Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jepp, jeg starta en Wizard men klarer ikke å finne styrke til å start pånytt på nightmare. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har ein barb på 220 timer og ein DH på 22 timer, eg liker spelet enda Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bare jeg som ble dritt lei av de samme questene, folka og områdene etter nightmare? Føler at jeg er dritt lei spillet, prøvde en ny class, men gikk lei etter act II. Langt ifra. Jeg måtte pine meg gjennom Hell bare for å få kommet meg til inferno men tror det blir ei stund til jeg spiller gjennom Inferno, og enda lengere til jeg orker å lvle en ny character. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Noen som kan hjelpe meg med en price check på disse to? Finnes nærmest ikke tilsvarende på AH så er vanskelig å sette en god pris. På forhånd takk! Håkon Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Likte bracerene! Men vansklig å verdisette noe da prisene varierer noe sykt fra dag til dag(med unntak av gode våpen). Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Likte bracerene! Men vansklig å verdisette noe da prisene varierer noe sykt fra dag til dag(med unntak av gode våpen). Nettopp Forøvrig, elemental damage river sykt mye hardere nå enn for en 10 dager siden da jeg dro på ferie. Molten gjør så sinnsykt mye skade, og noen desecrate også. Har skjedd noe muffens med siste hotfix... Lenke til kommentar
X672 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hmm, merker ingen forskjell på elemental damage... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hmm, merker ingen forskjell på elemental damage... Hvilken act? Har testet i act 3 inferno. Er ikke alle mobs, bare noen få som plutselig overrasker med sykt høy skade. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Kansje det er fleire elemental damage som er oppå kvar andre men det ser ut som om det kun er ein? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 hmm, merker ingen forskjell på elemental damage... Hvilken act? Har testet i act 3 inferno. Er ikke alle mobs, bare noen få som plutselig overrasker med sykt høy skade. jeg har også merket at i løpet av de siste 2 ukene at fire gjør mye mer skade(act3/4) Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Synes dette virker som en veldig bra måte å (hvertfall foreløbig) holde en del av interessen oppe hos spillere (som kanskje er møkk lei) mens man venter på ordentlig end-game content. http://www.diablofans.com/topic/63825-positive-monster-affix-ideas-from-us-diablo-iii-forums/ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 En diablo 3 livestream av en kamerat ^^ Om noen er interressert så ta gjerne en titt, kan hende vi kan trenge litt hjelp av erfarne diablo-spillere og så =) http://www.twitch.tv/mrpridecookie Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Noen som vet når Arena og PvP skal komme? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Patch 1.1 trur eg som sikkert er 4-6 månder til tipper eg. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Patch 1.1 trur eg som sikkert er 4-6 månder til tipper eg. 4-6 måneder? o.O Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg vil bli overrasket om det kommer før jul. Patch 1.0.4 er vel planlagt først, og selv den er nok over en måned unna. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 har ikke fått spilt diablo på 2 dager nå. Får ikke oppdatert spillet. Det kommer bare failed to download information about the next patch diablo 3... Lenke til kommentar
X672 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det var vel maintenance på onsdag men eg måtte ikkje starte spelet på nytt for å laste ned ein patch. Har vel stått på i 5-6 dager sia sist eg restarta pc'en... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 På off handen når man kjører dual wield, har dps ingenting å si? Kun stats som teller? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) main hand + off hand / 2 = dps Endret 4. august 2012 av X672 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå