Xander^ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvilke attributter bør jeg se etter når jeg skal selge på AH? Hva er søppel og hva er jackpot? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Så du vil ikke bruke penger i spillet fordi vennene dine ikke ville akseptert det? "oh no! Noen synes det er rart at jeg kan bruke et par hundre kroner på noe jeg kanskje må bruke 3 uker på og skaffe" Ser ikke helt logikken din. Selvsagt påvirker sosiale konvensjoner. Du sier ikke "det ble en dyr helg, fordi jeg leide 3 prostituerte", rundt lunsjbordet. Ellers tror jeg det er sosialt akseptabelt å bruke penger på spill, og en spillmaskin feks. Å bruke penger på in-game-items framstår som litt mer underlig (og personlig mener jeg det er litt mer underlig pengeprioritering også) AtW Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Delvis enig med deg ATW, men vi må også huske på at en av de modellene som har vært i størst vekst de siste årene er såkalt "Free-to-play"-modeller som finansieres av transaksjoner in-game. Må si at jeg ikke helt skjønner poenget med å kjøpe items i spill som Diablo 3, der det eneste som driver deg fremover er å farme for å få bedre items. Jo mer items du kjøper, jo mindre grunn har du til å spille spillet... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg tipper de fleste som kjøper items er folk som ikke har tid til å sitte å farme Butcher 40 ganger for så og kanskje få seg et item de trenger for å komme seg videre i spillet. Personlig skal jeg kjøpe meg et nytt våpen fordi jeg er så forbanna tett å solgte det andre jeg hadde. Men som sagt så vil jeg tro det helst er folk som si jobber 10 timer om dagen og da vil komme seg igjennom spillet mer effektivt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvilke attributter bør jeg se etter når jeg skal selge på AH? Hva er søppel og hva er jackpot? Primary stats + vitality + allres Primary stats + Life on Hit + attackspeed Dex+Vit+Res er i hvertfall bra for monk, LoH og Attackspeed også Er bare å søke på ting som koster mye så ser du hva det er penger å tjene på Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har de fikset opp disconnecting error nå eller småtikkinga i grafikken eller er spillet infisert av disse tinga enda? Har vurdert Diablo III lenge nå å vil vite om de har fikset problemene betaen hadde... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. Endret 10. juli 2012 av Feh Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Snart ferdig med nightmare diff., ble så mye greiere når jeg fikk meg 400-500dmg crossbow til demon huntern min som er lvl47 atm. Azmodan fyren daua på 23 sek. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Lagger bare i oppstartsøyeblikket hos meg. Etter ett minutt eller så er det 100% laggfri gaming inc. Nightmare ble easymode for meg også da jeg fikk kloa i en kraftig tohånder. Desverre var attackspeed for dårlig for en wizard, så i Inferno byttet jeg til en 890dps enhånder og noe attåt. Blir allikevel fort eid i Act hvis jeg ikke passer meg litt når jeg møter eliter.. Endret 10. juli 2012 av Bjellesau 550 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. At det er sånne smålagg mens man spiller, vil ha en flytenes opplevelse i spillet, ikke noen hiccups eller hva man kan kalle det Endret 10. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg er en av dem som egentlig finner AH gøyere enn selve spillet, da jeg elsker penger. Hva er lurest, spille bosser etc for bra loot, og selge alt, eller å skaffe masse crafting materiale, og lvl'e opp blacksmith så langt som mulig og lage items? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. At det er sånne smålagg mens man spiller, vil ha en flytenes opplevelse i spillet, ikke noen hiccups eller hva man kan kalle det Jeg er en ganske så sindig person, så slike ting klarer ikke å irritere meg i noen grad. Jeg er dog også opptatt av at ting skal flyte greit, spesielt i et spill som D3 hvor du kan dø iløpet av et splitsecond hvis du ikke følger med/ting flyter, men som nevnt har det vært bra i det siste. Jeg har tidvis hatt sterkere laggspikes, så jeg har ikke turt å spille hardcore siden jeg har dødd en del ganger av det, men som nevnt så tror jeg faktisk det er hva som ligger mellom meg og serveren som er problemet. Kanskje ikke så rart mtp. at jeg spiller over 30 år gammelt kobber fra telenor, 4 km unna sentralen For å si det på en annen måte, hadde du spurt for 1 mnd siden hadde jeg anbefalt deg å holde deg langt unna, for da var spillopplevelsen helt forferdelig dårlig, men sånn som det har vært de siste 2-3 ukene, har jeg ingen grunner til å ikke anbefale. Innholdet utover betaen er verdt å få med seg for 450 kr uansett, en tilfeldig lagspike til tross. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. At det er sånne smålagg mens man spiller, vil ha en flytenes opplevelse i spillet, ikke noen hiccups eller hva man kan kalle det Jeg har spillet installert på en SSD og opplever ingen lagg i starten av spillet. En kompis derimot har det på en 7200 snurredisk og har litt lagg her og der. Så SSD fikser laggen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Den mest effektive måte å spille spillet på, er å sitte på AH og leite etter billige items, for så å selge de med profitt. Men det gidder jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. At det er sånne smålagg mens man spiller, vil ha en flytenes opplevelse i spillet, ikke noen hiccups eller hva man kan kalle det Jeg har spillet installert på en SSD og opplever ingen lagg i starten av spillet. En kompis derimot har det på en 7200 snurredisk og har litt lagg her og der. Så SSD fikser laggen En kamerat av meg spiser av og til rømmegrøt til middag og Diablo hakker mye for ham. Jeg spiser aldri rømmegrøt, og for meg hakker det aldri. Velg heller risgrøt dersom dere spiller Diablo, folkens! 5 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Feilpost.. Endret 10. juli 2012 av pax1 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Får disconnect hvis jeg idler for lenge ingame, så før AFK finner jeg alltid et nytt checkpoint. De siste ukene har det vært tilnærmet lik 0 trøbbel for min del. Har noen laggspikes innimellom, men det kan likegodt være linja mi snarere enn D3 for alt jeg vet. Hender også innimellom at det er litt rubberbanding, men generelt sett har opplevelsen vært ganske smertefri de siste ukene, i motsetning til launch som var en regelrett katastrofe. Betaen fungerte feilfritt for meg hele veien så for min del er det "like bra" nå. Hva legger du i småtikking? Bortsett fra de første 3-5 minuttene etter at spillet er startet opp hvor det lagger og hakker en del går alt som smør for min del. At det er sånne smålagg mens man spiller, vil ha en flytenes opplevelse i spillet, ikke noen hiccups eller hva man kan kalle det Jeg har spillet installert på en SSD og opplever ingen lagg i starten av spillet. En kompis derimot har det på en 7200 snurredisk og har litt lagg her og der. Så SSD fikser laggen En kamerat av meg spiser av og til rømmegrøt til middag og Diablo hakker mye for ham. Jeg spiser aldri rømmegrøt, og for meg hakker det aldri. Velg heller risgrøt dersom dere spiller Diablo, folkens! Om du spiller på skrap hardware kan faktiskt ha en essensiell betydning på hvordan et spill vil spille... Iallefall i en persons verden av feilsøkning, så er det relativt stor fare for at problemet er hos en bruker om 14 av 100 har et sammsvarende problem sån ca samme sted å sån ca med å gjøre det samme. Jeg har D3 på jobb, på min personlige gammle laptop (som mind you snaut nok klarer harke av gårde lengre) å min desktop PC. 0 lag alle steder, 3 forskjellige PCer 2 forskjellige ISPer 3 forskjellige netverkskort, 2 helt forskjellige enviorments. at det er accurate er det ikke, men lurer veldig på hvilke PCer folk som har disse standard problemene sitter på. Nei da driter jeg langt i om dere har PCer til 40 000 norske grynker eller om det er det nyeste flashy SSDen eller ikke, er drivere oppdatert? er det kun diablo 3 som lagger? er det kun 1 plass i spillet det lagger? Å mest å best av alt, hvordan kan vi som IKKE har problemet, igjennskape problemet hos oss? Oppstart sier dere? uansett hvilket quest jeg starter på logger inn på osv så skjer det ikke så fryktelig mye? rømmegrøt smaker btw forferdelig 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Link til speccet jeg bruker: http://eu.battle.net...kPQi!ZbY!ZZccbY Gear ubuffet, kun enchantress buff: Jeg tar ingen ære for utviklingen av speccet, det har blitt gjort av langt mer dedikerte spillere enn meg En veldig god guide på hvordan spillestilen fungerer og hva slags gear som trengs kan leses i denne tråden her: http://eu.battle.net...opic/4797400513 Da har jeg prøvd litt og jeg skjønner ikke en dritt. Jeg får jo ikke rage. Har nesten 45% crit og får jo ikke brukt whirlwind engang. Kommer ragen fra LoH? Jeg skjønner også at det er et "dårlig" spec til trangere områder? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Haakon: Testa det speccet jeg og og fungerte ganske bra. Måtte konsentrere meg ganske mye for å bruke space som move i starten men. Men sliter med single mobs (f.eks. bosser). Har også en god del dårligere gear enn du har da. Hvordan har du fått så mye damage? Har 200 mindre strength og 100 mindre dps på main hand enn deg, men kun ca. halvparten av damagen (rundt 12k unbuffed). Mixy: Ikke bruk WW med en gang, skaff deg 100 fury først. I tillegg må du fortsette å bruke sprint gjennom hele prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå