Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Finnes det noen boter til D3 som ikke er sperret?

Har Blizzard lagt opp egne items for salg?

Går det og "dupe" items?

Såvidt jeg har fått med meg fungerer de fleste bots enda, det er bare kontoer tilknyttet boting som har blitt bannet.

Blizzard legger nok neppe opp items for salg. Kanskje noen av de ansatte som spiller gjør det, men de genererer ikke items for å tjene penger, nei. Man kan selvsagt spekulere i det, men det er nok tvilsomt.

Til en viss grad. Det har vært noen exploits som har kunnet blitt brukt til duping, men de har blitt tettet. Jeg har også lest om folk som har fått en kompis/bekjent fra et godt stykke unna seg selv til å logge inn på kontoen, ta alle items og gi til seg selv, hvorpå han som hadde itemene i utgangspunktet sender inn en support ticket og ber om en rollback fordi han har blitt hacket. Det fungerte faktisk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen boter til D3 som ikke er sperret?

Har Blizzard lagt opp egne items for salg?

Går det og "dupe" items?

Såvidt jeg har fått med meg fungerer de fleste bots enda, det er bare kontoer tilknyttet boting som har blitt bannet.

Blizzard legger nok neppe opp items for salg. Kanskje noen av de ansatte som spiller gjør det, men de genererer ikke items for å tjene penger, nei. Man kan selvsagt spekulere i det, men det er nok tvilsomt.

Til en viss grad. Det har vært noen exploits som har kunnet blitt brukt til duping, men de har blitt tettet. Jeg har også lest om folk som har fått en kompis/bekjent fra et godt stykke unna seg selv til å logge inn på kontoen, ta alle items og gi til seg selv, hvorpå han som hadde itemene i utgangspunktet sender inn en support ticket og ber om en rollback fordi han har blitt hacket. Det fungerte faktisk :p

Bra de banner folk som jukser!

Att Blizzard legger opp egne items er fra min side helt uten grunn egentlig var egentlig bare ett generelt spørsmål:)

Så noe la merke til 8 stk 2h buer helt identiske på AH for 2 mill hver. Det virket veldig rart for det var samme person som la opp det og etter 30 min tror jeg det var så var de borte fra AH.

Lenke til kommentar

Han holder på nå. Han driver og dreper Diablo på hardcore med blågear som ikke er kjøpt på AH. Skills. Han har vist inventory flere ganger. Er ikke mye å si mot det egentlig. Han beviser at han trenger ikke dyrt AH gear donert fra fans nå.

athenlive.com

Yep, han vant. Så da kan vi vel konkludere med at D3 ikke er så gear dependant som folk vil ha det til.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Han holder på nå. Han driver og dreper Diablo på hardcore med blågear som ikke er kjøpt på AH. Skills. Han har vist inventory flere ganger. Er ikke mye å si mot det egentlig. Han beviser at han trenger ikke dyrt AH gear donert fra fans nå.

athenlive.com

Yep, han vant. Så da kan vi vel konkludere med at D3 ikke er så gear dependant som folk vil ha det til.

Ikke hvis man spiller barbar...

Lenke til kommentar

Blir dumt når folk må ha bevis for at spillet er justert helt feil :p

Athene, KingKongor, Krippi, Kripp, Hafu

Alle de gjør ikke mye annet en å spille, de er flinke, men de er også kjente, det er mer en bare "Look at my skills" bak en del av dem. iallefall i min logikk så ser ikke jeg hvordan en person kan klare holde en jobb mens de streamer 12 timer dagen, å skal ha søvn osv også.

Skulle gjerne prøvd det jeg også, men har ikke nok vilje eller tid.

En ting med diablo, spill, generelt vanskelige ting i livet, om en bare vil, så går det, mye ligger i hva et menneske faktiskt vil, ingeting så langt i diablo er umulig, trenger bare en approach på hva som må gjøres ^^

Men jeg har aldri likt athene xD ser litt puslete ut, å så er hans "Character" på streams å blogs osv alltid så arrogant og overdreven :p liker mye bedre swifty og Krippi der, eler chritaras, noe mer ærlig gaming en hans raging skal man vel lete lenge etter xD

Lenke til kommentar

Blir dumt når folk må ha bevis for at spillet er justert helt feil :p

Athene, KingKongor, Krippi, Kripp, Hafu

Alle de gjør ikke mye annet en å spille, de er flinke, men de er også kjente, det er mer en bare "Look at my skills" bak en del av dem. iallefall i min logikk så ser ikke jeg hvordan en person kan klare holde en jobb mens de streamer 12 timer dagen, å skal ha søvn osv også.

Skulle gjerne prøvd det jeg også, men har ikke nok vilje eller tid.

En ting med diablo, spill, generelt vanskelige ting i livet, om en bare vil, så går det, mye ligger i hva et menneske faktiskt vil, ingeting så langt i diablo er umulig, trenger bare en approach på hva som må gjøres ^^

Men jeg har aldri likt athene xD ser litt puslete ut, å så er hans "Character" på streams å blogs osv alltid så arrogant og overdreven :p liker mye bedre swifty og Krippi der, eler chritaras, noe mer ærlig gaming en hans raging skal man vel lete lenge etter xD

Puslete gamere as, nei skal man game bør man ha styrketrening som hovedhobby :D

Forsåvidt enig med athene, aldri likt fyrn selv...

Lenke til kommentar

athenlive.com

underlig konklusjon? "oi en av verdens beste(?) og mest kjente klarer å komme igjennom uten å kjøpe gear og farme(?) og det er en stor nok sak til å streame det og det blir fulgt av menge, da kan det ikke være særlig gear-dependent?"? Så det like lett ut som da fyren hadde bedre gear og drepte alle bossene med øyenene igjen?

AtW

Lenke til kommentar

Det var mye vanskeligere fordi det var kun et titalls gode Executioner Sword eller Gothic Bow på den europeiske realmen mens det var flere hundre spillere som ønsket dette. Det var rett og slett ikke nok til alle.

Det var selvsagt noen hundre buer med 140 skade og 20 ias som krevde 3 av 6 prefix/suffix (Kings, Merciless og Alacrity. Det var ca 1 til 50 000 i odds for å få en slik bue. Saken er at en god bue hadde 160 eller mer skade og 1-2 gode stats i tillegg. For å greie det måtte man ha 15-20 max damage, life-/manasteal, +2 skill, ekstra attackrate, -40% requirements eller 15-20 dexterity i tillegg. Oddsen for å få en slik bue var én til flere millioner og kun en håndfull slike buer er noen gang droppet.

Jeg hadde en nesten perfekt bue, en av de beste som droppet i europe, men jeg grindet og imbuet til jeg så mannen med ljåen.

*snip*

Fint å sjå slike poster! :) (Sjølv om dette er ein D3-tråd.)

Har tatt opp D2:LOD sjølv ganske mange ganger dei siste åra, seinast for 2 år sidan. Har du peiling på korleis "miljøet" er i dag? Er det fortsatt bra med trykk etter ein ladder reset?

PS: Har du tips til nettstader som tar for seg D2?

Endret av huf
Lenke til kommentar

Prøvde nettop å farme litt i Act 2.. gikk dårlig.. Møtte en gjeng av de som hopper rundt i desolate sands (som eksploderer i poison etter de dør). Hadde vel Jailer, arcane enchanted, shielding.. + en til (extra health kanskje?).. Som wizard.. har på ingen måte veldig bra gear (men nok til å i praksis ikke dø i akt 1), men blir bare nuka ned.. umulig å holde dem på avstand og gjøre nok skade til å få dem ned (med mitt gear), og til slutt blir respawn timer så høy at du starter på fullt... Gjør jeg noe fryktelig feil? Min follower (enchantress) dør etter 2 slag.. mulig templar lever lengre, men jeg får dem jo uansett på meg... jaja...

:hmm:

Edit: Accursed heter de vel...

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Godt at det ikke bare er meg da... :(selv om jeg sikkert har for lite dps og for dårlig gear (og kanskje skills)).

Uansett.. hvor mye dps bør man ha for å kunne farme effektivt i Akt 3?

Kommer an på klassen.

Act 2 er barnemat btw, det er vanskelig første gangen man kommer dit, men når du starter å vite hva hvor hvem så er det snart np så ikke vært for redd :)

jeg kan farme i act 1 med min wizzard som har 800 ar ~~ og ca 56k dps | barb som har 220k dps og er tornadolol | dh som har 160k dps med lite res

men det å farme kommer lettere å lettere når du kjenner content, om du nettopp er kommet til en ny akt så er det en fin vegg der, den har vi alle møtt ^^

Lenke til kommentar

barb som har 220k dps og er tornadolol

Pic or it didnt happen. Og ikke prøv deg med noe screenshot med wrath oppe :p

Det er det som regnes i dps :p uten noe som helst er det "bare" på rundt 70k

Mine 220k blir dermed ekstremt puslete når man setter opp mot de som har 500k +++ :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...