BadCat Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Behold crossbow når et er til din class. Du tjener det inn over tid pga høyere effektivitet. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 får vel spandere på meg noe mf gear og spille gjenom act 1 et par ganger til. når du farmer på act 1, begynner du med starten eller farmer du kun butcher? Denne er veldig fin Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det som slår meg som meget rart er at alle de gode itemsa jeg har plokket opp kommer fra act1 og 2. Ikke en dritt fra 3 og 4! Det kan da ikke vær helt rett! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det som slår meg som meget rart er at alle de gode itemsa jeg har plokket opp kommer fra act1 og 2. Ikke en dritt fra 3 og 4! Det kan da ikke vær helt rett! Nå har du sikkert lootet 30x så mange items fra act 1 og 2, da blir det enkel statistikk... Sier ikke at dette nødvendigvis gjelder deg, men mange som sliter i 5 minutter og dør to ganger for å ta ETT elitepack i act 3, og forventer at det skal regne ilvl 63 som lønn for strevet, mens de på samme tid kunne tatt ned fire packs i act 1 uten problemer Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja, er det jeg har kommet frem til selv og. Best å farme act 1 hvor jeg kan trolle meg igjennom på 1/10 av tiden act 2 tar og 1/50 del av tiden jeg sliter med i Act 3. Problemet er jo at det blir veldig kjedelig da.. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nå har jeg såpass gear at jeg tar diablo med 5 stacks uten å dø så mye, men syns dropraten er dårlig selv om det er høy lvl items så suger de stort sett. Fikk vel øksa mi i act 3 når jeg tenker meg om, men den er ikke mer enn middelmådig! Kule legendaries er fra act 1 og 2. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Der kom det en gledelig epost om at jeg har solgt mitt første item på RMAH. Passer bra da jeg har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Gratulere med dagen Fikk du godt betalt da? Har vurdert å sende en klage til blizz pga ingen vil betale for crappet mitt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 9 euro minus avgifter. Greit nok i forhold til itemet. Artig å få et salg iallefall. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Vill feiring osv. Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg hater livet nå! Greid å vendore en 1200dps 1h øks med 70% critt Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg hater livet nå! Greid å vendore en 1200dps 1h øks med 70% critt Buyback? x.x Hvis ikke, you're screwed Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har ikke du greid det kunststykke før? Og da ikke finne det ut før i et annet game? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jo da andre gangen nå! Dreiv å solgte items som var crap etter et act 3 run, så må jeg ha greid å trykke på et skold og da solgt øksa. Så logget jeg ut for å slenge tingene som faktisk var verdt noe på AH og når jeg er inne på ah ser jeg, wtf skold i OH? Så ser jeg F**** Øksa er borte. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hahahaha, det høres jævlig kjipt ut. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er vel heller ikke som i Wow, hvor man bare kan lage ticket for å få det tilbake? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar. Denne siden her har ganske godt rykte mtp trygghet, pris og service: Link. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Aritg kar... Ser ikke at det er noe galt å kjøpe G for penger når det er noe blizzard har sagt de skulle gjøre så. Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå