60. Det er vel så vidt snakk om så lite som en promille av hva fienden tåler. Wtf Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hvorfor tror du prisen på brimstones vil skyte i været? Jeg har fått inntrykk av at legendary dropraten skal øke, noe som vel vil føre til billigere brimstones? Legendary`s blir vel buffet, så de som dropper etter 1.04 vil vel bli hyppigere brukt enn de som har droppet hittil, så færre legendary`s blir salvaget. Vet ikke om dette stemmer jeg men?? Uhm, nei til dere begge. Brimstones brukes til å crafte legendaries. Dersom flere (craftbare) legendary items blir brukbare etter 1.04, vil etterspørselen gå opp. Samtidig er det nok ganske mange som har forutsett denne prisstigningen. Mange har sikkert investert i brimstones, og det vil være med på å mette markedet når patchen slippes. Ingen garanti for det ene eller det andre altså. Edit: det kjetil_90 skriver er forsåvidt et moment som kan ha en innvirkning. Prisen på brimstones vil jo alltid dikteres av markedsverdien til de billigste lvl 60 legendaries, selv om det i praksis gjerne er motsatt nå som de fleste er ubrukelige. Endret 12. august 2012 av fredes Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg salvaget et blått 2h våpen her for 2 dager siden og fikk en Brimstone. Må ha vært en feil. Angrer på at jeg ikke tok bilde av det... Har i ettertid salvaget over 100 items uten at det har skjedd igjen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg salvaget et blått 2h våpen her for 2 dager siden og fikk en Brimstone. Må ha vært en feil. Angrer på at jeg ikke tok bilde av det... Har i ettertid salvaget over 100 items uten at det har skjedd igjen. Blå og gule items som er lvl 61+ har noen promille sjanse for å salvage til Brimstone. Ingen bug, men det er ganske sjeldent Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har skjedd meg én gang hittil Fra et gult item. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå