Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ah, jeg blandet AR og AR. Attack rating og All resists Lenke til kommentar
X672 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Blir vel kalt "IAS" i Diablo Endret 17. juli 2012 av X672 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 AR er borte i D3. Du har 100% hit rate uansett hva. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Enda en (eller er det den første) som har strøket med mens han spiller Diablo 3. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10051615 Jaja, sånn går det når man ikke tar matpauser. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Enda en (eller er det den første) som har strøket med mens han spiller Diablo 3. http://www.vg.no/nyh...?artid=10051615 Jaja, sånn går det når man ikke tar matpauser. Går ikke ann for et menneske å sulte ihjhel på 40 timer desverre. Står vel at han fikk akkutt hjerte karr ett eller anna som gir mening, når man sitter så lenge is strekk uten å bevege på seg, så plutselig skal man gå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 BROOD HATCHLING HVA FAEN!??!?! Hva i alle verdens dager er feil med de forpulte små edderkoppene i a2? Greit at blå monstre skal være vanskelig, men med 700 all res og 30k hp blir jeg nærmest instagibbet av de HVITE? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Enda en (eller er det den første) som har strøket med mens han spiller Diablo 3. http://www.vg.no/nyh...?artid=10051615 Jaja, sånn går det når man ikke tar matpauser. Går ikke ann for et menneske å sulte ihjhel på 40 timer desverre. Står vel at han fikk akkutt hjerte karr ett eller anna som gir mening, når man sitter så lenge is strekk uten å bevege på seg, så plutselig skal man gå Finnes det ikke parental control på D3 også? Nå var vel fyren 18 år, men hvis du sitter 40 timer i strekk klarer du åpenbart ikke å balansere spillingen din, så hvis han bor hjemme burde vel foreldrene kanskje ha satt grenser for ham... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Han satt på en nettcafe, på et privat rom, altså utenfor noens kontroll sånn sett. Det kan vel dog settes spørsmålstegn til denne caféens seriøsitet når de lar en fyr sitte alene på et rom i 40 timer uten å sjekke at det går bra. Det er jo mange som har stryki med i disse landene på nettop dette så det er rart de ikke har rutiner for å se til kundens ve og vel, evt. ha regler om minst 2-3t pause pr. 24t. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Ok.. fikk ikke sett artikkelen på VG (bortsett fra overskriften)... midlertidig feil på web-serveren eller noe slikt. Edit: Kanskje Blizzard burde implementere noe diminishing returns på extended play-time... Etter 6-timers spilling får du -5% til xp-bonus, magic find, health osv pr. 10 minutt til du tar en pause.. osv... Det er selvfølgelig brukerens ansvar (og som du sier burde vel nettcafe-eieren ha fått øynene opp også), men likevel. Endret 17. juli 2012 av pax1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Sinssvak? Hvorfor skulle blizzard straffe meg fordi jeg gjør en 10 timers Butcher run med et par kompiser mens jeg spiser mat imens? Går ikke an. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Du tar jo matpause - ikke noe problem For øvrig var det spøkefullt sagt, men tydeligvis ikke nok smilies.. skal huske til neste gang. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) har nettopp begyntt på ac1 på hell, men så å si alle items jeg finner, eller titter på på AH er like bra eller mye dårligere en det jeg har. har 6400 i DPS og 42k i health osv...har jeg makset ut karakteren min ? før så var jo drivkraften litt å finne, kjøpe bedre og bedre ting hele tiden...men nå er det litt kjedelig siden man ikke får noe nytt...selve spillet er jo rundet 2 ganger før, så er jo ikke såå mye spenning i det.. Endret 17. juli 2012 av Blazer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Vent til lvl 60 før du tenker så alt for mye på gear. 6400dps og 42k hp høres veldig OP ut for act 1 hell Du får nok byttet ut mye når du nærmer deg 60/inferno. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 har jeg makset ut karakteren min? Haha. Nei langt ifra. Bare vent til du når lvl 60 så skal jeg love deg at du finner bedre gear på AH. Det er vill forskjell fra items med reqlvl slutten av 50 tallet og opp til 60. 6,4k DPS er også latterlig lavt i forhold til hva du trenger endgame i inferno. I tillegg til at du må ha restiance. I tillegg til at du må ha crit hit/chance. I tillegg til... osv. Norm+NM+Hell = faceroll/cakewalk. Det blir ikke vanskelig før du er i inferno a3-4 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 har jeg makset ut karakteren min? Haha. Nei langt ifra. Bare vent til du når lvl 60 så skal jeg love deg at du finner bedre gear på AH. Det er vill forskjell fra items med reqlvl slutten av 50 tallet og opp til 60. 6,4k DPS er også latterlig lavt i forhold til hva du trenger endgame i inferno. I tillegg til at du må ha restiance. I tillegg til at du må ha crit hit/chance. I tillegg til... osv. Norm+NM+Hell = faceroll/cakewalk. Det blir ikke vanskelig før du er i inferno a3-4 så du mener at ting ikke er synlige for meg i f.eks AH fordi jeg kun er lvl 53 ? vet jo at inferno ar bad ass i forhold til alt annet hehe, får bare kjede meg igjennom hell da, evt til lvl 60 og se om det skjer noe spennende Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Meh...10. gangen jeg går gjennom Cathedral lv1 for å finne Black Mushroom.. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) så du mener at ting ikke er synlige for meg i f.eks AH fordi jeg kun er lvl 53 ? vet jo at inferno ar bad ass i forhold til alt annet hehe, får bare kjede meg igjennom hell da, evt til lvl 60 og se om det skjer noe spennende Hvis du søker etter items for din karakter Leif (Barbarian) eller w.e. så er ikke alt synlig for deg, nei. Med mindre du manuelt setter max lvl til 60 såklart. Endret 17. juli 2012 av fredes Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ja jeg fant Black Mushroom på normal, kan jeg ta den questen på alle vanskelighetsgrad. Gir den drikken meg mer stats hver gang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jepp, kan finne mushroom på alle vanskelighetsgrader..har holdt på i 3 timer uten å finne den enda..boooooooooooored. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ja jeg fant Black Mushroom på normal, kan jeg ta den questen på alle vanskelighetsgrad. Gir den drikken meg mer stats hver gang? Får du stats av Black Mushroom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå