pax1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 "Adria was my mother, but I.." *space* SHUT THE FUCK UP! "look, more hidden footprints!" "it's good to work again." Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 *eier en champ uten å miste liv* "A worthy foe!" Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Dreper en champ etter masse wipes, repairs, frustrasjon osv: "i expected more"... Eller "we taught them a lesson"... Follower står i desecrator og dør: "that is what I trained for"... Så mye comedy-gold Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Fight your way past JONnnnDARRRRRRR Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Apropos follower er det utrolig dårlig hvordan de har gjort det. Mulig det er bedre med Templar som er melee og tåler litt, men enchantress på inferno er jo en vits. *Dør av plagued* *spawner i plagued* *dør av plagued før hun får spawnet ferdig* Skikkelig imponerende. Generelt hvor "dumme" followers og AI generelt er i spillet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Apropos follower er det utrolig dårlig hvordan de har gjort det. Mulig det er bedre med Templar som er melee og tåler litt, men enchantress på inferno er jo en vits. *Dør av plagued* *spawner i plagued* *dør av plagued før hun får spawnet ferdig* Skikkelig imponerende. Generelt hvor "dumme" followers og AI generelt er i spillet. Enaste bra med de er at du også benytter deg av stats de får av utstyr. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Apropos follower er det utrolig dårlig hvordan de har gjort det. Mulig det er bedre med Templar som er melee og tåler litt, men enchantress på inferno er jo en vits. *Dør av plagued* *spawner i plagued* *dør av plagued før hun får spawnet ferdig* Skikkelig imponerende. Generelt hvor "dumme" followers og AI generelt er i spillet. Min Enchantress har 50K helse, så det skal litt til før hun dør. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) enchantress på inferno er jo en vits. Tuller du? Enchantress er den objektivt beste followeren uansett hvilken klasse du spiller. 4 sek charm, 15% armor (!), 30% slow på fiender, aoe som gjør betydelig skade, samt +3% ias eller en aoe hex. Med 53k hp og range er det også sjeldent jeg ser enchantressen nede. 9k dps utenom spells er forøvrig ikke ubetydelig. Endret 31. juli 2012 av Pingas 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette er en ekte mailadresse? [email protected] Har aldri registrert meg... og i noen år har jeg fått mail fra Blizzard om forskjellige ting (selging av account osv). Har ignorert det, men vil bare høre med dere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg søkte gjennom mailen min, og jeg har aldri fått en mail fra den adressen. Tipper den er fake. Endret 1. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ja tenkte meg det. takk for at du sjekket^^ Her er mailen btw: Greetings! It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with: "slettet link" Login to your account, In accordance following template to verify your account. * First and Surname * Secret Question and Answer Show * Please enter the correct information If you ignore this mail your account can and will be closed permanently. Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation. Regards, Account Administration Team Blizzard Entertainment "slettet link" Diablo III , Blizzard Entertainment 2012 Jeg la den under spoiler siden det kan ta litt mye plass. Endret 1. august 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) [email protected] er en kjent phishing mailadresse. Ikke svar, og ikke trykk på lenker. Battle.net bruker kun us.battle.net/eu.battle.net og ikke slik som i lenken der som peker til us.battle.net/login/en/?ref=http://us.bat tle.net/d3/en/index&app=com-d3 I tillegg får du kun mail fra battle.net, og INGEN andre adresser når du får mail fra blizzard. Endret 1. august 2012 av Feh Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Nei har aldri gått inn på lenkene som står der, og jeg ignorerer mail fra de for de havner i søppelpost. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kanskje fjerne linkene fra mailen, så ingen trykker ved en feil? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ja kanskje lurt det! Edit: Sånn. Endret 1. august 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvordan er det med items på followeren? Får man noe av bonusen selv? Gjelder det alt (inkl strength, vitality osv.)? Eller bare crit chance osv.? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg tror man får 20% av MF i hvert fall.... Men sikkert noen eksperter som kan bekrefte. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hvordan er det med items på followeren? Får man noe av bonusen selv? Gjelder det alt (inkl strength, vitality osv.)? Eller bare crit chance osv.? Jeg tror man får 20% av MF i hvert fall.... Men sikkert noen eksperter som kan bekrefte. 20% MF, 20% GF og muligens exp. Ingenting annet. Endret 1. august 2012 av fredes Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Får ikke crit% og andre stats fra followers. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bare jeg som ble dritt lei av de samme questene, folka og områdene etter nightmare? Føler at jeg er dritt lei spillet, prøvde en ny class, men gikk lei etter act II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå