Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente å ha lest et sted her om folk som bruker ca. 10min/lvl. Vet ikke om det er hele veien til 60, men jeg lurte på om det fremdeles er noen (solo)-teknikker for rask levelling som funker? 4 karakter på veg til 60 (52 nå) begynner å bli litt kjedelig.

 

Uansett.. hva er din teknikk (hvis du har noen)? Hvor lang tid bruker du? Har gjort litt "Shattered Crown"-runs, men det blir jo ganske kjedelig i lengden og (kanskje) ikke så effektivt etterhvert som man begynner å nærme seg 60....(?)

 

http://www.twitch.tv/kezha/b/323256636

 

vel å merke ikke 10 min pr level :p

 

utenom dette om du ikke er alene går det ant å quest cascade, virker alt for knotete for min egen del

Lenke til kommentar

Det går litt utover ytelse å fylle den, å alltid ha 20% kapaistet ledig, i tillegg til det produsenten har lagt av er i mine øyne å sløse med plass dog.

 

AtW

 

Dersom man ikke har ca 15 GB ledig er det uansett mange installasjonsfiler, blant annet Diablo III, som stanser med meldng om at man har for lite ledig lagringskapasitet til å kjøre installasjonsprosessen. Det skulle bare mangle at man ikke rydder opp på disken ved å arkivere filer som sjelden eller aldri er i bruk.

Lenke til kommentar

Det går litt utover ytelse å fylle den, å alltid ha 20% kapaistet ledig, i tillegg til det produsenten har lagt av er i mine øyne å sløse med plass dog.

 

AtW

 

Dersom man ikke har ca 15 GB ledig er det uansett mange installasjonsfiler, blant annet Diablo III, som stanser med meldng om at man har for lite ledig lagringskapasitet til å kjøre installasjonsprosessen. Det skulle bare mangle at man ikke rydder opp på disken ved å arkivere filer som sjelden eller aldri er i bruk.

 

Det er ikke poenget, selvfølgelig må man ha nok ledig plass på disken til det man skal installere. Å insistere på å sitte igjen med 20% hele tiden er sløs dog. Det har heller ingenting med å rydde opp på disk å gjøre, det går fint ann å ha mindre enn 20% å ha en ryddig disk, eller ha mere ledig og en uryddig disk.

 

AtW

Lenke til kommentar

http://www.twitch.tv/kezha/b/323256636

 

vel å merke ikke 10 min pr level :p

 

utenom dette om du ikke er alene går det ant å quest cascade, virker alt for knotete for min egen del

Jepp.. har gjort den der.. men det blir jo usigelig kjedelig i lengden.. selv om jeg sitter og ser på Izzard standup og bare har litt oppmerksomhet på spillet... :)

 

Skulle ønske at det var slik at første toon spilte du vanlig fra 1-60, neste fra 1-55, nummer 3 fra 1-50 osv.. ikke mye "gameplay experience" ut av de siste levlene når du har gjort det så mange ganger.. det eneste man vil er komme til 60 og teste inferno builds og lvl 60 gear....

Lenke til kommentar

Nei, det holder ikke å ha nok kapasitet til det man skal installere, Selv om det man skal installere kun tar 4 GB kan det være at treshold i installer er satt til 12-15 GB. Har hendt seg at Blizzard Entertainment har krevd 12 GB ledig plass for en patch på 1-2 GB.

 

Et triks erå midlertidig flytte over noen store filer til en annen disk for så å flytte de tilbake.

Lenke til kommentar

Noen som kan gjøre meg litt klokere angående nephalem buffen? Skjønner så klart at den øker magic og gold find med x antall % per buff, men gir den noen form for garanti når det gjelder gule items fra elite packs? Eller gjelder den kun ved 5 stacks?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg tok nylig et Butcher run uten at det droppet et eneste gult item fra elite packs og rare mobs, bortsett fra Warden og Butcher da så klart. Er det en bug eller var jeg maks uheldig? Har nemlig ikke opplevd det før og det begynner å bli mange Butcher runs på meg nå.

Lenke til kommentar

Verdt noe som helst? Kjipt at når jeg endelig får legendary med high item level så suger den.

 

Den er nok ikke verdt stort desverre. Gå til blacksmith og salvage den så får du i hvertfall en legendary essense ting. Den selger for ca 120k på AH sist jeg sjekket (Brimstone et eller annet)

Lenke til kommentar

Hei:) Har fått meg guestpass og tenkte jeg skulle teste dette spillet, men det oppstår problemer ved installasjonen....

Trykker på installasjonsfila, den søker etter updates.. Så får jeg beskjed om at den ikke kan connecte to "battlenet patch service".

Hva skal jeg gjøre? Har prøvd mye rart;)

Får forresten heller ikke logget inn på battle.net gjennom sc2, så helt krise i heimen nå ;)

Håper på hjelp.

Mvh. Mulfer

Lenke til kommentar

Etter å ha kommet til diablo i går, tenkte jeg at det er på tide å teste ut bittelitt, første gangen faila jeg fordi jeg ville se hvor mye han skada meg :p

 

try 2 kom jeg til phase 2 men daua av pebcak å trøtthet så orka rett å slett ikke, idag first try :p tar sin tid alene, det skal sies lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...