Feh Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Testet en litt "morsom" monk build i går sammen med en DH. Kjøpte inn gear for ca. 300k, full pupp på all res, vit og andre defensive stats. Endte opp på 4k dps (!), 60k hp, 1100 all res, 65% DR, 35% dodge og 20% block. Han kjørte en hybrid dps/survive DH og vi kjørte igjennom a3 ganske så greit. Det tok en god del timer, men vi fikk clearet alt frem mot Cydea, da måtte vi ta kvelden. Noen mobs var kjipe å tanke og vi måtte kite som faen, men de fleste mobs tok vi ned greit. Trashmobs og en del gule/blå med middels mods tanket jeg nesten helt uten å heale t.o.m. I gearet ligger det dog mye potensiale for å komme opp på rundt 15k dps uten for mye gold spendt. Tipper at med ca. 1 mill lagt inn kan jeg soloe a3. Før kunne vi bare farme a2, men med 300k lagt inn, og solgt items for totalt 7 mill etter runet så var vel profitten grei. Lenke til kommentar
Mulfer Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jeg får beskjed om at kontoen min ikke har knyttet til en diablo 3 lisens (når jeg logger meg på). men inne på eu.battle.net står det at jeg har "starter edition" Kan noen plz fortelle meg hva jeg skal gjøre? Endret 12. juli 2012 av Mulfer Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 tar sin tid alene, det skal sies lol Egentlig ikkje Har ikke tatt han før så tenkte at jeg bare skulle safe in isteden for å løpe rundt ham lol 20k dps når han løper fra meg hele tiden = det tar J*** lang tid xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvor mye er det realistisk å få for denne her? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvor mye er det realistisk å få for denne her? 757g. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Så dere mener at den er totalt ubrukelig for noen som helst? Virkelig? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg kjører dualwield på en monk. Etter hvilket våpen som er off og main så har jeg enten 1.88 eller 1.64 ApS. Merker meg at ApS settes til 1.64 hver gang jeg dør. Må flytte våpen frem og tilbake for å få 1.88 igjen. Noen som har merket det samme? Har ikke hørt noe snakk om det før... Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Se på attackspeed mens du slår, du har da 1.64 og 1.88 annenhvert slag =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som kan lage Radiant star emerald her? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som kan lage Radiant star emerald her? Eg har kan vist du har gemsa som trengs men nå hopper eg i seng så vist du ikkje finner nokon så kjem er eg online i moro tidleg Gattsu#2620 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hvor mye er det realistisk å få for denne her? 757g. Holdt på å skrive hva jeg fant, men så du hadde lagt den ut nå. 1m var kanskje i overkant, siden det ligger flere ute med tilsvarende/bedre stats til lavere pris. Riktignok veldig høy armor på denne, men jeg hadde nok loweret bidet til kanskje 5-700k. Tvilsomt at du får 1m siden det er items med lavere armor, men en både mer dex og mer res (opptil 20 mer res, og en med dualres (for monk)) som ligger billigere. Uansett lykke til Endret 13. juli 2012 av Feh Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Det ser ikke ut som vendor trash for meg. Brukere her må slutte å anta at alle andre er som dem selv. Eller at alle som spiller er særlig gløgge. Noen personer ser nesten utelukkende etter høy armor, den har ignore durability, ganske høy dexterity og all res. Pluss socket som er bra. Usikker hva du kan få for den, men jeg tror det skal være mulig å selge den for 1M. Den er kanskje ikke så interesant for en Monk, men en Demon Hunter som ønsker høy armor og lavere reperasjonsregninger kan være veldig interesert. Endret 13. juli 2012 av Camlon Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Den hjelmen der er søppel uannset hva du måtte mene. Måtte lese posten 2 ganger, men er fortsatt ikke sikker på om du troller eller ikke. Endret 13. juli 2012 av mesteryoda Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Salvage/Vendor eller kan jeg få noen laken på AH? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Salvage/Vendor eller kan jeg få noen laken på AH? Den kan du få litt for, Socket trekker prisen opp. Resten er bare skrot. Søk på 1h med socket og se hva prisen ligger på for et rundt 750 skade Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Søk på lignende items på AH. Kanskje du får noe for 1h mace. Staffen aner jeg ikke. Tror nok ikke du blir rik her. Igjen: bruk AH til å sammenligne, items varierer i pris nesten fra dag til dag! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvor mye er det realistisk å få for denne her? Når jeg er i tivl, så legger jeg ting til minimum bid, fungerer helt fint for meg, da jeg av og til selger for 758, og av og til 700k. I beste fall tjener jeg noen hundre tusen gold, i værstefall blir noen andre gla for billig gear. Win-Win. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er det bare meg eller er det en del "stillere" i spillet de siste dagene. Har begynt å ta en god stund å finne public games og tar ofte tid før det kommer folk inn når jeg åpner spill for public (noen ganger kommer det ingen). Er det bare sommer-ferie som har slått til eller spiller alle solo? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Må regne med at en del av casual spillerne har forlatt spillet. Tviler det er mange "hardcore" spillere som spiller public games med den average MF% nerfen man tar når folk med mindre mf joiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå