UriasX Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps. Og hvilken klasse var dette? Skulle likt å se en link på det gearet Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Itemgarden har eksistert eviglenge og er pålitlig(kjøpte noen mill gull der selv ). pay2win! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps. Og hvilken klasse var dette? Skulle likt å se en link på det gearet Barb, hadde rundt 500 ress rundt 10k dps 800 life on hit kan fikse et bilde i morgen Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Itemgarden har eksistert eviglenge og er pålitlig(kjøpte noen mill gull der selv ). pay2win! Har ikke kjøpt noe sånt før, men er bare så dritt lei av tanken på at jeg kanskje aldri kommer til å se en lignende dropp igjen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps. Og hvilken klasse var dette? Skulle likt å se en link på det gearet Barb, hadde rundt 500 ress rundt 10k dps 800 life on hit kan fikse et bilde i morgen Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Itemgarden har eksistert eviglenge og er pålitlig(kjøpte noen mill gull der selv ). pay2win! Har ikke kjøpt noe sånt før, men er bare så dritt lei av tanken på at jeg kanskje aldri kommer til å se en lignende dropp igjen Brukte du dual tornado specc eller? Kjører det selv nå, tok akkurat Azmodan på første forsøk For å feire at jeg endelig fikk han ned på inferno kjøpte jeg littegrann bedre gear. 180k for MH våpen og 150k for shoulders. Fikk også en fin offhand som jeg brukte ca 600k på men tror det er verdt det. Stats når jeg skal begynne på act 4: Det er ubuffet, men med Ruthless, Nerves of Steel og Weapons master som passive da. Burde vel greie meg i act 4 også, act 3 gikk flott så lenge ting ikke var shielding eller stakk av hele tiden Får ikke drept goblins med dual tornado da men det får bare være Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. MMOkings - også holdt på i mange år og leverer 90% av ordrene på under en time. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 En kompis fant et... brukbart våpen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Veldig.. Veldig pent. Men tenk å betale 1200 kroner for et våpen da! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er nok de færreste som gjør noe sånt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps. Og hvilken klasse var dette? Skulle likt å se en link på det gearet Barb, hadde rundt 500 ress rundt 10k dps 800 life on hit kan fikse et bilde i morgen Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Itemgarden har eksistert eviglenge og er pålitlig(kjøpte noen mill gull der selv ). pay2win! Har ikke kjøpt noe sånt før, men er bare så dritt lei av tanken på at jeg kanskje aldri kommer til å se en lignende dropp igjen Brukte du dual tornado specc eller? Kjører det selv nå, tok akkurat Azmodan på første forsøk For å feire at jeg endelig fikk han ned på inferno kjøpte jeg littegrann bedre gear. 180k for MH våpen og 150k for shoulders. Fikk også en fin offhand som jeg brukte ca 600k på men tror det er verdt det. Stats når jeg skal begynne på act 4: Det er ubuffet, men med Ruthless, Nerves of Steel og Weapons master som passive da. Burde vel greie meg i act 4 også, act 3 gikk flott så lenge ting ikke var shielding eller stakk av hele tiden Får ikke drept goblins med dual tornado da men det får bare være Nei jeg kjørte 1h og skold og stacket LOH, vit og ressist all Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er nok de færreste som gjør noe sånt. Trenger bare at 1 gjør det hvis man kun har 1 å selge - Også håper jeg vi kan roe ned siteringen litt - Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Fristet å selge noe på real money AH, men blir kanskje kjedelig å komme tilbake til gearless karakter. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sparer alt mitt gear til når jeg kommer tilbake fra USA må nok selge en del da for å kompansere en måned uten lønn lol! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Da var Diablo nede på Inferno! Null stress joggedress med dual tornado i act 4, kun etpar shielding folk som ga meg litt motstand. Gikk gjennom hele acten uten å hoppe over en eneste pack og tok alle bossene på første forsøk. Herlig å endelig føle seg skikkelig sterk Tok Diablo med 5NV og seff droppet han bare skrot Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kan jeg spørre hvordan specc du bruker når du kaller det "dual tornado" Åpenbart dualwield og whirlwind.. Men det andre? post gjerne de andre statsa dine og Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Link til speccet jeg bruker: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#hUkPQi!ZbY!ZZccbY Gear ubuffet, kun enchantress buff: Jeg tar ingen ære for utviklingen av speccet, det har blitt gjort av langt mer dedikerte spillere enn meg En veldig god guide på hvordan spillestilen fungerer og hva slags gear som trengs kan leses i denne tråden her: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4797400513 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Takk for det, skal absolutt prøves. Er veldig lei av sånn jeg holder på nå i alle fall Har ca like mye resistance og HP som deg, men jeg har en del mer DPS (36k ubuffet)... Til gjengjeld knuser du meg overlegent på LoH da Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Takk for det, skal absolutt prøves. Er veldig lei av sånn jeg holder på nå i alle fall Har ca like mye resistance og HP som deg, men jeg har en del mer DPS (36k ubuffet)... Til gjengjeld knuser du meg overlegent på LoH da LoH og hauger med crit% er det som gjelder for dette speccet. Crits gir deg fury som du bruker til whirlwind og sprint. Legg merke til at det ikke er en fury generator i speccet så du er helt avhengig av å ha høy crit Forøvrig er dette speccet litt ugunstig å bruke i party med andre folk. Prøvde sammen med en kompis som spiller wiz og det gikk svært dårlig. Med dette speccet blir du løpende over halve kartet på en gang, jo flere mobs om gangen jo bedre. Du har null kontroll på hva de finner på, men det betyr ikke stort. Wizarden hans satt ikke så stor pris på det Gikk med et 2h specc fram til Ghom i act 3 inferno. Hadde 45k dps ubuffet eller noe med vesentlig dårligere gear, og med 5 stacks frenzy med siste rune og wrath of the berserker med 100% damage rune lå damage på 145k, fy faen som det gjorde skade. Hadde over 300% critical hit damage også, så revenge critta over 450k Var bare litt trist at jeg sjelden overlevde mer enn 5 sek mot de slemmere packene i act 3. Lette en del rundt og fant dette speccet, og etter litt trening i act 1 og 2 gikk det overraskende greit å gjøre act 3 og 4 Endret 9. juli 2012 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Finnes personer som bruker 100 kr ++ på sluker, som gjerne settes seg grojævlig fast i bunn og resulterer i at snøret må rykes, og da ikke hvilke som helst snøre, kanskje et firelinesnøre til en fin pris. Nå er det kommet slikt at personer som ikke har hobbyer som f.eks fiske eller sommerfuglsamling faktisk kan kjøpe seg items i spill. Unormalt nå kanskje, men om et par år så er nok himlingen med øynene over. " - Hey! Hva bruker du pengene dine på? Nei jeg fisker på fritiden så går en del penger på sluker, snøre og stang ja! - Stilig! Fiske er ganske gøy synes jeg også. - Så hva bruker du pengene dine til da? Nei jeg spiller spill på nettet og bruker penger på utstyr som gjør karakteren min forhåpentligvis bedre. Okaayyy....." Sorry altså men jeg skjønner heller ikke hvordan folk kan bruke ekte penger på ting i spill. Når du har betalt for et spill burde det være nok. Nei, helt fucka dette med å kjøpe ting i spill Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Så du vil ikke bruke penger i spillet fordi vennene dine ikke ville akseptert det? "oh no! Noen synes det er rart at jeg kan bruke et par hundre kroner på noe jeg kanskje må bruke 3 uker på og skaffe" Ser ikke helt logikken din. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Å stå i en elv i mange timer og kaste en flue frem og tilbake for å fange en fisk virker på meg helt tullete når man kan kjøpe fisken i butikken. Folk er forskjellige, og noen har ikke problemer med å bruke en 500-lapp eller to på digitale ting. Sånt blir det bare mere av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå