Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg syns det var lettere å få bra gear i D2....

 

Det var mye vanskeligere....

Jeg snakker om D2: LOD, og jeg syns det var lettere. D2 classic spilte jeg vel gjennom på de tilgjengelige klassene, men ikke så mye mer. LOD derimot ble det brukt endeløst med (underholdende) timer på. Etterhvert med lengre pauser, men så tilbake for noen måneder igjen.

 

Enig i at det er synd at D3 ikke lever opp til sin arv. Men, D3 har i hvert fall fått meg til å reintallere D2...er i gang med en MF sorc. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at D3 gir svært mye morro for pengene. Får ikke spilt så mye som jeg gjorde med D2, men tar det steg for steg. Har en lang horisont, haster meg ikke av gårde mot Inferno men koser meg lvl for lvl på veien dit. Historien var bra første gang jeg var igjennom, nå skipper jeg den. Nå gjelder det å få mest mulig dmg og finne best mulig gear. Er på nightmare med min lvl 50 demon hunter, har 30k dmg og synes at det er ganske enkelt foreløpig. Jeg kunne lett ha kjøpt gear for virkelige penger, men jeg ville sett på det som juks og ødelagt spillgleden for meg selv, men synes det er helt greit at andre gjør det. Savner runeord fra LOD og muligheten til å spille 8 personer i samme game. Samtidig er det mye enklere å bygge karakter i D3. Ikke mye du kan gjøre galt virker det som.

Lenke til kommentar
netterladder.jpg

 

 

Ah, det gleder en gammel D2 spiller å se hvor god og full av detaljer den gamle D2 grafikken faktisk var. Den grafiske stilen passet virkelig spillet helt perfekt, man kunne se hvor mye arbeid Blizzard hadde lagt i animasjonene og da spesielt dødsanimasjonene kontra D3. I D3 eksploderer som regel fiendene i store kjøttbiter eller alle lemmene på kroppen deres blir slengt til alle kanter om de blir treft av en pil. For ikke å snakke om at flere av bossene bare forsvinner i en lyssky istedenfor å "sprekke opp" slik de gjorde i D2.

 

Skulle ønkse Blizzard hadde lagt like mye kjærlighet i D3 som i D2. :hrm:

Lenke til kommentar

De har nok lagt like mye kjærlighet i det, men husk at det er to vidt forskjellige designfilosofier. Jeg er helt enig med deg at atmosfæren i D2 er bedre, både grafisk og ikke minst musikalsk samt SFX, men det er nedlagt ganske mange timer med arbeid i D3 også. På noen områder glitrer D3 i all sin prakt, men generelt sett er det litt for lite stemning. Dybdefølelse er f.eks noe de til tider har mestret svært godt.

Lenke til kommentar
Ta av dere nostalgibrillene og boot opp Diablo 2 på en moderne HD-skjerm. Det tar minst 15 minutter å bli vant til den grumsete 800x600 oppløsninga.
Word up. Prøvde D2 forleden. Holdt på å få epilleptisk anfall av hakkinga og appellerte ikke i det hele tatt. Fysj. Men smaken er som baken... Endret av Bjellesau 550
Lenke til kommentar

For øvrig syns jeg grafikken i D3 generelt er veldig bra...kanskje et av de mest positive aspektene ved spillet for min del.

 

Men noen ting syns jeg er litt "slurv". .... F.eks gjenbruk av layouts...litt for mye av det (eks tower of the damned(?) i akt 3). I akt 1 er det massevis av floor-tiles man kan løfte, som så aldri (?) gjenbrukes...og i akt 3 er det barrel-konstruksjoner som er invulnerable fordi det er en mortar på vei inn... Men på det hele veldig bra.

Lenke til kommentar

Tok en runde i vinter og koste oss godt, etter 15 min så glemmer du grafikken er nesten fra forrige år tusende.

 

Men til noen D3 spørsmål.

 

Finnes det noen boter til D3 som ikke er sperret?

Har Blizzard lagt opp egne items for salg?

Går det og "dupe" items?

Lenke til kommentar

Tok en runde i vinter og koste oss godt, etter 15 min så glemmer du grafikken er nesten fra forrige år tusende.

Samme her. Bare et par måneder men nok til å lage Chains of Honor, Fortitude osv... Har reinstallert igjen så blir vel on & off noen måneder igjen.

Men til noen D3 spørsmål.

 

Finnes det noen boter til D3 som ikke er sperret?

Har Blizzard lagt opp egne items for salg?

Går det og "dupe" items?

Sikkert...virker som botterne er i full sving i hvert fall.

Aner ikke. Vil anta at de ikke har det da det ville vært veldig drøyt (i mine øyne), men hvem vet?

Ser ut til at item-duping også eksisterer i D3, men bare anekdotisk bevis som YouTube videoer av folk med samme item (alt identisk) i hele inventory.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...