Lionel_Luthor Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 På off handen når man kjører dual wield, har dps ingenting å si? Kun stats som teller? Vist du er barbar og kjører whirlwind spec, så har ikke offhand noe å si på dps. Kun stats. For alle andre klasser og forsovidt vanlig barb, har offhands dps noe og si. For man slår annevert med hvert våpen. Mainhand 1k dps offhand 500 dps. Så slår du med 1k dps - 500 dps - 1k dps -500 dps.. Så gjelder å finne 2 våpen som er ganske like på dps. Det får fint med f.eks 1k dps main hand med 500 life on hit også en offhand med 800 dps, men som som har 100 crit damage for eksempel. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support. hmm , klarer ikke finne en email å kontakte supporten på.... noen som har den? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tviler på at de har en egen epost du kan kontakte dem på. Du må nok opprette en support ticket en eller annen plass. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Sikkert mange som har sett det, men jeg har ikke fått det med meg før i dag. Føles jo litt fortreffelig å drepe Jay Wilson og en god del av de som har jobbet med spillet 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei. Jeg og en kompis spilte Diablo III opp til level 30 sammen sist uke. Da lånte jeg kompisen min sin PC, men brukte min egen battle.net-konto. Da jeg kom hjem å skulle fortsette med karakteren jeg lagde på Mac-en min, så var plutselig min level 30 demon hunter borte. Hvorfor? Jeg regnet egentlig bare med at det ville være en slags sky, og at jeg kunne ta med meg karakterene mine mellom ulike maskiner. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei. Jeg og en kompis spilte Diablo III opp til level 30 sammen sist uke. Da lånte jeg kompisen min sin PC, men brukte min egen battle.net-konto. Da jeg kom hjem å skulle fortsette med karakteren jeg lagde på Mac-en min, så var plutselig min level 30 demon hunter borte. Hvorfor? Jeg regnet egentlig bare med at det ville være en slags sky, og at jeg kunne ta med meg karakterene mine mellom ulike maskiner. Bare den karakteren? Sjekk om du er på EU eller US servere:P Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har faktisk bare én karakter ... Skal sjekke serverne. Begge gangene jeg har installert spillet har jeg bare kjørt på, valgte aldri server selv. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er helt sikkert servervalget som er feil Den er litt snål av og til. Finner det under innstillinger->konto ved innlogginsskjermen om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
dup Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke spilt D3 på ca en mnd, men tenkte jeg skulle inn og titte litt. Når jeg skulle logge meg inn fikk jeg beskjed om at kontoen var stengt. Fulgte henvisningene for hvordan man skal åpne den igjen, men under password reset fikk jeg "You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support." Betyr det at noen har forsøkt å hacke seg inn? Og kan man kun ringe customer support, ikke sende mail? Kunne ikke finne noe, bare sånn ticket, og da virket det som om man måtte logge seg inn på battle.net. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 http://eu.battle.net/support/en/article/contact Står nummeret for Norge der. Evt. kan du prøve å ringe de gratis på Skype. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Da er char profiles oppe å går. Spiller av en eller annen grunn fortsatt... satser vel på at dem greier å gjøre spillet bedre med tiden. http://eu.battle.net/d3/en/profile/jihn-2784/hero/75399 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Spillet er vel omtrent like dødt som denne tråden for tiden jihn: Fin enchantress! Endret 6. august 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Diablo 3 stream, om noen er interresert Monk lvling www.twitch.tv/pridecaketv Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Crafting er det noen som helst vits. Det går vel ikke ann å crafte items med ilvl høyere enn 62. Hva i så fall er vits i å crafte. Jewels er vel litt mer for seg. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Spillet er vel omtrent like dødt som denne tråden for tiden jihn: Fin enchantress! Jepp. Utrolig befriende (tidsmessig osv) å ta pause fra D3. Får håpe det blir fikset opp en gang i fremtiden, men har ikke store forhåpninger akkurat. Men, det er jo veldig mye annet det går an å bruke tid på.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Crafting er det noen som helst vits. Det går vel ikke ann å crafte items med ilvl høyere enn 62. Hva i så fall er vits i å crafte. Jewels er vel litt mer for seg. Vel, ja. At det er ilvl 62 har ikke så mye å si når du fortsatt kan få noen fine rolls på 6 affixer. Jeg har tjent noen millioner på å crafte seven sins skuldre, som kan rolle høyest mainstat i spillet såvidt jeg vet Jewels har lite for seg å crafte, siden konkurransen er så beinhard at hele profittmarginen forsvinner. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Vel, ja. At det er ilvl 62 har ikke så mye å si når du fortsatt kan få noen fine rolls på 6 affixer. Jeg har tjent noen millioner på å crafte seven sins skuldre, som kan rolle høyest mainstat i spillet såvidt jeg vet Potensielt høyeste int, dex og vit av alle shoulders ja. Endret 7. august 2012 av fredes Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen som har prøvd pony lvl, er det verdt å ta en titt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå